|
کدخبر: 274183

واردات سوخت لبنان از ایران واقعیت دارد؟‌

یک رسانه لبنانی امروز سه شنبه گزارش داد که کارها و اقدامات لازم در لبنان درخصوص پرونده واردات سوخت از جمهوری اسلامی ایران تکمیل شده و هیات لبنانی در انتظار سفر به تهران برای گفت وگو در این باره است.

 پایگاه خبری النشره براساس اطلاعات خود نوشت که وزارت انرژی لبنان پرونده دریافت سوخت رایگان از ایران را تکمیل کرده و در انتظار فراهم شدن مقدمات سفر به تهران است و فضای حاکم مثبت است.

این منابع افزودند: "ولید فیاض" وزیر انرژی در دولت موقت لبنان پیگیری و امور پشتیبانی مربوطه و نشستهای لازم را درخصوص پرونده واردات سوخت انجام داد و در انتظار ترتیبات و هماهنگی‌های رسمی با "مجتبی امانی" سفیر ایران در لبنان برای سفر به تهران است.  

النشره همچنین به نقل از منابع ذیربط در پرونده واردات سوخت از ایران نوشت: روند امور مربوط به پرونده تامین سوخت از ایران مثبت است و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این منابع در همین زمینه به "نقش هیات اعزامی جنبش امل به ایران و دیدار آن با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران" اشاره کرده و گفتند که امیر عبداللهیان بیش از یک ساعت و نیم وقت به این هیات اختصاص و مسائل مختلفی بویژه پرونده تامین سوخت را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها