|
کدخبر: 271337

مشکل تامین آب روستاهای گمبوعه تا هفته آینده حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آبرسانی با تانکر به برخی از روستاهای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش گمبوعه حمیدیه اظهار کرد: تعدادی از روستاهای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه از شبکه آب دریافت می‌کنند و برخی از روستاها نیز در حال حاضر به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی افزود: ظرف مدت یک هفته پیش رو، عمده روستاهای بخش گمبوعه به شبکه متصل خواهند شد و مشکل آبرسانی به این روستاها حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: حدود ۱۷ روستا در حال حاضر در بخش گمبوعه با مشکل تامین آب مواجه هستند که آبرسانی به این روستاها از طریق تانکر انجام می‌شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: همچنین بخش عمده‌ای از روستاهایی که به شبکه متصل هستند عمدتا با مشکل افت فشار مواجه هستند که این مشکل ظرف مدت روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

وی افزود: حدودا ۱۲ تانکر در منطقه، کار آبرسانی به روستاهایی که با مشکل تامین آب مواجه هستند را انجام می‌دهند و امیدواریم مشکلات این روستاها هرچه سریعتر مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برخی از روستاییان آبی که به وسیله تانکر به آن‌ها داده می‌شود را به دام‌ها می‌دهند و یا برای آبیاری باغچه‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که این آب برای شرب مردم است که با تانکر در اختیار آن قرار داده می‌شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر