|
کدخبر: 254141

مصرف روزانه گازوئیل چقدر است؟

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل بین شهری و برون شهری در نظر گرفته شده است.

آقای ویس کرمی گفت: سهیمه گازوئیلی که به ناوگان حمل و نقل مسافری بین‌شهری به خصوص در جایگاه‌های برون شهری اختصاص داده می‌شود و سهمیه هر جایگاه براساس پیمایش و عملکرد ارسالی از طرف سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای تعیین می‌شود.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل بین شهری و برون شهری استان‌های مختلف کشور تعیین شده و در یک استان، در ورودی، کمربندی و خروجی شهر تعدادی جایگاه وجود دارد که ممکن است در برخی از ساعات شبانه روز آن جایگاه گازوئیل نداشته باشد که می‌توانند به سایر جایگاه‌ها مراجعه کنند.

او می‌گوید: تاکید کردیم در استان جنوبی و استان‌هایی که در شبانه روز با حمل بار بسیاری مواجه هستند مانند کرمان، علاوه بر نظارت بر این استان ها، سهمیه جایگاه این استان‌ها نیز افزایش یابد تا ساعت کمتری این جایگاه‌ها با کمبود گازوئیل مواجه شوند.

مردم اگر در جایگاهی با کمبود سوخت مواجه شدند، در هر جایگاه شماره تلفن مرکز منطقه عملیاتی درج شده که می‌توانند از آن طریق اطلاع رسانی کنند و یا به شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها