|
کدخبر: 231164

زمستان قطعی گاز داریم؟

وزیر نفت گفت: با همکاری مردم و مصرف بهینه گاز می‌توانیم زمستانی بدون چالش و قطعی گاز در مصرف خانگی و صنایع داشته باشیم؛ همچنین توانستیم با استفاده از جایگزین کردن سوخت مایع برای صنایع و نیروگاه‌ها چالش‌ها در این زمینه را کم کنیم.

انرژی زمستان قطعی گاز داریم؟

جواد اوجی در حاشیه جلسه کمسیون انرژی مجلس گفت: در رابطه با مسئله تامین سوخت زمستانی به فضل الهی، تلاش همکاران و حمایت و همکاری مردم عزیز تا به امروز هیچ کجای کشور قطعی گاز و یا اُفت فشار نداشتیم.

وزیر نفت به تدابیر اندیشیده شده در زمینه تامین سوخت مایع برای صنایع و نیروگاه‌ها اشاره کرده و افزود: با توجه به مصرف گاز در بخش خانگی و اینکه اکثر استان‌های کشور دچار کاهش شدید دما هستند و نزدیک به بیست استان دمای نزدیک به صفر و در برخی زمان‌ها تا منهای یک درجه را نیز تجربه می‌کنند، بحمد الله آن دسته از نیروگاه‌ها و صنایع که سوخت گاز آن‌ها را محدود کرده ایم با استفاده از سوخت مایع به کار خود ادامه داده اند.

اوجی در ادامه افزود: از مردم خواهش می‌کنم، همانطور که تاکنون نیز همکاری کرده بودند؛ در بحث کاهش مصرف و همچنین مصرف بهینه از این نعمتی که خداوند ارزانی داشته، همکاری لازم را داشته باشند، که ان شاالله زمستان پیش رو را بدون چالش و قطعی گاز در بخش خانگی و صنایع پیش ببریم.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها