|
کدخبر: 147393

پاسخگویی زنگنه به سوالات نمایندگان کمیسیون انرژی

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در جلسه این کمیسیون و بحث و بررسی پیرامون سوالات چند تن از نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر نفت جهت پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان حاضر شدند. یکی از سوالات مربوط به اقای مالک شریعتی نماینده تهران در خصوص "تشریح برنامه‌های وزارت نفت برای احقاق حقوق ملت ایران در پرونده محکومیت ایران در قرارداد ترکمن گاز، بیان ابعاد فنی، اقتصادی و حقوقی قرارداد واردات گاز ایران از ترکمنستان و علل محکومیت ایران در داوری بین‌المللی" بود که آقای وزیر توضیحاتی ارائه کردند اما ایشان قانع نشده و سوال جهت رسیدگی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از سوالات مربوط به خانم سارا فلاحی نماینده ایلام بود که ایشان تاکید داشتند مجموعه نفت و گاز ایلام بزرگ‌ترین منطقه نفتی و گازی غرب کشور است که بایستی برای خود شرکت داشته باشد؛ آقای وزیر نیز با این موضوع موافق بودند و تصریح کردند که باید مراحل اداری را طی کند که ایشان نیز قول پیگیری دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: سوال بعدی مربوط به رضا آریان‌پور نماینده مینودشت درخصوص عدم سوخت‌رسانی به فرودگاه کلاله بود که وزیر نفت توضیحاتی در خصوص علل این مشکل ارائه کردند و مقرر شد تا با همکاری کمیسیون و وزارتخانه این مشکل مرتفع گردد. چندین سوال منطقه‌ای مطرح شد و آقای وزیر نیز توضیحاتی را پیرامون مسائل مطروحه ارائه کردند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر