|
کدخبر: 98669

سقوط ۱۰ درصدی بیت کوین در نیم ساعت

بیت کوین که طی یک هفته گذشته موفق به صعودی معادل چند هفته پیشتر شده بود، به یکباره روز گذشته طی فقط نیم ساعت از معاملات سقوط ۱۵ درصدی داشت، اگرچه در ادامه روز این سقوط نرخ به ۱۱ درصد رسید اما در نهایت بیت کوین بزرگترین سقوط خود را طی هفته‌های گذشته به ثبت رساند.

گسترش‌نیوز: به گزارش فوربس، بیت کوین در معاملات روز گذشته در عرض تنها نیم ساعت نزدیک به ۱۰ درصد سقوط کرد که بر این اساس نرخ این رمز ارز از ۹ هزار و ۵۰۰ دلار به یکباره به ۸ هزار و ۱۰۰ دلار رسید. اگرچه در ادامه روز تلاش بیت کوین دستیابی به سطح پشتیبانی پیشین بود اما در نهایت معاملات روز دوشنبه در محدوده ۸ هزار و ۷۰۰ دلاری به پایان رسید.

پیش از این پیشروی منفی قیمت‌ها، بیت کوین پس از یک هفته افزایشی در مرز ۱۰ هزار دلاری قرار گرفته و تحلیل‌ها بیانگر ادامه روند افزایشی این رمزارز محبوب بود. در واقع این پس از آن پنجشنبه سیاهی بود که در آن نرخ بیت کوین به یکباره نصف شد و فروش را به اوج رساند. از روز ۱۳ مارس که نرخ بیت کوین به ۴ هزار دلار رسیده بود تا به امروز بدون تردید نرخ این رمزارز بیش از دو برابر شده است.

این نوسانات دیوانه وار کاهش نیمه این رمزارز را به دنبال خواهد داشت، رویدادی که بر اساس آن پاداش استخراج بیت کوین دچار کاهش خواهد شد. بر این اساس پیش‌بینی شده است که در روز یازدهم ماه مه پاداش استخراج این رمز ارز از ۱۲.۵ در هر یک بیت کوین در طی یک روز به ۶.۲۵ در هر بیت کوین خواهد رسید. بحث‌های مطرح شده بیانگر این است که این روند چرخشی تعیین‌کننده ادامه روند صعودی و یا نزولی نرخ بیت کوین خواهد بود.

البته انتشار اخبار روز گذشته در رابطه با سرمایه‌گذاری پل تودور جونز میلیاردر سرمایه‌گذار و مدیر صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری بلندمدت او در بازار آتی بیت کوین بر روند آتی تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها