|
کدخبر: 327468

غافلگیری وان‌ پلاس برای طرفداران / گوشی جذاب در این تاریخ رونمایی می شود + عکس

وان پلاس در ماه اکتبر سال گذشته با عرضه مدل وان‌پلاس اوپن به بازار گوشی‌های تاشو وارد شد و با استقبال خوبی مواجه شد.

اقتصاد غافلگیری وان‌ پلاس برای طرفداران / گوشی جذاب در این تاریخ رونمایی می شود + عکس

با توجه به تحقیقات، انتظار می‌رفت که شرکت وان پلاس امسال نسخه بعدی خود یعنی وان‌پلاس اوپن ۲ را عرضه کند، اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد. در حال حاضر، وان‌ پلاس هنوز گوشی تاشویی را در سال جاری عرضه نکرده است. بنابراین، برای آشنایی با جانشین وان‌ پلاس اوپن، باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنید. منبع معتبر Digital Chat Station ادعا کرده است که وان‌ پلاس اوپن ۲ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد.

وان‌پلاس Open ۲ با تراشه قدرتمندتری عرضه خواهد شد

شاید در وهله‌ی اول اینکه قرار است وان پلاس اوپن ۲ سال بعد عرضه شود، سخت به نظر برسد، اما ارزشش را دارد. طبق اخباری که منتشر شده قرار است این گوشی در قلب خود به جای تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ SoC را داشته باشد. این منبع معتبر همچنین اعلام کرد که وان‌پلاس Open ۲ با لولایی بهبود یافته، طراحی باریک‌تر و صفحه نمایشی یکدست‌تر عرضه خواهد شد.

به هر حال از آنجایی که OnePlus Open نسخه ای از Oppo Find N۳ بود، انتظار می‌رود Find N۴/N۵ هم مشابه وان‌پلاس Open ۲ باشد.

گوشی-وان-پلاس

نسخه قرمز خورشیدی گوشی وان پلاس ۱۱R رونمایی شد

وان پلاس به تازگی از مدل جدیدش یعنی گوشی وان پلاس ۱۱R رونمایی کرده که لباسی به رنگ قرمز بر تن دارد. این نسخه از گوشی دارای یک پنل پشتی از جنس چرم گیاهی است که به آن زیبایی خاصی یخشیده و حسی لطیف مانند برگ گل را القا می‌کند.این نسخه از گوشی با کانفیگ‌های مختلف ارائه شده است. ابتدا با نسخه پیشرفته‌تر که دارای ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، معرفی شد، اما حالا وان پلاس مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را به مشتریان هندی عرضه کرده است.

مشخصات و قیمت گوشی وان پلاس ۱۱R

قیمت این نسخه از گوشی نیز در حدود ۳۲.۹۹۹ روپیه (معادل ۳۹۵ دلار) تعیین شده که با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن، یک پیشنهاد مناسب به نظر می‌رسد.

OnePlus ۱۱R با نمایشگری بزرگ ۶.۷۴ اینچی با فرکانس ۱۲۰ هرتز اولد و وضوح +Full HD عمل می‌کند. این نمایشگر از فناوری HDR۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای ویدیوها و بازی‌های خود را ارائه می‌دهد.

در دل OnePlus ۱۱R، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با انرژی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار دارد که با شارژ سریع ۱۰۰ وات، تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده را به کاربران ارائه می‌دهد.

همچنین، این گوشی دارای یک سامانه دوربین سه‌گانه که شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلوتوث ۵/۳ و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها