|
کدخبر: 327363

گوشت چرخ کرده ۵۳۰ هزار تومان شد / جدول ۲ خرداد

قیمت جدید انواع گوشت قرمز در بازار چهارشنبه ۲ خرداد به شرح زیر اعلام شد.

اقتصاد گوشت چرخ کرده ۵۳۰ هزار تومان شد / جدول ۲ خرداد

طبق اعلام قیمت‌های بازار برای تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳، هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی به وزن ۱۰۰۰ گرم با قیمت ۵۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت گوشت گوسفندی بسته بندی امروز

قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیونو ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیونو ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.​

اخبار جدید قیمت گوشت گوسفندی ۱۴۰۲

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اینکه مشکلی در تامین گوشت نداریم، گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته واردات گوشت قرمز به طور منظم در حال انجام است.

علیرضا پیمان پاک افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در حال توزیع است تا از این طریق کمبود داخل کشور تامین شود.​

پیمان پاک از کاهش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: نرخ گوشت تولید داخل طی هفته های اخیر به سبب توزیع گوشت وارداتی کاهش معناداری داشته است.

قیمت انواع گوشت گوسفندی بسته بندی

نام محصول وزن قیمت / تومان
گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرم ۵۳۰٫۰۰۰
گردن گوسفندی ۱.۲ کیلوگرم ۷۵۴٫۸۰۰
ران کامل گوسفندی ۴ کیلوگرم ۲٫۹۹۰٫۰۰۰
ران گوسفندی شیشک ۳کیلوگرم ۱٫۷۰۰٫۰۰۰
 

وضعیت گوشت در کشور

جبرئیل برادری از ۱.۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی ماهانه در این استان خبر داد و گفت: حجم جوجه‌ریزی در دوره‌های مختلف باعث ثبات قیمت مرغ در استان تهران شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به جوجه‌ریزی بالای ۱۴۵ میلیون قطعه در ماه و افزایش ضریب خوداتکایی در کشور، جوجه‌ریزی در استان تهران نیز به بالای ۱.۵ میلیون قطعه در ماه رسیده که رقم قابل توجهی است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: طی یک سال اخیر تامین نهاده‌های دام و طیور باعث تولید مرغ مازاد بر نیاز در کشور شده تا جایی که بازار مرغ با تعادل و ثبات همراه است.

وی تصریح کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ در عمده‌فروشی‌ها ۷۳ هزار تومان و در خرده‌فروشی‌ها برای مصرف‌کنندگان بین ۷۸ تا ۸۲ هزار تومان است.

برادری گفت: عمده مازاد مرغ از طریق وزارت جهاد کشاورزی طبق دستورالعملی برای ذخیره سازی و صادرات ابلاغ شده و از طریق معاونت توسعه بازرگانی و شرکت پشتیبانی امور دام در حال اجراست؛ همچنین ذخایر گوشت مرغ به طور مناسب در استان وجود دارد که در صورت لزوم توزیع خواهد شد.

تولید ماهانه ۴۷۰۰ تن گوشت قرمز

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران درباره گوشت قرمز گوساله در استان تهران گفت: ماهانه ۴ هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز در استان تهران تولید می‌شود که ۷۰ درصد از این میزان گوساله و مابقی گوشت گوسفندی است.

وی اظهار کرد: علاوه بر تولید مناسب دام سنگین در کشور و استان تهران، واردات نیز به ثبات قیمت گوشت قرمز گوساله کمک کرده و بازار به تعادل رسیده است.

برادری تصریح کرد: در بحث گوشت قرمز گوسفندی، با توجه به وضعیت ذخایر داخلی هنوز به واردات گوشت گوسفندی نیاز است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: همچنان هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله به قیمت ۳۱۵ هزار تومان در تمامی مراکز عرضه میادین میوه و تره‌بار تهران تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال عرضه است و دسترسی آسان به تهیه گوشت گرم وجود دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها