|
کدخبر: 325488

اختصاصی گسترش نیوز

قیمت های باورنکردنی برای اجاره خودرو / اجاره مینی بوس روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

برای اجارهٔ خودروی مسافرتی می توانید به شرکت‌های خصوصی و دولتی که اغلب مالکیت خودروهایی مثل ون توریستی،‌ میدل باس، مینی بوس و اتوبوس های تشریفاتی دارند و به ارائۀ خدمات مشغول اند یا به صورت واسطه ای در این شغل فعالیت کرده اند، مراجعه کنید.

اقتصاد قیمت های باورنکردنی برای اجاره خودرو / اجاره مینی بوس روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

این روزها که مردم کل روز و هفته را درگیر مسائل و مشکلات معیشتی هستند، به دنبال راه حلی مناسب می گردند تا روزهای تعطیل و اوقات فراقت خود را به گونه ای بگذرانند و با کمترین هزینه هم به تفریح خود بپردازند تا برای ساعاتی از خانه و محل کار خود دور بمانند. به قول معروف، آب و هوایی تازه کنند و بعد از اتمام دورۀ تعطیلات، با توانایی بیشتری به کار خود بپردازند. اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارید گردش و تفریح کنید و به صورت جمعی و تعداد بالا به گردش می روید یا خودروی شخصی ندارید. باید دنبال کرایه خودرو باشید. با این کار، در طول مسیر، به جای اینکه به رانندگی های طولانی بپردازید، از سفری هیجانی و بی دغدغه لذت خواهید برد و می توانید به اجاره اتوبوس، مینی بوس یا ون روی بیاورید. 

باتوجه به مطالب گفته شده در این گزارش می خواهیم به قیمت اجاره انواع خودرو های اتوبوسی بپردازیم. با گسترش نیوز همراه باشید.

در ابتدا باید تعداد افرادی را که در سفر همراه شما هستند، مشخص کنید تا بتوانید خودرویی را متناسب با تعداد نفرات موجود انتخاب کنید. برای مثال اگر تعداد نفرات بالای ۲۰ نفر باشید، باید اتوبوس اجاره کنید و اگر کمتر از ۲۰ نفر باشید، می توانید مینی بوس یا ون اجاره کنید. سپس برای اینکه بتوانیم هزینه ها را به درستی مدیریت کنیم، باید در ابتدا مقصد را مشخص کنیم تا مقدار کیلومتر آن مشخص شود؛ چراکه همۀ شرکت هایی که این خودروها را برای اجاره گذاشته اند، در کنار اینکه هزینۀ ثابت را دریافت می کنند، هزینه ای هم بر حسب مقدار کیلومتری که با آن وسیله نقلیه طی می کنید، دریافت می کنند که اصطلاحاً به آن هزینه اصطهلاک خودرو می گویند.

برای اجارهٔ خودروی مسافرتی می توانید به شرکت‌های خصوصی و دولتی که اغلب مالکیت خودروهایی مثل ون توریستی،‌ میدل باس، مینی بوس و اتوبوس های تشریفاتی دارند و به ارائۀ خدمات مشغول اند یا به صورت واسطه ای در این شغل فعالیت کرده اند، مراجعه کنید. یکی دیگر از مواردی که باید هنگام اجاره خودرو به آن توجه کنید، زمان کرایه است. این شرکت‌ها در هر زمان، به ویژه خودرو را با نرخی متفاوت اجاره می دهند. برای مثال ، تعطیلات چند روزه‌ی ملی و مذهبی،‌ با قیمتی متفاوت، این خودروها را در اختیار شما می‌گذارند.

در زیر لیستی از قیمت کرایه این خودرو هارا برای شما در جدولی تنظیم و آماده کرده ایم.

نوع خودرو مبدا مقصد مدت اقامت هزینه (‌تومان‌) روزانه
میدل باس تهران کاشان ۱ روزه ۱۰ میلیون
میدل باس تهران شمال-ماسوله ۲ روزه ۱۰ میلون
میدل باس تهران اصفهان ۳ روزه ۱۰ میلیون

 

نوع خودرو مبدا مقصد مدت اقامت هزینه ( تومان )روزانه 
ون تهران کاشان ۱ روزه ۶ میلیون
ون تهران شمال-ماسوله ۲ روزه ۱۵ میلیون
ون تهران اصفهان ۳ روزه ۵ میلیون

 

نوع خودرو مبدا مقصد مدت اقامت هزینه ( تومان )روزانه
مینی بوس تهران کاشان ۱ روزه ۷ میلیون
مینی بوس تهران شمال-ماسوله ۲ روزه ۷ میلیون
مینی بوس تهران اصفهان ۳ روزه ۶.۵۰۰.۰۰۰ میلیون

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها