|
کدخبر: 324389

ایستگاه مترو/بلیط مترو/بلیط اتوبوس

ساخت واگن مترو توسط چین / قرارداد عملیاتی شد

رئیس شورای شهر تهران گفت که چین ساخت واگن های مترو را عملیاتی کرده است.

اقتصاد ساخت واگن مترو توسط چین / قرارداد عملیاتی شد

ساخت واگن مترو توسط چین و اضافه شدن آن ها به ناوگان حمل و نقل عمومی، می تواند توحل خوبی در راستای حمل و نقل کشور باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چین ساخت واگن‌ها را عملیاتی کرده و امیدواریم امسال واگن‌ها وارد شود.

مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت حمله ایران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل و تنبیه رژیم غاصب، اظهار کرد: امیدواریم این تنبیه نتیجه‌بخش باشد و منجر به نابودی رژیم کودک‌کش شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: خودشان اعلام کردند که حرکت بزرگی بود و فکر نمی‌کردند به این شکل گسترده باشد؛ البته باید اینگونه می‌بود تا موثر باشد. متاسفانه مجامع بین‌المللی کوتاه آمدند و نشان دادند که ایران باید تنبیه متجاوزان را انجام دهد.

وی افزود: اسرائیل، چون در شرایط خاصی است به هر حرکتی دست می‌زند و امیدواریم این موفقیت غرور ایجاد نکند و چشم‌ها را به روی آماده‌باش نبندیم. گرچه آمریکا گفته نه، اما نمی‌توان وقعی به صحبت‌های آمریکا نهاد. پدافند هوایی ما باید آماده باشد و اگر از پایگاه‌های کشور همسایه و دریا تجاوزی صورت گرفت و اسرائیل رها نکرد (که فکر می‌کنیم رها نمی‌کند) باید آماده باشیم.

چمران با اشاره به ارائه گزارش توسط رئیس سازمان بهزیستی در جلسه امروز شورا، یادآور شد: سه لایحه بهای خدمات پسماند، پسماند‌های ساختمانی و ویژه پزشکی و صنعتی در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما علاوه بر نامه‌نگاری، ملاقات‌های حضوری نیز برای حل مشکل واگن‌ها داشتیم، گفت: هر روزی که ساخت واگن‌ها عقب بیفتد برای ما ضرر است. شهردار تهران نیز در هیئت دولت تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهد تا به نتیجه برسد. انتظار ما این است که موضوع سریع‌تر عملیاتی شود. برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و باید وزارت کشور تایید نهایی را انجام دهد.

چمران ادامه داد: وزارت کشور توجیهی در این زمینه ندارد و می‌گوید نیرویی برای تایید ندارد. مترو این کارشناسان تخصصی را دارد و می‌تواند تایید کند. فکر نمی‌کنیم که ساخت و واردات واگن منتفی شود. چین ساخت واگن‌ها را عملیاتی کرده و امیدواریم امسال واگن‌ها وارد شود.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت حمله ایران به پایگاه‌های نظامی اسراییل و تنبیه رژیم غاصب، افزود: امیدواریم این تنبیه نتیجه‌بخش باشد و منجر به نابودی رژیم کودک‌کش شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: خودشان اعلام کردند که حرکت بزرگی بود و فکر نمی‌کردند به این شکل گسترده باشد؛ البته باید اینگونه می‌بود تا موثر باشد، متاسفانه مجامع بین‌المللی کوتاه آمدند و نشان دادند که ایران باید تنبیه متجاوزان را انجام دهد.

وی گفت: اسراییل چون در شرایط خاصی است به هر حرکتی دست می‌زند و امیدواریم این موفقیت غرور ایجاد نکند و چشم‌ها را به روی آماده‌باش نبندیم اگر چه آمریکا گفته نه، اما نمی‌توان وقعی به صحبت‌های آنها نهاد.

به گفته چمران، پدافند هوایی ما باید آماده باشد و اگر از پایگاه‌های کشور همسایه و دریا تجاوزی صورت گرفت و اسراییل رها نکرد (که فکر می‌کنیم رها نمی‌کند) باید آماده باشیم.

چمران با اشاره به ارائه گزارش توسط رییس سازمان بهزیستی در جلسه امروز شورا، یادآور شد: سه لایحه بهای خدمات پسماند، پسماندهای ساختمانی و ویژه پزشکی و صنعتی در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها