|
کدخبر: 322601

ایستگاه مترو/بلیط مترو/بلیط اتوبوس

خرابی مجدد پله های برقی / شهرداری در رفع این مشکلات ناتوان است

یک عضو شورای شهر تهران در ارتباط با خرابی پله های برقی واکنش نشان داد.

اقتصاد خرابی مجدد پله های برقی / شهرداری در رفع این مشکلات ناتوان است

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران در ارتباط با خرابی پله های برقی اماکن عمومی واکنش نشان داد و اعلام کرد که مردم در رفت و آمد به مشکل خورده اند.

عضو شورای شهر تهران از عدم انتقال تذکرات اعضا به شهردار تهران انتقاد کرد.

مهدی اقراریان در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: ما در این سه سال مکرر تذکر دادیم و به نظر می رسد شهرداری در رفع این مشکلات ناتوان است و به نوعی به یک شهرداری رسیدیم که در حل برخی مشکلات ناتوان است.

وی با اشاره به خرابی پله برقی پل عابر پیاده مجاور بیمارستان بوعلی افزود: هر دو خط این پله خراب است و شهروندان به سختی از این پله ها عبور می کنند و چاره ای جز تردد از مسیر پل نیست.

وی ادامه داد: بنده هفتاد و سومین تذکر خود را مشخصاً به شهردار تهران اعلام می کنم و به نظر می رسد تذکرات اعضا به آقای زاکانی منتقل نمی شود و گویا ایشان در دنیایی زندگی می کنند که متفاوت از دنیای ماست.

اقراریان با بیان اینکه شهردار تهران پشت تریبون شورا اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۲ دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده می شود و تاکنون کمتر از هزار دستگاه اتوبوس تحویل داده شده است، ادامه داد: بهتر است شهردار تهران پیش از اعلام این موارد با افرادی که شهر را می شناسند، مشورت کنند.

وی افزود: شهردار تهران همانطور که در شورا طرفداران پر و پا قرص دارد منتقدینی نیز دارد که بنده با افتخار از منتقدین هستم. ما برای تغییرات در شهر تهران نیاز به همکاری جمع مشخصی از اعضای شورا داریم. چنانچه تعداد مشخصی از اعضا نسبت به عملکرد شهردار اعتراض داشته باشند، ابتدا باید به صورت روشن از مسیر رئیس شورا به شهردار تذکر دهند و در صورت عدم رعایت مفاد مورد تذکر، استیضاح مطرح می شود. سه سال فرصت دادن به شهردار برای کارآموزی و آشنایی با مسائل شهر کفایت می کند و سال ۱۴۰۳ زمانی است که یا باید به وعده ها عمل شود و یا باید تصمیم دیگری گرفت.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: امید می رود همکاران در شهرداری در اسرع وقت این پاسخ را دهند که چه اقدامی انجام شده و امیدواریم این اقدام به رفع مشکل منجر شود.

چندی پیش نیز اقراریان اعلام کرده بود: امیدواریم سال ۱۴۰۳، سال تغییرات خوش و بزرگی برای مردم تهران باشد. گاهی وقت‌ها جابجایی‌ها باعث خوشحالی مردم می‌شود که امیدواریم در سال اینده نیز این اتفاق برای مردم تهران بیفتد.

وی گفت: تذکر امروز من مربوط به ناکارآمدی شهرداری تهران در حوزه نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه در سطح پایتخت است که البته باید به این موضوع اشاره کنم که برخی از دوستان در شورا از تذکرات اینچنینی ناراحت می‌شوند! اما باید به این تذکرات توجه شود.

اقراریان ادامه داد: در سال سوم فعالیت شورای شهر تهران هستیم و همچنان تذکرات اعضا مورد توجه شهردار تهران قرار نمی‌گیرد و این مسئله مورد انتقاد ما است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها