|
کدخبر: 324355

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در راه است ؟ / ادعاهای عجیب این تحلیلگرا بخوانید

با وجود افت اخیر قیمت بیت‌کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار، بن آرمسترانگ، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال که با نام مستعار بیت‌بوی کریپتو شناخته می‌شود، همچنان به پیش‌بینی خود در مورد رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴ پایبند است.

اقتصاد بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری در راه است ؟  /  ادعاهای عجیب این تحلیلگرا بخوانید

آرمسترانگ به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی بازار اشاره کرده و نوسانات اخیر را رویدادهای طبیعی در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. او بر این باور است که بیت‌کوین همچنان در مسیر رسیدن به هدف ۱۰۰,۰۰۰ دلاری قرار دارد.

تحلیلگران دیگری همچون مایکل‌ون‌ده پوپ نیز با وجود افت اخیر، چشم‌انداز صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال قائل هستند.

ون‌ده‌پوپ معتقد است که این افت می‌تواند فرصتی برای خرید آلت‌ کوین‌ها همراه با تخفیف باشد. او همچنین خاطرنشان می‌کند که سلطه‌ بیت‌کوین در بازار در نهایت زمینه‌ساز یک رالی گسترده‌تر برای آلت ‌کوین‌ها خواهد شد.

علاوه بر این، ون‌ده‌پوپ با اشاره به راه‌اندازی موفقیت‌آمیز صندوق‌های قابل معامله‌ در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، این نکته را یادآور می‌شود که همچنان پتانسیل رشد برای قیمت بیت ‌کوین وجود دارد.

رویداد هاوینگ آتی بیت ‌کوین نیز یکی دیگر از عوامل بالقوه‌ای است که با کاهش عرضه می‌تواند به افزایش قیمت کمک کند.

بیت‌کوین پس از رسیدن به سطح قیمتی ۶۵,۰۰۰ دلار، توانست به بالای ۶۷,۰۰۰ دلار بازگردد. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌ کوین با کاهش ۴.۶۷ درصدی نسبت به روز گذشته به ۶۷,۴۹۰ دلار رسیده است.

باید توجه کرد که این کاهش قیمت با افزایش ۶۳ درصدی حجم معالات ۲۴ ساعته همراه بوده است.

از طرفی می‌توان سقوط اخیر قیمت این ارز دیجیتال را ناشی از لیکویید شدن گسترده‌ پوزیشن‌های لانگ دانست.

نمودار-بیت-کوین

طبق داده‌های Coinglass در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶.۱۳ میلیون دلار بیت کوین لیکویید شدند. در این زمان سود باز بیت کوین نیز ۵.۸۵ درصد کاهش یافت.

 

منبع: کوین گیپ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها