|
کدخبر: 324202

گوشی/ قیمت گوشی/ بازار گوشی

این گوشی حیرت انگیز معرفی شد + عکس

موتورولا گوشی هوشمند Moto G۰۴s را معرفی کرد که با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه است. این ویژگی نسبت به Moto G۰۴ اصلی که در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شده بود، تفاوت قابل توجهی است.

اقتصاد این گوشی حیرت انگیز معرفی شد + عکس

در آلمان، موتورولا به صورت سکوت خبری، گوشی هوشمند Moto G۰۴s را معرفی کرد. این دستگاه از لحاظ طراحی و مشخصات، به طور کامل شبیه به Moto G۰۴ است که در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شده بود. با این حال، یک تفاوت قابل توجه بین این دو گوشی وجود دارد.

موتو G۰۴s در قسمت جلو، یک پنل ۶.۵۶ اینچی IPS LCD دارد که وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراکم پیکسل ۲۶۹ppi، نسبت تصویر ۲۰:۹ و محافظ گوریلا گلس ۳ اشاره کرد. G۰۴s با ابعاد ۱۶۳.۴۹ در ۷۵.۵۳ در ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن حدود ۱۷۸ گرم، گوشی نسبتاً سبک و خوش‌دستی است. همچنین با قابلیت ضدآب، می‌توانید بدون نگرانی در محیط‌های مرطوب از این گوشی استفاده کنید.

حفره بالای صفحه‌نمایش، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی را در خود جای داده است. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED تعبیه شده است. هر دو دوربین از فیلم‌برداری فول اچ‌دی تا ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار موتو G۰۴s

گوشی موتو G۰۴s به پردازنده Unisoc T۶۰۶ مجهز شده است. همچنین ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۲.۲ نیز این پردازنده را همراهی می‌کنند. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD برای این گوشی تعبیه شده است. موتو G۰۴s تا ۸ گیگابایت رم مجازی را پشتیبانی می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری MyUX همراه است.

G۰۴s یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، درون جعبه دستگاه یک شارژر ۱۰ واتی قرار دارد. این دستگاه ویژگی‌های دیگری نیز دارد: پشتیبانی از دو سیم‌کارت، ۴G VoLTE ،Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا.

موتورولا موتو G۰۴s در چهار رنگ آبی، سبز دریایی، مشکی و نارنجی در دسترس خواهد بود. فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

به‌طور خلاصه، Moto G۰۴s تقریباً مشابه G۰۴ است و تنها تفاوت آن در بخش دوربین اصلی است. درحالی‌که G۰۴s یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد، G۰۴ دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با وضوح پایین‌تر است. در کمال تعجب، تصاویر رسمی همچنان گوشی موتو G۰۴s را با دوربین عقبی ۱۶ مگاپیکسلی نشان می‌دهند.

معرفی برند موتورولا

موتورولا (Motorola) یکی از برندهای معروف و پیشرو در صنعت تکنولوژی ارتباطات است. این شرکت آمریکایی در سال ۱۹۲۸ تأسیس شد و در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی، تلفن همراه، سیستم‌های رادیویی، تجهیزات شبکه و محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند.

موتورولا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تلفن همراه، در دهه ۱۹۸۰ با معرفی تلفن همراه اولین سیستم تلفن همراه خود را با نام "دیلی" (DynaTAC) معرفی کرد. این موفقیت، موتورولا را به یکی از برندهای محبوب و معتبر در بازار تلفن همراه تبدیل کرد.

موتورولا همچنین در زمینه تولید دستگاه‌های ارتباطی و شبکه فعالیت دارد و محصولاتی همچون مودم‌ها، روترها و تجهیزات شبکه را تولید می‌کند.

در سال ۲۰۱۴، شرکت لنوو (Lenovo) بخش تلفن همراه موتورولا را از گوگل (Google) خریداری کرد و از آن زمان به عنوان بخشی از گروه لنوو فعالیت می‌کند. با این حال، نام موتورولا همچنان به عنوان یک برند مستقل و جداگانه استفاده می‌شود و دستگاه‌های موتورولا همچنان محبوبیت و شناخت بالایی در بازار دارند.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها