|
کدخبر: 324150

گوشی هوشمند / گوشی ویوو / بازار موبایل

رونمایی از پوستر رسمی گوشی هوشمند ویوو T۳x + عکس

از پوستر رسمی گوشی هوشمند ویوو T۳x رسما رونمایی شد.

اقتصاد رونمایی از پوستر رسمی گوشی هوشمند ویوو T۳x + عکس

هفته گذشته مشخصات فنی گوشی هوشمند ویوو T۳x فاش شد و امروز این برند با همکاری فلیپکارت، (فروشنده‌ای که این گوشی را عرضه خواهد کرد)، رسما کمپین تبلیغاتی این دستگاه راه اندازی کرده‌انددر پوستر‌هایی که در این صفحه قابل مشاهده است، دو دوربین و یک فلش در یک ماژول دایره‌ای شکل مشکی رنگ برجسته قرار دارند. صفحه پشتی از یک بافت مخملی شکل براق پوشیده شده که بسیار چشم نواز است.

آغاز کمپین تبلیغاتی گوشی هوشمند ویوو T۳x با همکاری Flipkart

این کمپین تا زمان رونمایی رسمی آن در تاریخ  ۱۲ آوریل ادامه خواهد داشت. هرچند که اطلاعات دقیق‌تری از گوشی هوشمند ویوو T۳x در اختیار نیست، اما به طور قطع می‌دانیم که چیپست آن بر اساس فرایند ۴ نانومتری ساخته شده و در آزمون AnTuTu، مقایسه با Dimensity ۶۰۸۰ و Dimensity ۶۱۰۰+ برتری داشته است.

گوش-هوشمند

پوستر رسمی منتشر شده از گوشی هوشمند ویوو T۳x

بر اساس شایعه‌های منتشر شده به نظر جدیدترین گوشی هوشمند ویوو T۳x از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ استفاده خواهد کرد و از ۵G هم پشتیبانی می‌کند و قیمتی معادل ۱۵۰۰۰ INR (۱۸۰ دلار یا ۱۶۶ یورو) خواهد داشت. اما همه‌ی اینها در حد شایعه‌ است و ههنوز به تائید نهایی نرسیده است.

همچنین گفته شده فیلپکارت ظرفیت اصلی گوشی جدید ویوو T۳x رسما اعلام می‌کند. البته پیش از این در افشاگری هایی که رخ داده بود، عنوان شد که این گوشی به یک ابرباتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد بود

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها