|
کدخبر: 323861

اختصاصی گسترش نیوز؛

دسته گل جدید شهرداری / ۴ هزار میلیارد تومان به باد رفت + فیلم

شواهد نشان می دهد که با وجود تصویب بودجه های کلان برای خدمات شهری، وضعیت نظافت شهر چندان مطلوب نیست.

اقتصاد

بودجه محیط زیست و خدمات شهری تهران که بخشی از  آن مربوط به جمع آوری زباله و پسماند است، برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۱ همت برآورد شده است. آنطور که مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفته ، بودجه محیط زیست نوید بخش  ارتقاء وضعیت سلامت مردم خواهد بود. اما آنچه که در شهر تهران مشاهده می شود، کم تر به موضوع سلامت شهروندان توجه شده است.

انباشت زباله تا ساعات پایانی شب و گاها به مدت ۲۴ ساعت از یک طرف و جولان موش های بزرگ در سطح شهر از سوی دیگر، سلامت مردم را به خطر می اندازد. پیرهادی اشاره ای نیز به بودجه ۴ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران برای نظافت شهری کرده که رقم بسیار بالایی است. شواهد و مشاهدات خبرنگار گسترش نیوز و گزارشات شهروندی از محلات و مناطق مختلف تهران، نشان می دهد که مخازن زباله گاهی تا ۲۴ ساعت تخلیه نمی شوند.

جوب های آب بسیاری از نقاط مختلف پایتخت، مملو از زباله هایی است که آب آن ها را به مناطق دیگر شهر هدایت می کند و کسی نیست که آن ها را جمع آوری کند. یکی از شعارهای مدیریت شهری، سلامت مردم و خدمات شهری با کیفیت بود؛ اما مشاهدات چیز دیگری را نشان می دهد. سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود تصویب بودجه های کلان برای خدمات شهری و نظافت شهر، چهره پایتخت باید همچنان زشت و پر از زباله باشد؟

  • علی ارسالی در

    وقتی یه پزشک هسته ای که با هوچی بازی مدرک گرفته شهردار میشه همینه

  • ناشناس ارسالی در

    فقط موضوع مربوط به زباله ها نیست شهر دار ی دارد مناطقی از تهران را نابود می‌کند ب ا مجوز بلند مرتبه سازی در کوچه های تنگ و باریک بخصوص در منطقه یک ایاب وذهاب شهر و ندان را مختل کرده اگر این وضعیت ادامه دا شته باشد زیست مختل میشود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها