|
کدخبر: 323765

فروش فوق‌العاده سایپا / خرید خودرو / قیمت خودرو

پیش فروش ۴ خودروی محبوب آغاز شد + قیمت و شرایط

به مناسبت فرارسیدن عید فطر، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که ثبت نام بدون قرعه‌کشی خودروها را آغاز کرده است. در ادامه، شرایط ثبت نام در سایپا در ماه فروردین سال ۱۴۰۳ را مشاهده خواهید کرد.

اقتصاد پیش فروش ۴ خودروی محبوب آغاز شد + قیمت و شرایط

در فروش فوق‌العاده سایپا، ثبت نام برای خرید خودروهای کوییک، ساینا، اطلس و سهند امکان‌پذیر است. قیمت فروش نیز بر اساس آخرین قیمت کارخانه محصولات سایپا تعیین می‌شود.

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به کوییک، ساینا، اطلس و سهند است. قیمت فروش نیز بر اساس جدیدترین قیمت کارخانه محصولات سایپا است.

شرایط عمومی ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو عید فطر ۱۴۰۳

۱ - محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد )

۲ - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

۳ - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

۴ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۵ - ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

فروش-فوری

لینک سایت ثبت نام سایپا  بدون قرعه کشی ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام کوییک، ساینا، اطلس و سهند

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سامانه فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

زمان ثبت نام خودرو عید فطر ۱۴۰۳

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

این خودرو سایپا ترمز برید

در آگهی‌های بازار خودرو، یک خودروی شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۶ هزار کیلومتر با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در عین حال، یک خودروی شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۳۵ هزار کیلومتر با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان عرضه شده است.

اگرچه شاهین از جدیدترین محصولات سایپا است، اما از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپی استفاده می‌کند که قبلاً در تیبا، ساینا و کوییک نیز استفاده می‌شد. این موتور با مصرف سوخت بالا و کارایی کم، یکی از نقاط ضعف شاهین سایپا را تشکیل می‌دهد. تنها تفاوت پیشرانه شاهین با اعضای خانواده خود، وجود توربوشارژ یا سوپرچارجر است که باعث افزایش قدرت موتور از ۸۷ اسب بخار در حالت تنفس طبیعی به ۱۱۰ اسب بخار در حالت توربوشارژ می‌شود.

سایپا شاهین با جعبه دنده دستی پنج سرعته به مشتریان عرضه شده است و مدل اتوماتیک آن در سال ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد.سایپا شتاب ۰ تا ۱۰۰ شاهین را اعلام نکرده است، اما در بعضی تست‌ها زمان ۱۳ - ۱۳.۲ ثانیه را برای این سدان جمع و جور شهری ثبت کرده‌اند.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها