|
کدخبر: 323663

بازار خودرو / قیمت باتری / بازار باتری

قیمت باتری خودرو سر به فلک کشید + جدول

در این خبر قیمت جدید انواع باطری خودرو را مشاهده می کنید.

اقتصاد قیمت باتری خودرو سر به فلک کشید + جدول

باتری خودرو یکی از مهم‌ترین اجزای خودرو محسوب می‌شود. این قطعه به حدی اهمیت دارد که به منظور جلوگیری از سرقت آن، بر روی کاپوت خودرو قفل محافظ نصب می‌شود. در زمان اخیر، قیمت باتری‌های انواع خودروها با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده است.

باتری خودرو گونه‌ای از باتری‌های قابل شارژ هستند که بیشتر از گونه اسید-سرب می‌باشند و جهت استارت زدن، روشنایی و تأمین برق دیگر لوازم الکتریکی خودروها از آن استفاده می‌شود. البته امروزه به دلیل مشکلات باتری‌های نوعِ تَر از جمله خطرات ناشی از اسید باتری، استفاده از نوع خشک این نوع باتری‌ها در حال گسترش است.

 شروع به کار همه‌ بخش‌های مختلف خودرو نیاز به یک نیروی اولیه دارد. این نیروی اولیه که از ابتدای ساخت خودروهای احتراق داخلی بنزین‌سوز (خودروهای مدرن) از یک انرژی الکتریکی اولیه تامین می‌شد اکنون نیروی بخش‌های بسیاری از قسمت‌های خودرو را تامین می‌کند.

در خودروهای امروزی سیستمی پیچیده از مدارهای الکتریکی دیده می‌شود که انرژی مورد نیاز بخش‌ها مختلف آنها را تامین، ذخیره و تقسیم می‌کند. باتری خودرو نخستین و اصلی‌ترین بخش این سیستم پیچیده است. باتری ذخیره‌کننده‌ الکتریسیته‌ مورد نیاز خودرو است و سرمنشاء سیستم برقی خودروها. باتری اتومبیل که گونه‌ای از باتری‌های قابل‌شارژ است در انواع مختلف و با ولتاژ‌های متفاوت بسته به نیاز خودروها استفاده می‌شود.

آخرین قیمت انواع باتری خودرو

در ادامه آخرین قیمت باتری خودرو در بازار را برایتان آماده کردیم که در ادامه می‌بینید.

 

مدل قیمت ( تومان )

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۷۴ آمپر واریان

۳,۰۱۶,۰۰۰

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل واریان ۵۵ امپر

۲,۳۱۰,۰۰۰

باتری اتمی خودرو سپاهان باتری مدل ۵۵امپر

۲,۱۹۰,۰۰۰

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل ۶۶ آمپر

۲,۷۵۰,۰۰۰

باتری اتمی خودرو سپاهان باتری مدل L۲ اوربیتال ۶۰ آمپر

۲,۳۲۰,۰۰۰

باتری اتمی خودرو سپاهان باتری مدل اوربیتال L۲

۲,۰۷۰,۰۰۰

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و پایگاه خبری گسترش نیوز هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها