|
کدخبر: 323398 هادی خرسند

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

قیمت انواع کفپوش خودرو+جدول

در این گزارش می توانید اخرین قیمت انواع کفپوش خودرو را مشاهده کنید.

اقتصاد قیمت انواع کفپوش خودرو+جدول

نظافت و تمیزی خودرو یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد . زمانی که خودرو تمیز باشد رانندگی مطلوب و لذت بخشی را می توان تجربه کرد. کف پوش خودرو یکی از مواردی است که می تواند در تمیز ماندن خودرو به ما کمک کند. همانطور که می دانید خودرو زمانی که از کارخانه بیرون می آید دارای کف پوش های موکتی می باشد. بعد از مدت کوتاهی  که از خودرو استفاده می شود این موکت ها به سرعت کثیف می شوند . هنگامی که نوشیدنی یا خوراکی در ماشین استفاده کنید اگر  به طور تصادفی این مایعات یا خورده های خوراکی بر روی موکت ریخته شود به سختی پاک و یا خشک می شوند . این اتفاق ممکن است بوی نامطبوعی از خودرو به جا بگذارند . شما می توانید  با استفاده از کف پوش های چرم که برای هر مدل خودرویی تولید شده اند این مشکل را حل کنید و هم به نظافت خودروی خود کمک کرده و هم ظاهری جذاب تر را برای خودرو خود درست کنید.این کف پوش ها به راحتی و با یک دستمال مرطوب پاک می شوند و اجازه نمیدهند گرد و غبار به داخل ماشین و وسیله نقلیه شما نفوذ کنند.

وقتی کفپوش خودرو تولید شد که نبودن یک محافظ برای کف خودرو تا بتواند از صدمه به خودرو و نفوذ آلودگی ها به این محیط جلوگیری کند به شدت احساس می شد و کفپوش ها به خوبی توانستند از آسیب به بدنه ی داخلی خودرو جلوگیری کنند و جلوه ی ظاهری زیبایی نیز به محیط خودرو ببخشند. حتی شما می توانید این کفپوش هارا با رنگ داخلی خودرو و روکش صندلی های خود هماهنگ کنید و ظاهری جذاب تر را برای خودروی خود درست کنید.

همین مزیت ها باعث شد حضور کفپوش در خودرو به یکی از ارکان اساسی تبدیل شود و استفاده از آن امری ضروری محسوب گردد و رفته رفته نقش کفپوش در زیبایی خودرو نیز مورد توجه قرار گرفت و کفپوش ها در انواع مختلف تولید شدند تا ظاهر زیباتری به خودرو ببخشند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی آخرین قیمت کف پوش چرم  در بازار بپردازد. در جدول زیر آخرین قیمت کف پوش چرم را مشاهده می کنید.

قیمت انواع کفپوش خودرو
نام محصول  نوع خودرو قیمت ( تومان )

کفپوش پنج بعدی خودرو اولتی میت کار متس ۲۰۱۲

کمری

۴,۹۸۵,۰۰۰

کفپوش سه بعدی خودرو یورولایت مدل ۵۵

ولوو XC90 ۴,۵۵۰,۰۰۰

کفپوش پنج بعدی خودرو اولتی میت کار متس مدل ۲۰۱۷

سوزوکی ۴,۳۵۰,۰۰۰

کفپوش پنج بعدی خودرو مدل ۲۰۱۷

میتسوبیشی ASX ۳,۹۰۰,۰۰۰

کفپوش سه بعدی خودرو مدل SnD-01

رنو ساندرو ۳,۵۰۰,۰۰۰

کفپوش سه بعدی خودرو مدل L9-01

ال 90
۳,۲۰۰,۰۰۰

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها