|
کدخبر: 323395 هادی خرسند

اختصاصی گسترش نیوز؛

آخرین قیمت صفحه کلاچ + جدول

امروز گسترش نیوز قیمت انواع صفحه کلاچ را بررسی کرد.

اقتصاد آخرین قیمت صفحه کلاچ + جدول

امروزه خودرو یکی از مهمترین وسایل کاربردی افراد محسوب می شود . به گونه ای که افراد برای جابه جایی حتی در مسافت های کوتاه هم از وسیله نقلیه شخصی یا عمومی نیز استفاده می کنند. این کار هم باعث صرفه جویی در وقت و هم در انرژی آنها می شود. یکی از مهمترین قطعاتی که می توان گفت هر خودرویی به آن نیازی اساسی دارد و نمی تواند بدون آن نیز حرکت کند صفحه کلاچ است . کلاچ نام اصلی سیستم کلاچ و پدال آن است که از ابتدا با همین نام در میان افراد شناخته شده است. به عبارت دیگر، کلاچ کلمه صحیح این قطعه می‌باشد اما در زبان عامیانه نیز از عباراتی مانند کلاژ و کلاج نیز استفاده می‌شود. سیستم کلاچ خودرو به بخش جلویی یا همان موتور خودرو اتصال پیدا کرده است. این سیستم میان موتور و جعبه دنده قرار دارد و با رابطی به نام پدال کلاچ که در کنار پدال های گاز و ترمز زیر پای راننده هستند قرار گرفته است. این قطعه مهم و ضروری یک قطعه مصرفی است که طول عمر آن با توجه به میزان استفاده شما از وسیله نقلیه ، نوع و طرز صحیح استفاده از آن بستگی دارد که مجموع این موارد می تواند به افزایش طول عمر صفحه کلاچ شما نیز کمک کند.برای مثال هنگامی که با خودرو در ترافیک های سنگین قرار می گیرید نباید به طور مدام پای خودرو را روی کلاچ خودرو قرار دهید و یا از عوض کردن دنده در مواقع غیر ضروری نیز جلوگیری کنید .

در کل وظایف اصلی صفحه کلاچ مواردی مانند : تعویض دنده ، اتصال بین موتور و گیربکس جهت انتقال نیرو ، قطع ارتباط موتور با گیربکس ، خلاص کردن خودرو می باشد.

سیستم کلاچ به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل موارد : کلاچ هیدرولیکی ، کلاچ چند صفحه ای ، کلاچ اصطکاکی ، کلاچ مخروطی ،  کلاچ تک صفحه ای ، کلاچ نیم گریز از مرکز ، کلاچ بدون لغزش که البته همه این موارد وظایف فوق را انجام می دهند و فقط در نوع کارکرد متفاوت هستند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی آخرین قیمت دیسک و صفحه کلاچ در بازار بپردازد. در جدول زیر آخرین قیمت دیسک و صحفه کلاچ را مشاهده می کنید.

 

نام محصول خودرو قیمت ( تومان )

دیسک و صفحه مدل VPDC20

پراید

۲,۷۱۰,۰۰۰

دیسک و صفحه کلاچ کد 109

پراید ۱,۷۵۰,۰۰۰
دیسک و صفحه کلاچ مدل پری دمپر کد 826211 پژو۲۰۶ ۴,۴۹۰,۰۰۰
دیسک و صفحه خودرو مدل WIGN پژو۲۰۶
۲,۰۰۰,۰۰۰
دیسک و صفحه کلاچ هانگ ژی مدل QRC03 ام وی ام 315 ۴,۶۰۰,۰۰۰
دیسک و صفحه کلاچ کد 114 رانا ۳,۲۰۰,۰۰۰

 

  • رضا ارسالی در

    می نویسید جدول قیمت دیسک و صفحه باز میکن یم مشاهده میکنید فقط چند نوع خودرو اشاره شده پس سمند405پارس نوشته نشده مطلب ناقص ه......؟

  • ۰۹۱۳۷۰۱۷۵۸۲ ارسالی در

    من دیسک و صفحه عظام خریدم ۶ماه کار کرد،،خواهشا تو خرید ی جنس اصلی بخرید ن تقلبی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها