|
کدخبر: 323302

قیمت سکه/بازار طلا/ بازار سکه

پیش بینی قیمت طلا و سکه / بازار خریدار دارد؟

دیروز، بازیکنان بازار سکه به نظاره گری پرداختند و تعداد کمی از آنها تصمیم به خرید گرفتند. اما اکنون، چه پیش بینی هایی در مورد قیمت سکه وجود دارد؟

اقتصاد پیش بینی قیمت طلا و سکه / بازار خریدار دارد؟

دیروز، حرکت قیمت طلا و سکه در بازار ناهماهنگ بود؛ در حالی که قیمت اونس طلا در بازار جهانی در حال صعود بود، قیمت ها در بازار داخلی ایران ثابت ماند. این باعث شد که قیمت طلا در بازار جهانی به ۲۱۷۶ دلار افزایش یابد. اما امروز، در بازار داخلی ایران، قیمت اونس طلا حدود ۲۱۷۱ دلار معامله می‌شود.

نکته ی جالب معاملات دیروز ثبات سکه امامی بود. سکه بازان روز گذشته نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی تمایل به خرید داشت.بنابراین فلز گران بهای داخلی در حدود  ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد که در مقایسه با روز یکشنبه تغییر نکرده بود.

در شرایط کنونی سکه بازان در مورد بازار سکه سناریوهای مختلفی را مطرح می کنند.دسته ای از آنها می گویند که روند قیمت ها کماکان هیجانی است و بعد از تعطیلات و بازگشایی کامل‌ بازارها قیمت ها به حالت عادی برمی گردد.به گفته این  دسته تا زمانی که بازار به صورت رسمی و کامل فعالیت خود  را آغاز نکند احتمال نوسانی شدن قیمت ها وجود دارد.
از سوی دیگر آن طور که فنی های بازار می گویند معتقدند با توجه به قیمت فعلی سکه، سکه‌بازان امروز مرز مهم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارند و در صورتی که  بالای این مرز ماندگار شود  احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد.

با این حال اگر امروز سکه بازان از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کنند ممکن است سکه در گلم اول به سمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان  و‌ در گام دوم به سمت نیمه کانال یاد شده عقب نشینی کند.

قیمت-طلا

 قیمت  طلا و سکه ۶ فروردین

در تاریخ دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳، در بازار آزاد قیمت‌های خرید برای سکه‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

 

- قیمت سکه امامی (طرح جدید): ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

- قیمت سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم): ۳۶ میلیون تومان

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی امروز۲۳ میلیون و۲۰۰هزار تومان ، قیمت ربع سکه بهار آزادی۱۴ میلیون و۴۰۰ هزار تومان قیمت سکه یک‌ گرمی ۷میلیون  تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد و قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم ۳ میلیون و۲۶۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا ۱۴ میلیون و۱۲۲هزار تومان، قیمت خرید به تومان

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها