|
کدخبر: 323210

بازار خودرو/خودروی داخلی

بازار داغ لوازم یدکی / قیمت های جدید بالا تر است؟

می توان گفت که قیمت لوزم یدکی در بازار همواره گران بوده است.

اقتصاد بازار داغ لوازم یدکی / قیمت های جدید بالا تر است؟

لوازم یدکی خودرو، قیمت ثابتی ندارد و در بازار هرکس که بیشتر زورش برسد، جنس خود را با قیمت بیشتری عرضه می کند.

سیداحمد حسینی گفت: در حال حاضر ما تا امروز در بازار لوازم یدکی خودرو کمبود قطعات نداشته‌ایم.

سیداحمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‎ آلات تهران گفت: در حال حاضر ما تا امروز در بازار لوازم یدکی خودرو کمبود قطعات برای خودروهای تولید داخل و یا وارداتی نداشته‌ایم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود قطعه ب ای خودروهای چینی گفت: متاسفانه به دلیل کمبود عرضه این مشکل وجود دارد و در برخی از قطعات شاهد گرانی هم نسبت به برخی از قطعات خودروهای ژاپنی هستیم.

حسینی افزود: متاسفانه امروز در مبادی گمرکات کشور نظارتی بر واردات لوازم یدکی وجود ندارد، قطعه تقلبی با دریافت کد رهگیری و اخذ شناسه کالا وارد کشور می‌شود و ما هم به این موضوع معترض هستیم ولی متاسفانه برخوردی نمی‌شود.

او تصریح کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که مشتریان حتما از فروشگاه‌های مجاز و کالای دارای شناسه کالا خریداری کنند؛ چرا که امروز متاسفانه از برندهای مشهور و معروف هم در بازار تقلب صورت می‌گیرد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت لوازم یدکی برای امسال گفت: با تصمیم وزارتخانه‎ اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت تعرفه واردات لوازم یدکی از ۵.۵ درصد به ۵۱ درصد رسیده، بنابراین لوازم یدکی خودرو در سال جاری ۵۰ درصد گران می‌شود.

برای بسیاری از افراد که اتومبیل یا خودرو دارند واژه لوازم یدکی بسیار مشهود و واضح است با این حال می‌توان گفت که خودرو مانند هر محصول دیگری دارای خرابی‌ها و مشکلات زیادی است که برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به قطعه دارد. تجهیزات و لوازمی که مشکلات اتومبیل یا خودرو را برطرف می‌سازند لوازم یدکی گفته می‌شود. خودرو در چه مرحله‌ای لوازم یدکی نیاز دارد؟


هنگامی که خودرو خراب می‌شود در هنگام تصادف هنگامی که خودرو ضربه وارد می‌شود مشکلات فنی تمامی این موارد باعث می‌شود که برای خود را از لوازم یدکی بهره‌مند شوند.
گاهی اوقات اتومبیل نیاز به تعویض قطع و یا تعمیر آن دارد که هر دو صورت به قطعات و لوازم مورد نیاز برای خودرو نیاز مبرمی پیدا می‌شود.


بنابراین خودرو باید بتواند فعالیت خود را انجام دهد و فعالیت خودرو در گروه قطعاتی است که برای آن استفاده شده است قطعات کیفیت قطع کیفیت قطعات و همین طور کارآیی‌ها فاکتور مهمی است که باید برای خودرو در نظر گرفته شود.

لوازم یدکی تقلبی تأثیر بسیار بدی بر روی دیگر قطعاتی که در اتومبیل وجود دارد می‌گذارند، بنابراین لوازم یدکی اصلی  یکی از نکات مهم در رابطه با محصولاتی است که برای خودرو به کار برده می‌شود که شما می‌توانید از سایت‌های معتبر فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو قطعه‌ی موردنظر خود را خریداری کنید.

یکی از نکات دیگری که در رابطه با پیدا کردن اطلاعات اصل باید در نظر داشت فروشگاه‌هایی است که آن‌ها را عرضه می‌کنند. بنابراین تمامی فروشگاه‌ها خط قطعات اصلی را به مشتری عرضه نمی‌دارند بنابراین برخی از فروشگاه‌ها هستند که تنها برخی از قطعات ارائه می‌دهند و قطعات نیز از هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها