|
کدخبر: 323074

رتبه بندی فرهنگیان / حقوق معلمان / صندوق بازنشستگی

واریزی آموزش و پرورش / معلمان بازنشسته چقدر می گیرند؟

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه، با هماهنگی و رایزنی‌های فشرده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

اقتصاد واریزی آموزش و پرورش / معلمان بازنشسته چقدر می گیرند؟

رضا فیضی نژاد گفت: در آذرماه امسال، صندوق بازنشستگی کشوری برای ۶۲ هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش که از تاریخ ۳۱ / ۶ / ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده بودند و مشمول طرح رتبه بندی بودند، اقدام به صدور احکام رتبه بندی نمود. این اطلاعات از سوی وزارت آموزش و پرورش به صندوق بازنشستگی اعلام شده بود.

فیضی نژاد ادامه داد: پس از آن مبالغ ناشی از احکام رتبه بندی در ۴مرحله به حساب این افراد واریز شد که آخرین مرحله آن اسفندماه جاری پرداخت شد.

وی با بیان اینکه «در ۲۰روز اخیر فایل جدیدی از سوی آموزش و پرورش برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از فرهنگیان بازنشسته این دستگاه که مشمول طرح رتبه بندی شده بودند، برای صندوق بازنشستگی ارسال شد» گفت: با ارسال این فایل و با تاکید مدیرعامل صندوق، در همین مدت کوتاه، رایزنی های فراوان و فشرده‌ای با دستگاه‌های متولی به ویژه سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار لازم انجام شد که روز گذشته (دوشنبه) این پیگیری‌ها نهایی شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: احکام رتبه بندی و اصلاحی برای این تعداد از بازنشستگان نیز دیروز (دوشنبه) صادر و در سامانه احکام صندوق بازنشستگی بارگذاری شد.

وی افزود: ضمن اینکه با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبالغ ناشی از معوقات رتبه بندی برای ۵۳۰۶ نفر از افراد مشمول تا عصر امروز (سه شنبه ۲۹اسفندماه) به حساب حقوق بازنشستگی افراد واریز خواهد شد.

 به گفته فیضی نژاد، مبلغ «میانگین پرداختی» ناشی از احکام رتبه بندی برای بازنشستگان مشمول، بیش از ۳۴میلیون تومان خواهد بود که ممکن است برای تعدادی از افراد از این عدد کمتر یا بیشتر باشد.

خبر مهم درباره پرداخت حقوق معلمان حق التدریس

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و خرید خدمات شد.

 محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ۶ ماه از سال تحصیلی می گذرد و حقوق معلمان حق التدریس و خرید خدمات پرداخت نشده است، علت این موضوع چیست؟ برخورد این چنینی با معلمان درست نیست.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: آیا افزایش قیمت ارز و گرانی کالاها در آستانه ماه مبارک رمضان، پاداش مردم برای مشارکت در انتخابات بود؟

جوکار در پایان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شأن مردم در طرح فجرانه کالابرگ را مورد توجه قرار دهد لذا اول زیرساخت ها را آماده کنید بعد نسبت به اجرای کالابرگ اقدام کنید.

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    چراشامل همه بازنشستگان نشده این شدقانون ملت رابدبخت کردید

  • ناشناس ارسالی در

    فیش حقوق کارکنان سایپا که چند روز پیش در فضای مجازی پخش شد ، نشان می داد که م توسط دریافتی آنها ۸۵ میلیون تومان هست . کارکنان شهرداری ، دارایی ، شرکت نفت و . .. قطعا" بیشتر از این مبلغ دریافت می کنند ولی کارکنان وزارت آموزش و پرور ش حتی وزیر آن چنین حقوق هایی دریافت نخواهد کرد . این بی توجهی به آموزش و پر ورش و معلمان که مهمترین وزارت‌ خانه ی هر کشوری محسوب میشه ولی تو ایران کمترین بها برای آن قائل هستند ، از زمان ریاس ت جمهوری هاشمی رفسنجانی استارت زده و بنا نهاده شد. اون آدم آموزش و پرورش و مع لمان را مصرف کننده می دانستند و بخاطر همین طرز تفکر غلطش به آموزش و پرورش و معلمان بها نداد و این فاصله حقوق و در یافتی که بین معلمان و دیگر کارمندان دولت ملاحظه می کنید از زمان هاشمی رفسنجان ی کلید خورد .

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام،دروغگوئی از سر وروی مسئولین ما می بارد۳۰ ماه تمام است بازنشست شدم ولی هنو ز معوقات ما را نه وزارت آ پ ونه صندوق با زنشستگی تسویه نکرده اند،خدا ریشه ظالمان را براندازد.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا به بازنشستگان ۱۴۰۰ چیزی نمی دهند چرا قانون اجرا نمی کنند ، توی خبرها دروغ می گویند مهر ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱ ، در صورتی این خبر ، برای ۱۴۰۱ است چرا دروغ ،

  • علی شجاعی ارسالی در

    سلام جای تاسف برای وزارت آموزش وپرورش که معلمان, انتخابات را به نحواحسن برگزار کردند اما حق التدریس معلمان شاغل هنوز پرداخت نکرده

  • سید ارسالی در

    از پاداش بازنشستگان از همان روز باز نشستگی 50درصد کم کنید و مابقی را نقدا پرداخت نمائید زیان باز نشستگان خیلی کمتر از آن است که بخواهید دوسال بعد پرداخت کنید

  • بازنشسته ارسالی در

    بله
    حقوق ۲ماه که به من بازنشسته دادند دقیقا ۷/۸۵۰میلیون بوده چقدر جیب ما ن پر شد حالا باهاش میخام برم آنتالیا همک اران الان همگی می گویید میخواستند نروی و لی هیچ کس از وضعیت زندگی دیگری خبر ندارد

  • بازنشسته ارسالی در

    معوقه ۱۴۰۰ چی شد
    ؟کی پرداخت می ش ود ؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام پس چرا معوقات ما را که بازنشسته اول مهر ۱۴۰۰ هستیم نمی دهند حکم رتبه بند ی هم داریم ولی اجرا نشده

  • محمد ارسالی در

    اینی که نوشتی احتمال زیاد، طلب عقب افتاده مابه‌التفاوت رتبه بندی بازنشسته های از مهر 1400 تا زمان اجرای رتبه بندی بوده وگرنه دریافتی متوسط عموم بازنشسته ها، هرگز این رقمااا نیست.
    ما که قبل از رتبه بندی بازنشسته شدیم و مزایای رتبه بندی شامل ما نیست..

  • رضا ارسالی در

    این قدر دروغ ننویسید خجالت بکشید

  • سکینه غفاری ارسالی در

    از البرز بازشسته آموزش وپروش البرز۶ در بدترین منطقه کار کردم یک ریال ندادند هیچکسهم پاسخگو نیست نه جمهوریی می خواند این بی عدالتی نه با اسلامیت خداازتون نگذره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها