|
کدخبر: 321974

مسکن فرهنگیان / ساخت مسکن / قیمت خانه

قند در دل فرهنگیان آب شد / دولت معلمان را غافلگیر کرد

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که برنامه‌های مهمی از جمله ساخت مسکن برای فرهنگیان، افزایش حقوق حق‌التدریسی‌ها، ارتقاء سرانه دانش‌آموزی، توسعه صندوق ذخیره فرهنگیان، استخدام در مدارس استثنایی و احداث مدارس با امکانات ویژه برای دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم را معرفی کرد.

اقتصاد قند در دل فرهنگیان آب شد / دولت معلمان را غافلگیر کرد

تأمین مسکن برای فرهنگیان امری بسیار حیاتی و ضروری است. این افراد نقش بسیار مهمی در تربیت نسل‌های آینده، حفظ فرهنگ و ارزش‌های جامعه دارند، بنابراین دسترسی آن‌ها به محیط‌های زندگی مناسب و پایدار امری بسیار حائز اهمیت است.

تأمین مسکن برای فرهنگیان باعث افزایش استقرار و ثبات آن‌ها می‌شود، که نهایتاً منجر به بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌شان می‌شود. این اقدام نه تنها باعث رشد و شکوفایی فرهنگیان می‌شود بلکه به تقویت و پایداری نظام آموزشی نیز کمک می‌کند. این برنامه قابلیت ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه را افزایش می‌دهد و تأثیر مثبتی بر توسعه کلان‌ افکار جامعه دارد.

رضا مراد صحرایی درباره موضوع تأمین مسکن فرهنگیان، اظهار داشت: این موضوع، به‌ویژه مسکن فرهنگیان جوان، در دستور کار است و با همکاری وزارت راه و شهرسازی، یک ساز و کار جدید برای این کار پیدا کردیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مسکن، به ویژه برای معلمان جوان ما بسیار مهم و ریشه تأمین آن در تأمین زمین است. خوشبختانه با امکانی که در قانون جدید مسکن فراهم شده است، تعدادی از زمین‌های در اختیار وزارت آموزش و پرورش، مولد می‌شوند و تغییر کاربری پیدا می‌کنند تا برای ساخت مسکن فرهنگیان عزیز استفاده شوند.

بیشتر بخوانید

خبر خوش صندوق ذخیره فرهنگیان /حساب بازنشستگان پر پول می شود

صحرایی گفت: برنامه ما این است که حداقل ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان عزیز، آنان که قبلا از این مزایا استفاده نکرده اند، بسازیم. این فرایند به لحاظ قانونی آغاز شده است و امیدوار هستیم در هفته معلم به طور رسمی، زمین‌ها به سازندگان واگذار شود و ان‌شاالله از آن زمان، کار ساخت مسکن را آغاز کنیم.

صحرایی-وزیر

امیدوارم این کار به زودی انجام شود

وزیر آموزش و پرورش، همچنین درباره معلمان حق التدریسی، تصریح کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش در تعامل با یکدیگر، ساز و کاری طراحی کرده اند که هم حقوق حق‌التدریسی‌ها افزایش یابد، به گونه‌ای که برای معلمان عزیز، جذاب باشد، هم اینکه هر ماه پرداخت شود. این مسئله که هم اکنون شرمنده معلمان هستیم و از آغاز سال تحصیلی، حقوق آنان را پرداخت نکرده‌ایم، پیش‌تر باید پیش‌بینی می‌کردیم و در بودجه می‌گنجاندیم.

صحرایی گفت: امیدوار هستم این کار به زودی انجام شود و در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار می‌گیرد؛ هم سازمان اداری و استخدامی کشور به این کار معتقد است که برای رئیس جمهور محترم، گردش کار فرستاده‌اند و هم سازمان برنامه و بودجه.

وزیر آموزش و پرورش، همچنین درباره تأمین سرانه‌های دانش آموزی، اظهار داشت: در این حوزه به علت محدودیت منابع، عقب‌ماندگی داریم. اکنون، نقطه تمرکز ما، مدارس شبانه‌روزی است که باید به آن‌ها توجه ویژه کنیم. پرداخت به آن‌ها را همین چند روز پیش انجام دادیم، به گونه‌ای که ان شاالله تا پایان سال تحصیلی، این مدارس، مشکل تأمین سرانه نخواهند داشت و این کار مهمی بوده، اما موضوع بیش از این حرف‌ها است؛ دستور رئیس جمهور، تمرکز بر مدارس دولتی است. در نتیجه، سرانه‌ها را به مدارس شبانه‌روزی در وهله اول، مدارس عشایری و روستایی در وهله دوم و مدارس عادی دولتی مناطق محروم در وهله سوم، خواهیم فرستاد.

حقوق-معلمان

صندوق ذخیره فرهنگیان

صحرایی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان نیز گفت: در این دوره مدیریتی، یک رویه جدید آغاز شد. صندوق باید هزینه‌های خود را به شدت کاهش دهد تا بتواند سودآوری بیشتری برای فرهنگیان عزیز داشته باشد. بنابر این، تجمیع همه شرکت‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها و جذب مدیران بومی در دستور کار صندوق است. این موضوع ابلاغ شده است که همه مدیران پروازی، یا باید ساکن شوند یا تغییر خواهند کرد، بدون هیچ تردید و این کار آغاز شده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: جذب فرهنگیان عزیز که در حوزه‌های اقتصادی مرتبط با شرکت‌ها، تخصص داشته باشند، در دستور کار هیئت مدیره صندوق ذخیره قرار گرفته است و ورود به حوزه‌هایی که سودآوری بیشتری برای فرهنگیان داشته باشد، در دستور کار است.

صحرایی اظهار داشت: متأسفانه ۵۱ درصد از صندوق ذخیره، متعلق به پترو فرهنگ بوده که یک صندوق بزرگ تولید متانول است که در گذر زمان، زیان‌ده شده و علت آن، خود متانول بوده که قیمت آن به عنوان خوراک پتروشیمی‌ها بسیار پایین آمده است و شرکت‌هایی که فقط متانول تولید می‌کنند، قطعا زیان‌ده هستند؛ امروز پترو فرهنگ، متانول را فقط به این علت تولید می‌کند که آسیبی به تأمین خوراک پالایشگاه‌های پتروشیمی وارد نشود، اما برای فرهنگیان، کاملا زیان‌آور است. دستور کار هیئت مدیره محترم صندوق، این است که شرکت‌های پایین‌دستی را فعال کند و این کار آغاز شده، است، اما یک عقب‌ماندگی تقریبا دو دهه‌ای وجود دارد و برای نجات پترو فرهنگ، باید در این مدت کوتاه، دو دهه عقب‌ماندگی را جبران کنیم تا صندوق بتواند برای معلمان عزیز، سودآور شود.

صدور برگه ۱۰ درصد از سهام کل صندوق ذخیره نیز برای بازنشستگان

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در قانون برنامه هفتم، چند تکلیف وجود دارد که یکی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان است، از جمله تعیین تکلیف ماهیت حقوقی صندوق و همچنین، بورسی‌شدن شرکت‌های آن و همه این کارها در خدمت معلمان است. اقدام مهم این دولت، پس از گذشت دو دهه از تأسیس صندوق، بحث ارزش مالکانه بود که الحمدالله اجرا شد و فرایند تکمیل آن هم در دستور کار است. برگه ۱۰ درصد از سهام کل شرکت صندوق ذخیره نیز برای بازنشستگان عزیز، صادر شد.

صحرایی گفت: صندوق، بسیار علاقه‌مند است که در کارهای دیگر هم حمایت کند؛ وزارت آموزش و پرورش نیز به آن کمک خواهد کرد. اگر صندوق، ظرفیت‌های خود را بالا ببرد، بیمه خود را به صندوق خواهیم برد تا بتواند درآمدزایی کافی داشته باشد و به معلمان عزیز خدمت کند. هیئت مدیره جدید صندوق به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دغدغه آنان، مأموریت و هویت اصلی صندوق و عبارت از حفظ منزلت معلمان و ارتقای معیشت آنان بوده که امروز، نخستین و اصلی‌ترین دغدغه صندوق ذخیره فرهنگیان است.

ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان اوتیسم

وزیر آموزش و پرورش، همچنین درباره مدارس استثنایی، اظهار داشت: یکی از تحولات مهم دوره اخیر در این عرصه است که بی‌سابقه‌ترین استخدام‌ها را انجام داده‌ایم. سال گذشته، نزدیک به ۲۷۰۰ تن در مدارس استثنایی، استخدام شده‌اند، ۱۰۰۰ کار درمانگر و گفتار درمانگر، استخدام شده‌اند؛ استخدام‌های بعدی نیز همین‌گونه انجام می‌شود که به این علت، از سازمان اداری و استخدامی کشور، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

صحرایی در پایان، تصریح کرد: ساخت یک مدرسه برای دانش‌آموزان اوتیسم در هر مرکز استان و پس از آن در شهرهای بزرگتر، در دستور کار است؛ به گونه‌ای که این دانش‌آموزان از تحصیل بازنمانند، زیرا به امکانات خاص نیاز دارند و خوشبختانه، امروز سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این موضوع، متمرکز و پیشتاز است. این سازمان در موضوعات مختلف، قبلا نیز پیشتاز بوده، اما در این موضوع کاملا نسبت به گذشته، پیشرفت کرده است و البته برای آینده نیز باید بیشتر تلاش کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • علی ارسالی در

    ادامه کار شما ومسولان بی خاصیت در دروغ بافی است

  • علی اصغر امینی معلم ارسالی در

    سلام
    هیچ یک از حرف های وزیر اموزش و پرورش را باور نکنید همه چرت و پرت است.
    معلم حق التدریسی یازده ماه است حقوق نگرفته بعد آقای وزیر وعده سر خرمن می دهد.

  • خدارحم ارسالی در

    فقط دروغ،دروغ که کنترل ندارد از روزی که آمده فقط خیال بافی میکند

  • م غ ارسالی در

    والاه حیف نون برا فرهنگیان نه کار میکنن ن برای نسل آینده زحمت ب خودشون‌میدن فقط ب غر و فر خودشون و گوشیشون میرسن یه مشت بچه بی ادب و درس نخون دارن تحویل میدن فق ط دولت داره روز ب روز پر روشون‌میکنه وال له ک دولت هم نمیدونه ب کیا باید بها بده

    • بهار ارسالی در

      حیف نون به تو، آره راست گفتی افراد بی ادب و بی تربیتی مثل تو رو تحویل جامعه دادیم.

  • محمد رضا ارسالی در

    خوبه والا مملکت شده مملکت خواب و رویا

  • امیر از تبریز ارسالی در

    سلام
    از وزیر حواهشمندیم حق و حقوق عقب افتاده ما را بدهد
    ما را بخی ر تو امید نیست شر نرسان جناب وزیر
    یکسال است که باز نشسته شده ام هنوز رتب ه بندی را در حکم باز نشستگی ما ها نزده ا ند ...........

  • مهدی ارسالی در

    دست نگه دار والا رییس جمهورت یک میلیون مسکن ملی که داد صد هزار تا هم تو بده

  • محمد ارسالی در

    صحرایی وزیری بی لیاقت وترسو استعفا بده و برو

  • دربدر ارسالی در

    چرت وپرت گفته برای خودش

  • محسن ارسالی در

    کجاش به درد فرهنگیان خوردهمش غلط زیادی م یکنید

  • ناشناس ارسالی در

    شما اوناییکه دزدیدین پس بدین صندوق مجدد پیشکش

    بعدم مگه نظامی ه ا هیچ تسهیلاتی مثلا کارت حکمت و هزاران ت سهیلات دیگر ندارند که تا تقی به توقی میخ وره فقط اسم فرهنگیان با حقوق 10 میلیونی می ایدمیدانس میترسی اسم نظامی ها را ببری

  • حسین ارسالی در

    بهتر نبود اول معوقات بازنشسته های سال ۱۴ ۰۰ و همچنین اجرای رتبه بندی برای این گرو ه از فرهنگیان بهشون قول قطعی دادید ولی ه رگز براشون اعمال نکردید رو میدادید بعدش میومدید از این وعده های شیرین سخن میگفتی د؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در


    فریب و دروغ
    اگر دولت ساخت 4 میلیون مسکن را که وعده داده بود حتی یک درصد آن را تحویل داد بعدا وزیر حرف مفت بزنه و وعده مسکن به فرهنگیان بده .

  • محسن شهیدزاده ارسالی در

    جناب وزیر محترم آموزش و پرورش فعلا حق الزحمه طرح تعمیق یادگیری تابستان 1400را پرداخت کنید ساخت 100هزار مسکن برای فرهنگیان ( سنگ گنده نشونه نزدنه) هم برای بعد

  • ناشناس ارسالی در

    شنیدن کی بود مانند دیدن

  • ناشناس ارسالی در

    تمام ارگان های دولتی و خصولتی ، هزار برا بر بیشتر از این به کارکنان خود می‌رسند و لی شما بی وجود ها ،در مورد آنها خبر نمب دهید.ننگ بر شما

  • رضا ارسالی در

    یبارهم که شده اول بدید بعد بگید
    بعد از عملکردتون خجالت بکشید اینهمه دروغ .شرمتان باد

  • ناشناس ارسالی در

    پس‌ما‌بازنشسته‌حقمون‌از‌ذخیره‌پرداخت‌‌کنید‌به‌پولمون‌نیاز‌داریم‌سنمون‌بالاست‌اگه‌پولمون‌ندین‌توگردنتون‌میمونه‌فردا‌باید‌در‌پیشگاه‌خدا‌پرداخت‌کنید‌از‌ما‌گفتن

  • منصف ارسالی در

    من واقعا از این خبر خوشحال شدم و چند شب هست از خوشحالی خوابم نمیبره بعد از 30 سال قراره وزات اموزش و پروش برای معلم ها خونه بسازه من دیگه از خدا هیچی نمیخوام .

  • افشین ارسالی در

    وزیر متوهم

  • ناشناس ارسالی در

    میشه لطفا از این خبرای مزخرف نزارید

  • ناشناس ارسالی در

    زر زده

  • ناشناس ارسالی در

    اشتباه برداشت کردید، آنچه آب شده دل ماس ت . وقتی وزیر حتی نمیدونه دربی چیه دیگه حساب کنید قراره چه بلایی سر آموزش و پرور ش و معلم بیاد .

  • مهدی ظریف ارسالی در

    آقای وزیر
    باید اول تلاش کنید که پول اضافه کار فرهنگیان را تامین کنی، نه برای تبلیغات حرفی بزنید که معلوم نیست ۴ سال دیگه این مسکن ساخته شده باشه یا نه. امروز رها کردی برای بعد.

  • ش ارسالی در

    شما سنوات بازنشستگان را بده نمی خواهد شعارهای بزرگ بدهی

  • ناشناس ارسالی در

    خییلی ممنون از شما بابت تمام قندهایی که در دل فرهنگیان آب کردید

  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارم این دروغها ریشه تان را بسوزاند

  • سعید رجبی ارسالی در

    سلام و عرض ادب
    لطفا تا کاری برای فرهنگیان به اتمام نرسیده خبری را درج نک نین!!
    آموزش و پرورشی که حق الزحمه امتحانات خرداد و تصحیح اوراق وحق التدری س از مهرتا بحال واریز نکرده چه انتظاری د ارین!! الکی این دولت خبرهای دروغ رسانه ا ی میکنه اونوقت جامعه ام فکر میکنن فرهنگی ان مملکت چاپیده اند

  • ناشناس ارسالی در

    روزنامه نگار بیسواد خبر رو خوب بخون تا م توجه بشی هیچ دردی از فرهنگیان دوا نخواهد شد

  • معلم ارسالی در

    خدا لعنت کنه تو را با سر تتیترت
    و هر که معلم را به سخره میگیره
    الهی به حق ای وقت عزیز نابود بشید

  • حمید ارسالی در

    هر وقت از افعال گذشته استفاده شد یعنی خو د خود امیدواری و هروقت از افعال اینده اس تفاده شد یعنی وعده های سرخرمن که 50 ساله اینطوریه و خواهد بود

  • ناشناس ارسالی در

    قند در دل فرهنگیان آب شد / دولت معلمان ر ا غافلگیر کرد
    این جمه جز تمسخر چی ز دیگری نیست
    آدم بی شرف

  • یه فرهنگی ارسالی در

    6 ماه اضافه تدریس ما رو که ندادیدن پس چرا دروغ می نویسین

  • رضا ارسالی در

    لطف کنید بفرمایید به ایشون **خوری اضافه ممنوع تو نمیتونی حق التدریس معلم های باز نشسته رو سر موقع بپردازید پس وقتی میخواه ی ی ***بخوری به حجم اون توجه کن

  • احمد ارسالی در

    این وزیر روی چوپان دروغگو را سفید کرده

  • ناشناس ارسالی در

    دیدید سلام ماراهم برسانید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا چرت مینویسی بی....... هر چرتی که این بیسواد میگه رو که نباید بازتاب بدی چقد کاسب شدی همش خبرای خیالی از درمورد فرهنگ یا میزاری

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی این حرف ها دروغه

  • مهربانو ارسالی در

    بزک نمیر بهار میاد

  • ناشناس ارسالی در

    از این کنده دودی برای فرهنگیان بلند نخوا هد شد.

  • خانم معلمین مدارس غیر انتفاعی کهگیلویه دهدشت ارسالی در

    باسلام خانم معلمین مدارس غیر انتفاعی که فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش ابتدایی پیش دبستانی سالهاست عمر خود را در راه تدریس گذراند و کوله باری از تجربه و تخصص عملی دارند با استخدام ابن قشر فرهنگی آینده آنها تضمین نمایید

  • اسفندیار جمشیدی ارسالی در

    درود عزیزومهربان
    سپاسگزاریم
    وجودت ومولا
    لطفتان مستدام مسکن اصلی واساسی هست برای فرهنگیان
    این مشکل راحل کنید یعنی تیمی دارید که به هر مشکلی حمله برید در آنی آن را برخواهیدداشت
    وایران گلستان خواهی کرد
    یک زحمت لطف کنید جواب اعتراضات آزمون قبلی استخدامی آموزگاری را اعلام بفرمایید
    قربانت فدات وجودت منورزنور هستی بخش عشق و اخلاق

  • ناشناس ارسالی در

    شما اضافه کارهای فرهنگیان را بدهید ۶ماهه ندادید

  • عبدالعلی گل بابا نزاد عزیزی ارسالی در

    شما بجا صدقه فعلی که خرج یک هفته یک خانو ار است . حقوق کامل مثل تمام دنیا پرداخت کنید لازم نیست مسکن بسازید صندوق ذخیره م ا را به کلک اختلاس خالی نکنید همین دو مو رد خودش نشان از تاراج ما بینوایان است نم ایش را تمام کنید .

  • حسن درگاهی ارسالی در

    همه ی حرف های این وزیر دروغ است یک کار ه م نمی تواند انجام دهد ای فرهنگیان عزیز ف کری به حال خود بکنید منتظر وعده های دروغ این وزیر نباشید این مسئول فقط جهت حفظ س مت ومیز خود همه کارهای الکی می دهند که م یزشان از دست نرود

  • بازنشسته ارسالی در

    سلام مدیرمحترم صندوق.پیشاپیش سال نو را ب ه شما وخانواده بزرگ فرهنگی میهن اسلامی تبریک میگوییم.لطفا بگویید ما اعضای صندوق ،شاغل وبازنشسته ،کجای ارزش مالکانه قرار داریم .حداقل سود چند سال را تا اخر اسفن د واریز کنید.که ما وخانوادها یمان ذوق کن یم وخوشحال بشویم.تشکر از شما.

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ هایتان را هر چه بزرگتر بگویید بگذار همه باور نکنند . اما همه امیدوار شوند . امیدی دروغین

  • ناشناس ارسالی در

    بزک نمیر بهار میاد کمپزه با خیار میاد

  • ابراهیم ارسالی در

    با عرض پوزش از بینندگان ،وزیر محترم آموز ش و پرورش شیرین میل فرمودند . این ابله ه نوز در تهیه مقدمات اولیه آموزش و پرورش د رمانده است . آنوقت خیال‌بافی می کنند و چ رند می فرمایند. فکر کنم اخیرا پای منقل م ی نشینند وقتی از پای منقل بلند می شوند . هذیان می فرمایند. شش ماهه اضافه کار معل مین رو نپرداخته ، سرانه مدارس رو نصفه وا ریز نکرده، کمبود دبیر رو جبران نکرده، و دهها وظیفه به روز رو انجام نداده ،توهمات آموزش از سن سه سالگی و تامین مسکن و غیر و در خیابان می پروراند.

  • ناشناس ارسالی در

    من معلم انگیزه کلاس ندارم
    در رتبه بندی برخی به راحتی 4 و 5 شدند و گاه با مدرکسازی اما با وجود بارگزاری رتبه اینچا نب از 3به4 نرفت و امتیازم کمترشد
    از پرداخت اضافه کار حق التدریس خبری نیست و انشاا... شاغلین و بازنشستگان دیگه اضا فه کار حق التدریس برندارند!!

  • کیارش نورسته ارسالی در

    این صحبت های وزیر نه اینکه قندی در دل فر هنگیان آب نکرد بلکه داغی به دلها می زند چرا که از زمان صدارت آقای صحرایی ایشان ف قط و فقط حرف زدن و هیچ اقدامی در جهت تحق ق قول و قرارها بر نداشتن و ریالی به سفره معلمان اضافه نشده است خدا پدرو مادر وزر اء گذشته بیامرزد

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    آره جون عمش

  • حمید ارسالی در

    لطف کنید تیتر مسخره نزنید حالا وزیر یک چ یزی گفته تا عملی شود بیست سال طول می کشد

  • مهدی ارسالی در

    بازم طبق معمول وزیر آموزش پروش هیچ اهمیت ی برای نیروهای خدماتی و سرایداران قائل ن شد باز هم تبعیض

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ کنتور نمی خواهد .بزک نمیر بهار میاد .به اندازه هزینه تون فرهنگتون بالا می رو د

  • حسین ارسالی در

    شما پنج ماه حق التدریس ندادی برای چه شعا ر فریبکارانه می دهی؟

  • علی ارسالی در

    جناب آقای وزیر آموزش وپرورش لطف زیادی نک ن.۶ماه اضافه کاری ندادید.خواهشن پرداخت ک ن.حرف زیادی نزن.

  • حسن ارسالی در

    ککو ای دروغو که گفت راسته

  • ناشناس ارسالی در

    اینها همه شاگردان رییسی هستند وعده بدهند وبعد فراموش کنند همین ماه گذشته معاون ا یشان گفت بل آخره بعد از شش ماه حقوق سه م اه معلمین خرید خدمات واریز می‌شود در حال یکه سال داره تمام میشه واز پرداخت وعده د اده شده خبری نیست

  • ناشناس ارسالی در

    آخرش هیچی نیست جز دروغ و سر كاري

  • ناشناس ارسالی در

    دولت رییسی در طول بیش از دوسال عملکرد نا کارآمد و ایجاد ابرتورم تاریخ ایران کلیه اقشارحقوق بگیر چون فرهنگیان کارمندان و ب ازنشستگان و کارگران رازیر فشاراقتصادی بر ای تهیه مایحتاج زندگی شرمنده خانواده های شان نموده

  • ناشناس ارسالی در

    به فکر دیابتشون نیستند

  • ناشناس ارسالی در

    مثل اینکه معلمان غیر انتفاعی فرزند خواند گان این دولت هستند!
    به امید روزیک ه این قشر کثیر و خدوم جامعه که با کمترین حقوق (کمتر از حق التدریسی ها) فعالیت می ‌کنند به چشم سران کشور بیایند.

  • مدیر مدرسه ارسالی در

    سرانه دانش آموزی در سال گذشته صفر بوده ا ست .یعنی حتی یک ریال هم واریز نشده،

  • معلم ارسالی در

    خخخخخخخخ

  • معلم ارسالی در

    عزیزم وزیرمون دچار توهم شده. شفای عاجل

  • ناشناس ارسالی در

    چرااینهمه دروغ الان ۱۵سالی میشه که د لت سرانه دانش آموزی نمیده به مدا س ول کنید تورو خدا بسه اینهمه دورغ و ریا

  • دلسوز ارسالی در

    بزک نمیر بهار میاد 🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    ایشون ککه خوری زیاد می کنن

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخ.زهی خیال باطل

  • ناشناس ارسالی در

    وای کشتید مارا از وعد های توخالی پس از گذشت بیش از یکسال حق مسلم بازنشستگان را پرداخت نکردید

  • Ali ارسالی در

    با چندر غاز حقوقی که به ما فرهنگیان میدن قند تو دلمان آب میشه

  • ناشناس ارسالی در

    کجاش قند توی دل معلمها اب میشه هشت تومن حقوق میدن صد دلار بیگاریه

  • متین ارسالی در

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • محمد ارسالی در

    بدترین وزیر تاریخ آموزش و پرورش همش دروغ ه

  • اکبر ارسالی در

    برای حقوق بازنشستگان چکار کردید همش حرف و خالی بندی

  • ناشناس ارسالی در

    خوب کمی به خنده هم نیاز داریم ، فعلا اجا زه بدین ۴ میلیون مسکنی که آقای رئیسی وعد ه داده ساخته بشه بعد به گفته وزیر از همه جا بی خبرش اعتماد کنید. هنوز رتبه بندی با آنهمه تبلیعات اعمال نشده .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    لطفا پاداش بازنشستگان پرداخت کنید حالا تا ساخت وساز برای فرهنگیان ممنون از لطف شما

  • ناشناس ارسالی در

    شرمندگی نون و اب نمیشه . بیسوادان و چاپل وسان بی عرضه . لعنت الله علیهم اجمعین

  • ناشناس ارسالی در

    مرگ بر شما و تیتر گدا صفتتان.

  • ناشناس ارسالی در

    گدا همه را به کیش خود پندارد.
    حق م علمان، قند نیست که تو دلشون باشه. حق معل م حاصل زحمت معلمه.
    یکی دزد بیسواده اما زیاد می گیره در حد کشتی و ...
    و یکی هم باسواده اما در حقش اجحاف میشه.
    ... چو ناکس به ده کدخدایی کند همی ن میشه.

  • ناشناس ارسالی در

    تو این حکومت حرف مفت زیاد میزنن و زده شده به خصوص تو آموزش و پرورش

  • شهرزاد ارسالی در

    همشحرف مفته از این مزخرفات زیاد شنیدیم

  • م م ارسالی در

    ما که ۶۰ ساله شدیم از این دروغ ها خیلی گفتن

  • ناشناس ارسالی در

    کاش خفه خون بکیره

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر حرف زدن خیلی راحت مسکن فرهنگیان پیش کش اگر هنر دارای اضافه کار فرهنگیان که از اول مهر مجانی و رایگان برات کار کردن پرداخت کن شرمنده که نشد حرف م مشکل را حل نمی‌کند پس نمیتوانید کاری کنید نه حرف بزن ولطف کنید بکشید .....این کار را حتما انجام بدید ...و.. سایر موارد

  • فرهنگی ارسالی در

    وعده و وعید

  • طبا ارسالی در

    بلی!!! حرف زدن بسیار زیبا است ولی کو عمل جناب وزیر ؟؟؟؟؟ از این وعده و وعیدها، ق بلاً هم بکرات داده شده و آقایان مسئول هم پس از اتمام دوره شون، حواله میدن به بعد ی و دوباره روز ازنو روزی از نو !!!!!! کی بود کی بود من نبودم !!!! دستم بود تقصیر آستینم بود و .....

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خدمت شما ،شما امسال شاخ غول را شک ستید وخیلی ها به آموزش و پرورش راه پیدا کردند،اما چرا حقوق سه ماه اول آنها راندا دید،معلمی که کد پرسنلی برایش صادر شده چر ا حقوقش رو خوردید ویه آب روش ،مظلوم تر ا ز معلم مگه داریم،اینطور می خواهید آینده ی ایران را بسازید،با خوردن حق معلم؟

  • akramim45 ارسالی در

    هر وعده ای که به این زودی ها عملی نمی شود قند هم در دل هیچ معلمی آب نشده است قیمت ارز و گرانی 40 درصد حتما بر بازار مسکن موثر است که با حقوق ده الی 15 ملیونی فرهنگیان جوان هیچ تناسبی ندارد .

  • سالار ارسالی در

    چون تعداد فرهنگیان و کارگران زیاده و افراد هوچی گر و شلوغ کنی هستن دولت همیشه از این دو قشر می ترسه و سایر اقشار رو رها کرده . فرهنگیان همین حقوقی هم که می گیرن زیادشونه ، یک قشر تنبل زیر کار در برو هستند با ادعای زیاد

  • سروری ارسالی در

    دولت تنها با هر روز وعده ی دروغ اعصاب مع لمان را خرد وآنان را در برابر نظام قرار می دهد.

  • معلم ارسالی در

    صدرحمت به دماع پینوکیو!

  • عبداله ارسالی در

    آره خوش به حالمون شد
    من که معلم هستم همه چی دارم
    به من چه که شرکت نفتی ها و بانکی ها فقیرند؟ خب برن حقشون بگیرن

  • حسین ارسالی در

    دولت و وزارت آموزش و پرورش از این **ها ز یادخورده
    شماباورنکن😅

  • زحق ارسالی در

    نه عزیز قند گرونه
    فرهنگیانcom را مسخره می کنید آتش بگیرید

  • سجاد اسدی ارسالی در

    شعار دادن جز خصلت های مسئولین شده ،اگر خ یلی مردی اول مطالبات معوق فرهنگیان را پر داخت کن از جمله مانده پاداش بازنشستگان ۱ ۴۰۰

  • ناشناس ارسالی در

    ای خدا علم اینا رو زیاد کن

  • مهدوی ارسالی در

    آقای وزیر اینهمه زحمت نکش .

  • صالح ارسالی در

    اوتیسم فقط شکل این خودشه ک مثل خر دروغ میگه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام یک چوپان دروغگو هست یک نمونه حق ال زحمه امتحانات خردادماه شهریور پرداخت می شد هنوزخبری نیست

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر چقدر گفتیم شب غذای سنگین نخور

  • ناشناس ارسالی در

    شماها مریض هستید بیخود دروغ می گویید . س ازنده 4 میلیون خانه زیر خاک است ، خجالت بکشید.

  • ناشناس ارسالی در

    اینرا هم توضیح بده چرا برای استخدام فرزن دان ایثارگران که حتی یک روز سابقه کاری ن دارند تمام تلاشت را می کنی اما برای استخ دام معلمان قراردادی خودت که سالها با حقو ق ناچیز در دورترین روستاها تدریس کرده ان د کوچکترین کاری نمی کنی؟
    آیا تو و زیر معلمان هستی یا وزیر ایثارگران؟؟؟؟؟؟

  • علی ارسالی در

    سلام افزایش نخواستیم از مهر ماه تا الان که ماه آخر سال اسفند هستیم ۱ ریال پول حق تدریس ندادن بعد از افزایش حق تدریس میگن شما این بدین افزایش پیشکش

  • ناشناس ارسالی در

    قند تو دل نجومی بگیر ان آب میشه فرهنگی که حقوق بخور نمیر میگیره

  • رو کم کن ارسالی در

    فقط معلمان جوان ؟؟گر چه برای اونا هم هیچ ***نمیخورید اما **** ** *******

  • ساعد ارسالی در

    70 سال است که روزنامه های کثیر الانتشار از افزایش حقوق معلمان می نویسند. همه به این اخبار عادت کرده اند.

  • حامد ارسالی در

    حرف مفت میزنه نه هزینه داره نه سوخت و سو ز داره .خودش هم اعتقاد به این حرفهایش ند اره و معلمان بخوبی این را میدانند

  • محسن ارسالی در

    همش دروغه.... اصلا باور نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    وعده سر خرمن،فقط حرف مفت میزنید و جامعه رو به معلم حساس میکنید،آخه حقوق معلم رو بعد از شش ماه میخوای بدی نیاز به رسانه ا ی کردن داره،هنوز کارورزی دو سال پیش رو ن دادی،امسال پیش کشتون.

  • زهرا ارسالی در

    وعده ی سر خرمن ندید ، راست میگید حقوقشون و زیاد کنید . سیلی نقد به از حلوای نسیه است .
    آموزش و پرورش با آزمون های استخدامی حق معلمان و دانشجویان دانشگاه ف رهنگیان رو میخوره . لا اقل یه تبعیضی در حقوق و محل خدمتشون قائل بشین .

  • ناشناس ارسالی در

    چرت و پرت میگید واقعا خنده داره حرفاتون

  • علی ارسالی در

    آقای وزیر حق بازنشستگان را که رتبه ومزای ای آن حق مسلم آنها است بده صندوق بازنشست گی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا راشکر که معلمان مدارس غیر انتفاعی هی چ کجا بحساب نمیان اصلا اونا برای بچه های این مملکت زحمت نمیکشند!
    واقعا بی انصافیه حقوق سه تا چهار تومن بیمه ۲۱ روز ه
    شما را بخدا به فکر این معلمان ه م باشید

  • ناشناس ارسالی در

    حرف مفت زیاد زده میشود

  • شادی ارسالی در

    قند تو دلت عمه نازنینت آب شد

  • ناشناس ارسالی در

    ببینیم و تعریف کنیم

  • ستیا ارسالی در

    عرضه آموزش و پرورش از وزارت بهداشت و درمان بیشتره که اینقد به فکر معلمها شون هستن .

  • من ارسالی در

    ایشان به سی و پنج هزار دانش آموز غیر انتفاعی هم توجه دارند؟ به معلمان بدون حقوق و مزایای آنها هم توجهی می کنند؟

  • .ابوالحسن صفائی ارسالی در

    آقای صحرایی از موقع اومدن خیلی حرفا زده، ۶ ماه هست حقوق معلمان خرید خدمات و نیرو ی حق التدریس ها رو نتونسته پرداخت کنه، د و سال مدیریت نوبت دوم مدیران و ....

  • معلم ارسالی در

    اونقدر قند تو دلمون آب شده که کلا مرض قند گرفتیم .من چقدر خوشبختم . واقعا که .

  • ناشناس ارسالی در

    چرا فقط براژ فرهنگیان همه چیز را در بوق و‌کرنا میکنید 😞

  • معین س ارسالی در

    خسته شدیم ، از وعدهای پوچ وتهی که بعد ده سال باز به شکست برسد .
    بس اس ت؛ مارا از سر زبان مردم بیندازید. مردم ب یسواد وعامی بیشتر بدبختی مان را به رخ ما ن می کشند مضحکه خاص وعام شدیم .همان قسط خانههای طرح ملی روی دلمان سنگینی می کند روزنامه محترم قندی نیست که در دلمان اب شود .

  • دیان ارسالی در

    وعده ی جدید نمی‌خواد بدهید ، حداقل به یکی از همان وعده های قبلی را که هزاران بار در رسانه ها جار زدید پایبند باشید

  • بی نام ارسالی در

    اداره های دیگه پول میدن خونه میدن ماشین میدن به کارمندانش رسانه ای نمی کنند ولی آموزش و پرورش هیچی نداده سر و صدا راه می ندازه اول خونه و زمین بدن بعد رسانه ای ک نند

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام به دلیل سوء مدیریت در نظام آموزشی در چهل سال گذشته لطمات جبران ناپذیری به نظام آموزشی کشور وارد شده و عمده عقب افتادگی ها ونا موفق بودن طرحها در کشور ناشی از مدیریت غلط در ایم حوزه است

  • فرهنگی بدبخت ارسالی در

    این تصمیمات آموزش و پرورش مثل ضرب المثلی است که میگه حسنی به مکتب نمی رفت اگر میرفت جمعه میرفت. یا اگر طبیب بودی سر خود دوا میکردی واقعا خنده داره

  • معلم ارسالی در

    اینایی که وعده داده شدن رو نمی‌خوایم!
    رفاهیات رو بدین و افزایش حقوق متناسب با شأن معلم داشته باشین کفایت میکنه

  • علی ارسالی در

    متاسفانه،وزیری،که ۶ ماه حقوق حق التدریسی را نتونسته ،بپردازه،واوضاع معلمین را به دهک های کمیته امدادی رسونده،باز هم دروغ ،بازهم دروغ.از این همه دروغگویی خسته نش دید.باور کنید چوپان دروغگو از ترس اخبار دروغ این آقااستعفا داده.

  • معلم ارسالی در

    شما لطف کنید حق الزحمه شش ماه تدریس همکا ران را پرداخت کنید بعد شعار بدید.

  • علی ارسالی در

    غلط اضافی کرده ایشان اختیار خودشو نداره وراجی مفت را انداخته و هیج کاری از ایشا ساخته نیست فقط عامل و دست نشانده است و دستوران پشت پرده دیگران را اجرا میوند

  • ناشناس ارسالی در

    چرندگویی ابلهان

  • حمید ارسالی در

    ریا کاری يعني اینکه از مخاطبان بخواهید: دیدگاه شان را بنويسند ولی نمایش ندهید کم ی شرم آور است!

  • آبی ارسالی در

    دوباره وعده و وعید شروع شد

  • ولی اله سیاری ارسالی در

    آقای صحرایی کمتر خزعبلات بگو.۳۲ ساله منت ظر بهبود وضعیتمون هستیم.لطفا" کمتر دروغ و وعده بدید.حالمون از این همه وعده دروغ بهم میخوره.

  • رضا ارسالی در

    سلام
    بی زحمت دستور بفرمایید حق ال تدریس 6 ماه پیش رو پرداخت کنند اضافه کرد نش پیشکش

  • ناشناس ارسالی در

    مثل اینکه بقیه کارمندان مال این کشور نیس تند و احتیاج به خانه و افزایش حقوق ندارن د و فقط معلمان کار می‌کنند ای خاک بر سر وزیر راه و شهرسازی که من کارمند بعد از س ی سال خدمت هنوز مستاجر هستم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط خالی بندی و وعده

  • کبری ارسالی در

    سهام ذخیره فرهنگیان متوفی چی میشه
    چرا اقدامی نمکنین حقشون داره ضايع میشه

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدا بر پدر و مادر واجداد دروغگو

  • احمدگودرزی ارسالی در

    با اینکه میدونم همش دروغه اما این دروغها هم قشنگه...
    بعد سی سال و بازنشست ه شدن هنوز هم مستاجرم و جالبه از این وعد ه ها در طول سالیان بسیار دادند، که عملی نشد . اما من هنوز هم امید دارم که روز صا حبخانه خواهم شد‌ وشاید خانه آخرت همون ام ید باشه

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر بی لیاقت کمی بکش خجالت

  • یزدان ارسالی در

    کجا قند آب شد،نمک پاشید رو زخممون،

  • ناشناس ارسالی در

    تو روحتون

  • ام ارسالی در

    میشه اینقدر چت وپرت ننویسین هروقت این کارا انجام شد بگین این همه بقیه مزایا دارن وحقوقاشون زیاد میشه کسی متوجه نمیشه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام باغیرمسئولین دروغگورتبه بندی مامعلم ای بازنشسته چی شد!کجابه پول مابیشترنیازب ودکه بریزیدبه حسابشون چی ازجون مامیخواهی دواقعاخسته شدیم نذاریدبه درجه ای برسیم ک ه دیگه هیچ چی نتونه آرامش روبه مابازگردو نه !!!

  • ناشناس ارسالی در

    بر پدر و مادر آدم دروغگو لعنت، و بر خبر چین دروغگو که به نظر کسی اهمیت نمیده هم نف ین خدا باد.

  • ناشناس ارسالی در

    دروغگو دشمن خداست.

  • معلم بازنشسته ارسالی در

    ای وزیر بی عرضه تو اگه میتونستی پاداش فر هنگیان بازنشسته رو بعد بازنشسته شدن پردا خت میکردی که بعد ۱۸ ماه ارزشش صفر بشه ،ح الا در عالم خودت برای حفط میز و مقامت ک هیچ فکرش رو هم نمیکردی چی برای خودت برای رفاه معلم میبافتی ،اگر مردی تورم پاداش ۱۸ ماه بازنشسته گان رو حساب کن بده ،والا روز قیامت از تو نمیگزریم و یادمون نمیره ، البته عاقبت تو روهم ، همین دنیا میبی نیم یا حق

  • ناشناس ارسالی در

    واین همه دروغ ساخت واداشته خبرگزاری هاست این است قطار اقتصادی ریس جمهور که ۶ ماه حقوق من را نداده بایک جمله ما شرمنده شد یم کار درست نمی شه چند دروغ پشت سرهم توح قوق بده مسکن پیشکش خودت مگر نگفتن سالی ۴ میلبون مسکن کجایست

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ پشت دروغ ،دروغ پشت دروع

  • ناشناس ارسالی در

    همش به فکر کارکنان خودتون هستین پس کار گر بدبخت چی

  • حسین محبی ارسالی در

    بهترین کار برای تامین مسکن دادن زمین رای گان به فرهنگیان برای هر ده نفر بازنشسته سیصد متر که سی دوسال خونه نداریم با وام مسکن بسازیم برای صندوق سهام آزاد کنید در بورس خریدوفروش بشه همه ارگانها به کارمن دانش زمین دادن والا آموزش وپرورش

  • حسین محبی ارسالی در

    اگر مسکن و زمین دهی اول باید به بازنشسته بدهی اکثرشان مثل من مستاجرند

  • رضاقلی جاہد ارسالی در

    سلام باگڈشت32سال خدمت در سنگر تعلیم و تر بیت و4سال گڈشت ازدوران بازنشستگی اہ از ی ک پاپاسی امتیاز بابت مسکن از ادارہ ی محت رم اموزش وپرورش امید آست این قول وقرارہا جنبہ عملیاتی بخود بھی رد خداقل برای ہمک اران شاعل

  • معلم خسته دل ارسالی در

    لطفا بس کنین با پول صندوق ذخیره ما میلیاردها تومن اختلاس شد و سریالهای میلیاردی همچون شهرزاد ساخته شد و به جیب بازیگرها و کارگردانها رفت ماهم مثل بچه یتیم نشستیم تا حقمون رو بخورن الان نون شب نداریم دم عیدی....

  • محمد ارسالی در

    از سال ۹۸ تمام مدارک رو برای مسکن فرهنگیان ارائە دادم و منتظر ترتیب اثر هستم
    کار مسؤلان شدە دروغگویی و کار اهل رسانە شدە اشاعە دروغ و گل و بلبل جلوە دادن همە چیز

  • ساناز صداقتی ارسالی در

    تف تو روح وزیر و خبرنگاران سبک مغزی که ب ا حرف ها و خبرهای نسنجیده آبروی فرهنگیان را می برند

  • رضا ارسالی در

    لعنت بر پدر ومادر آدم دروغگو!!!!!!

  • محمود ارسالی در

    بشنو و باور نکن

  • خادمی ارسالی در

    شانتاژی دیگر

  • طاهر اسدزاده ارسالی در

    در طول سی سال خدمتم یک متر زمین برای من و خیلی از همکارانم از طرف وزارت آموزش و پرورش برام در نظر نگرفته شد متاسفانه تعا ونی مسکن آموزش و پرورش جزو تنبل ترین تعا ونیهاست در شهر ما دادگستری 4بار زمین برا ی کارمندانش واگذار کرده و تعاونی آموزشش و پرورش در خواب هس .زمین هم الان واگذار کنند با این حقوق 10میلیونی باز نشستگی کی میتونیم صاحب خونه وآپارتمان بشیم .وزیر بهتره به فکر افزایش حقوق معلمان باشه که در پایین ترین حد ممکن هست و وعده های سر خرمن نده .

  • معصومه ارسالی در

    این چیز ها به درد معلم ها نمیخوره بزک نمیر بهار میاد ......

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم که دولت معلمان غیرانتفایی رانادید ه گرفته
    چرا...

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدا بر دروغ گویان

  • داود ارسالی در

    سلام خسته نباشید.بنده الان ۲ ساله که باز نشسته ام در ۳۲ سال آنقدر از این حرفها شن یده ام که گوشم پره کم این فرهنگیان محترم با حرفها خواروذلیل کنید یعنی چی قند....

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفابه فکرتقویتی که سال۱۴۰۱کارکردیم باشید تابستانمون رو وایه آموزش گذاشتیم۱ ۴۰۲هم تمام شدوهمینطوربفکر دختران بالای ۴ ۰ساا که توآموزش وپرورش هستندوایناهم عائل ه مندی دریافت میکردند حذفشون کردید

  • مهدی ارسالی در

    وعده سرخرمنی میلیونی عمل صفرباگرانی مسکن حقوق ریالی تورم دلاری کی می‌تونه مسکن ب گیره

  • مرادب ارسالی در

    با سلام
    ساخت مسکن شامل بازنشستگان هم میشود؟

  • قاف ارسالی در

    این که امیدواری حق التدریس ها توسط شورای پول و اعتبارپیگیری شود کافییست زیاد زحمت نکشید ممکنه به شمافشاربیادهزینه تصحیح اوراق خرداد هم ولش کن تا.....

  • ناصر ارسالی در

    از این حرفها زیاد میزنند مسئولین...

  • سعید ارسالی در

    ۴۰ ساله با این دری وری ها فرهنگ و فرهنگی ان را سر کار گذاشته اند و خودشان را مسخر ه
    خدا در دنیا و اخرت روسیاهشان نم این ان شاالله

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه تا میتونید امیدوار نگه دارید بلکه ز ود امام زمان ظهور کنه حکومت را بدیم دست خودش اصلا آدمی میگن به امید زنده هست اگر نه اصلا به دنیا نمی امود

  • رس ارسالی در

    چند کیلو از قند ها هنوزآب نشده بیا بدم ب ه شما ، این همه خبر بود شما نوشتی مرد حسابی

  • ناجی ارسالی در

    با سی سال سابقه فرهنگی اعلام میدارد هر وزیری آمده وعده هایشان در حد حرف مانده من فرهنگی دلم به وعده های این مسئولان خوش باشه بی سر پناه وتو خیابون باید سر کنم

  • ایرانی ارسالی در

    این وزیر احمق یه غلطی می کنه شما جدی نگی رید.
    یکی بهش بگه ....... نیروهای خ رید خدمات و بازنشسته ها ۶ ماهه رفتند کلا س کی و چقدر بهشون حقوق دادی ؟
    الب ته از این کذاب ها ، دروغ زیاد شنیدیم .

  • ناشناس ارسالی در

    گفتند رتبه های زیر هزارکنکور جز استعداد های برتر هستند
    رتبه کنکور زیر ه زار هرمنطقه ،یا رتبه زیر هزارکشوری؟؟؟

    رتبه های زیر هزار کشوری ک ه میشوند رتبه های زیر پنجاه منطقه ،همشون فوق فوق فوق نخیه هستند
    رتبه های زیر هزار کشوری که میشوند رتبه های زیر پ نجاه هر منطقه ،منطقه یک و دو و سه ،

    به نطرتان رتبه زیر پنجاه منطق ه یک و دو و سه میاد التماس شغل کند ؟؟؟
    حداقل میگفتید رتبه های زیر پاتصد منطقه یک و دو و سه ،،، کنکور سرار ی که حداقل کلی نخبه وارد دستگاهای کشور شود ،
    مثل ایثارگران که نود درصد ا ستخدامی های چهارسال گذشته بوده

  • ناشناس ارسالی در

    گفتند رتبه های زیر هزارکنکور جز استعداد های برتر هستند
    رتبه کنکور زیر ه زار هرمنطقه ،یا رتبه زیر هزارکشوری؟؟؟

    رتبه های زیر هزار کشوری ک ه میشوند رتبه های زیر پنجاه منطقه ،همشون فوق فوق فوق نخیه هستند
    رتبه های زیر هزار کشوری که میشوند رتبه های زیر پ نجاه هر منطقه ،منطقه یک و دو و سه ،

    به نطرتان رتبه زیر پنجاه منطق ه یک و دو و سه میاد التماس شغل کند ؟؟؟
    حداقل میگفتید رتبه های زیر پاتصد منطقه یک و دو و سه ،،، کنکور سرار ی که حداقل کلی نخبه وارد دستگاهای کشور شود ،
    مثل ایثارگران که نود درصد ا ستخدامی های چهارسال گذشته بوده

  • ناشناس ارسالی در

    قند تو دل فرهنگیان آب شد😂😂😂 آخه ******بی شرف خودمون کم بدبختی داریم شما دیگه رو ا عصابمون راه نرید ، بعد ده سال هر جا نشست ید هی گفتید رتبه بندی رتبه بندی مردم ساد ه لوح هم هی میشنیدن فکر میکردن دم به دقی قه دارید حقوق فرهنگیان اضاف میکنید آخرش دو سه تومن بیشتر اضافه نشد ی سال از حق رتبه بندی رو هم که خوردید و ی آب روش ، آ های وزیر الدنگ و آهای خبرگذاری که پول گر فتی این چرندیاتو برای فریب به خورد جامعه بدی شما اول معوقات رتبه بندی و این **مث قال حقوق بردگی رو زیاد کنید ساخت مسکن پی شکش ،ساخت مسکن برای فرهنگیان 😂 افزایش سر انه دانش آموز ی😂 دولت ناکارآمد انقلابی

  • آزیتا ارسالی در

    سی سال خدمت کردم و مهر امسال بازنشست شدم .

    در این مدت خبری نبود.چق در ظرف این ۶ ماه بعد بازنشستگی من آموزش و پرورش متحول شد.

  • معلم بدبخت ارسالی در

    بلانسبت جمع. صحرایی **خورده با همه جد و آبادش و همه وزیران قبل از خودش.
    نظ ام از این مردم فقط بی سواد ****میخواد که راحت سواری بگیره. برای همین تاجایی که م یتونه تیشه به ریشه آموزش و پرورش مملکت م یزنه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خاک توسراونی که میگه نظامیاکارت حکم ت دارن یه میلیون و۶۰۰ میریزن تواین گرونی بگیرم باید با حقوق بدیم نه شب دارن نه ر وز ولی فرهنگی‌ای مفت خور کارت طلایی و مس کن و هزارکوفت وزهرمار دیگه ۴ ماهم بخور و بخواب به بچه هاهم که پدرومادربایددرس بدن خودشونم بانازمیان به زور یه کلمه درس می دن بچه های با ادبم بی ادب کردن تومدرسه

  • امیر رجبی ارسالی در

    آره،،گور پدرتان.

  • م ارسالی در

    **هم در دل معلمان اب نشد. وتو ابلهی که ن وشتی معلما کار نمیکنن. یه روز برو کلاس ت ا بفهمی چه خبره. نادان...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها