|
کدخبر: 322792

اختصاصی گسترش نیوز؛

اقامت حیوانات در هتل ۵ ستاره / هزینه نگهداری پت در هتل ها چقدر است؟

تا بحال نام پت هتل به گوش تان خورده است؟ پت هتل ها یا پانسیون های مخصوص نگهداری حیوانات خانگی هستند. هزینه نگهداری یک شب در این هتل ها بستگی به نوع حیوان و همچنین ارائه خدمات دارد.

اقتصاد اقامت حیوانات در هتل ۵ ستاره / هزینه نگهداری پت در هتل ها چقدر است؟

با جستجو واژه (پت) در وب سایت ها و پیجهای اینستاگرامی برای نگهداری حیوانات به گزینه های بسیار عجیبی برخورد میکنید. از بیمه حیوانات تا هتل و پانسیون های چند تختی . تنوع ارائه خدمات به حیوانات به حدی زیاد و عجیب است که واقعا تعجب آور است  که تا چه نکات و نیازهایی برای حیوانات مورد توجه قرار گرفته که در زندگی ما انسان ها مورد اهمیت مسئولین و مدیران هرگز نبوده است. اکثر این هتل ها دارای آرایشگاه و متخصص دامپزشکی هستند که شما بندرت در هتل های 5 ستاره  خدمات به این لاکچری را برای انسان ها مشاهده میکنید. هزینه اقامت در این هتل ها نیز بستگی به نوع حیوان شما و نیاز به مراقبت های ویژه حین نگهداری دارد. بطور مثال نگهداری ساده در یک اتاق با حضور دو سگ دیگر و امکانات ساده حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. این هزینه کمترین قیمت برای نگهداری از سگ است. برای نگهداری گربه هزینه نگهداری بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ تومان است. اگر حیوان شما نیاز به اتاق ویژه و ارائه خدمات لوکس دارد هزینه نگهداری هر شب او در این هتل بین ۸۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت خواهد بود. 

پت4

 هنگام سفر در تعطیلات نوروز افرادی  که پت دارند  گاهی مجبور هستند  که حیوانات خود رابه د لایل مختلف باخود نبرند و این دل نگرانی وجود دارد که شاید هم فرصت استراحت خود را ازدست دهند.بنابراین  شاید تنها گزینه‌ی مناسب برای مراقبت از حیوانات خانگی‌تان در هنگام سفر، اقامت در هتل حیوانات خانگی باشد. با این حال، اولین پیشنهاد ما به شما این است که اگر دوستان یا اعضای خانواده‌ای دارید که سگ یا گربه‌ی شما را می‌شناسند و دوست دارند، از آنها بخواهید که در زمانی که شما حاضر نیستید، این لطف را بکنند و مراقب حیوان خانگی شما باشند. راه حل بهتر است که دوستانتان به خانه‌ی شما بیایند و در محل شما از حیوان مراقبت کنند. اما اگر شما این امکان را ندارید و دوستانی نیز پیدا نمی‌کنید که این کار را بکنند، می‌توانید از یک پانسیون حیوانات خانگی استاندارد و مناسب استفاده کنید.

پت3

این پانسیون‌ها می‌توانند در زمانی که شما به سفر می‌روید و نمی‌توانید حیوان خانگی‌تان را همراه ببرید، مراقبت کرده و تلاش کنند تا حیوان شما احساس تنهایی نکند و دچار احساس اضطراب نشوند. همچنین، این پانسیون‌ها ممکن است به حیوانات خانگی شما، فرصتی برای برقراری روابط جدید با سایر حیوانات داشته باشند و خاطرات خوبی از اقامتشان در آنجا به دست آورند.

پت2

امکاناتی همچون اصلاح و شستشو پانسیون حیوانات آموزش رفتاری مجهز به دوربین مداربسته جهت مشاهده حیوان خانگی به صورت 24 ساعته و سوییت های مجزا و اختصاصی برای این حیوانات درنظر گرفته شده است. البته اگر حیوان شما نیاز به مراقبت های درمانی نیز داشته باشد این مراکز مجهز به دامپزشک است که میتواند دراین خصوص برای اقدامات درمانی حیوان یاری رسان باشد. در بعضی از این مراکز رفتار شناس های وجود دارند که اگر پت  دچار افسردگی و نگرانی دوری از صاحبش شد بتواند روی او تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین بردن به پیاده روی و هواخوری نیز جز خدمات بعضی از این هتل ها است. 

پت

در دنیای حیوانات، هتل‌ها نیز دارای سیستم ستاره‌بندی هستند. برخی از پانسیون‌های واقع در شمال شهر تهران، با راه‌اندازی تبلیغات فراوان در فضای مجازی، غذاهای خود را به عنوان محصولاتی از مارک‌های آلمانی معرفی می‌کنند و تصاویری رنگارنگ از حیوانات با آرایش‌های متنوع را به نمایش می‌گذارند. این تبلیغات تا جایی پیش می‌روند که یکی از پانسیون‌ها واقع در منطقه الهیه تهران، کلاس‌های آموزشی برای حیوانات خانگی برگزار می‌کند. هزینه نگهداری حیوانات در این پانسیون‌ها به طور مستقیم به کیفیت خدمات ارائه شده به حیوانات بستگی دارد. برخی از پانسیون‌ها به اندازه‌ای کوچک و محدود به نگهداری حیوانات و ارائه غذا می‌پردازند، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که به بهترین شکل ممکن از حیوانات شما مراقبت خواهند کرد. آنها از شما درباره عادات حیوان خود سوال می‌کنند؛ به عنوان مثال، برخی از حیوانات عادت دارند در جعبه‌های پلاستیکی خوابیده و برخی دیگر علاقه به خوابیدن روی چمن دارند. بعضی حیوانات نیاز به پیاده‌روی و دویدن در طول روز دارند، در حالی که برخی دیگر علاقه‌مند به خوردن میوه یا غذاهای خاصی هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها