|
کدخبر: 322332

گیشه نوروز/فیلم/فیلم درام

فیلم های نوروزی در گیشه سینما/جواد عزتی با تمساح خونی رکورد زد

فیلم سینمایی «تمساح خونی»، ساخته‌ی جواد عزتی، طی سه روز، رکورد فروش افتتاحیه یک فیلم در سینمای ایران را با گیشه ٧ میلیارد و ۴۵٠ میلیون تومانی شکست. این کمدی اکشن با جذب بیش از ١١٠ هزار تماشاگر تنها در سه روز اکران، فروشی برابر با ٧ میلیارد و ۴۵٢ میلیون تومان ثبت کرد تا رکورد فروش افتتاحیه یک فیلم (سه روز نخست اکران) در گیشه سینمای ایران را بشکند

اقتصاد فیلم های نوروزی در گیشه سینما/جواد عزتی با تمساح خونی رکورد زد

با توجه به آغاز اکران فیلم‌های گیشه نوروز ۱۴۰۳، هفت فیلم جذاب و متنوع در سینماها به نمایش درآمده‌اند. این فیلم‌ها شامل موارد زیر هستند: تمساح خونی: یک فیلم جذاب که احتمالاً توجه مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد .بی‌بدن: یک فیلم معمایی که احتمالاً بازخورد خوبی خواهد داشت. آسمان غرب: یک فیلم درام که احتمالاً توجه علاقه‌مندان به سینما را جلب خواهد کرد.پرویزخان: یک فیلم ورزشی که احتمالاً مخاطبان فوتبالی را به سینما خواهد کشاند. آپاراتچی: یک فیلم کمدی که احتمالاً خنده‌ها را به سالن‌های سینما خواهد برد.نوروز: یک فیلم کودکانه که مناسب برای خانواده‌ها است. ایلیا در جستجوی قهرمان: یک فیلم ماجراجویی که احتمالاً علاقه‌مندان به داستان‌های هیجان‌انگیز را جذب خواهد کرد. با توجه به قاچاق فیلم فسیل، پیش‌بینی می‌شود که فروش آن‌ها در روزهای آینده نزولی خواهد بود.

گیشه-سینما

فیلم سینمایی «تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی که از روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه اکران نوروزی خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرد، در ادامه رکوردشکنی روزانه خود، در سه روز اکران رکورد تازه‌ای را در فروش افتتاحیه یک فیلم در سینمای ایران رقم زد.

این کمدی اکشن با جذب بیش از ١١٠ هزار تماشاگر تنها در سه روز اکران، فروشی برابر با ٧ میلیارد و ۴۵٢ میلیون تومان را ثبت کرد تا رکورد فروش افتتاحیه یک فیلم (سه روز نخست اکران) در گیشه سینمای ایران را بکشند.

پیش از این، رکورد فروش سه روز نخست اکران یک فیلم در اختیار فیلم «ویلای ساحلی» با رقم ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که اکنون این رکورد با ثبت رقمی نزدیک به دو برابر با اختلاف توسط «تمساح خونی» شکسته شد. «هتل»، «هاوایی» و «فسیل» در رتبه‌های بعدی این رکورد قرار دارند.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

«تمساح خونی» توسط پخش شهر فرنگ در سینما‌ها اکران می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها