|
کدخبر: 321253

قیمت گوشی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

مشخصات Galaxy A۵۵ / سامسونگ برگ برنده خود را رو کرد

در این گزارش به بررسی مشخصات و طراحی کلیدی Galaxy A۵۵ پرداختیم.

اقتصاد مشخصات Galaxy A۵۵ / سامسونگ برگ برنده خود را رو کرد

مشخصات و طراحی کلیدی Galaxy A۵۵ ، غول میان‌رده‌های سامسونگ در Google Play Console ظاهر شد و قدم به قدم به عرضه این میان‌رده جذاب نزدیک‌تر می‌شویم.

سامسونگ در حال گسترش بازار سری A خود با دو مدل جدید گلکسی A۵۵ ۵G و Galaxy A۳۵ ۵G است. لیست‌های اخیر در کنسول Google Play جزئیات کلیدی گلکسی A۵۵ ۵G را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده تعهد سامسونگ به ارتقای خط تلفن هوشمند خود است.

مشخصات و طراحی کلیدی Galaxy A۵۵

گلکسی A۵۵ ۵G با شماره مدل SM-A۵۵۶E دارای پردازنده Exynos ۱۴۸۰ و GPU سامسونگ Xclipse ۵۳۰ است. این ترکیب نشان می‌دهد که تلفن دارای قدرت پردازش قابل توجهی خواهد بود. با پشتیبانی از این، دستگاه با ۸ گیگابایت رم لیست شده است و انتظار می‌رود بر پایه اندروید ۱۴ اجرا شود، اگرچه نسخه دقیق رابط کاربری OneUI سامسونگ مشخص نشده است اما احتمال می‌رود نسخه OneUI ۶.۱، نسخه‌ای باشد که گلکسی A۵۵ ۵G با آن به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نسبت تصویر ۱۳:۶ است که تصاویر واضح و دقیق را تضمین می‌کند. تراکم صفحه‌نمایش ۴۵۰ DPI است که نویدبخش کیفیت تصویر واضح است.

گلکسی-سامسونگ

رندرهای طراحی کنسول Google Play، طراحی قاب تخت، شبیه به Galaxy A۳۵ ۵G را نشان می‌دهد که زبان طراحی ثابتی را در سری A نشان می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی A۵۵ ۵G به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند و زمان استفاده طولانی‌تری را ارائه دهد.

برای عکاسی، شایعه شده است که دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی‌های با کیفیت بالا در نظر گرفته شده است.

مشخصات-گوشی-سامسونگ

با توجه به اینکه نام Galaxy A۵۵ در حال حاضر در سایت گواهینامه‌های TENAA، NBTC، MIIT، FCC، TKDN و SIRIM ظاهر شده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ ممکن است خیلی زود آن را در سطح جهانی معرفی کند. برای قیاس، گلکسی A۵۴ اولین بار در مارس ۲۰۲۳ عرضه شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که A۵۵ حدود ماه آینده عرضه شود.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها