|
کدخبر: 322081

حقوق معلمان / حقوق فرهنگیان / سنوات فرهنگیان / پاداش فرهنگیان

واریزی ویژه برای فرهنگیان / بازنشستگان پولدار می شوند

احمدی گفت: برای برون رفت از وضعیت موجود و برای رسیدن به نقطه مطلوب و درخشان، ساختار این شرکت نیاز به تحول جدی دارد.

اقتصاد واریزی ویژه برای فرهنگیان / بازنشستگان پولدار می شوند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرد که شرکت‌هایی که زیان آور هستند، در مجموعه صندوق تحمل نمی‌شوند. او اظهار داشت: اعضای صندوق فرهنگیان ماهانه ۳ تا ۵ درصد از درآمد خود را به صندوق واریز می‌کنند و انتظار دارند که در زمان بازنشستگی، مبلغ مناسبی به عنوان عایدی دریافت کنند.

 محسن احمدی ضمن بازدید از بخش‌های تولیدی شرکت صنایع آموزشی، در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت، از صنایع آموزشی به عنوان یک برند ملی خوشنام و خوش سابقه یاد و تاکید کرد این مجموعه باید با تغییر رویکردها و تعیین استراتژی های صحیح و کارآمد به یکی از شرکت‌های سودآور صندوق ذخیره تبدیل شود.

شرکت‌های زیان‌ده در مجموعه صندوق را تحمل نمی‌کنیم

مدیرعامل صندوق تصریح کرد: در کنار همه افتخاراتی که صنایع آموزشی در کارنامه خود دارد، باید اولویت نخست آن سودآوری برای فرهنگیان عضو صندوق باشد چون که فرهنگیان عضو ماهانه ۳ تا ۵ درصد از حقوق خود را به صندوق واریز می‌کنند و انتظار دارند در زمان بازنشستگی عایدی و دریافتی مناسبی داشته باشد.

ضرورت تبدیل شدن صنایع آموزشی به یک مجموعه دانش بنیان

مدیرعامل صندوق با بیان اینکه شرکت صنایع آموزشی را با بهره مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان و خلاق به اوج  بازمی گردانیم تاکید کرد: شرکت صنایع آموزشی در میان مجموعه‌ای از سازمان‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و برترین دانشگاهای کشور در تهران قرار دارد، لذا باید در اسرع وقت به دانش روز مجهز شده و به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان احیا شود و در این زمینه نیز می‌توانید از ظرفیت اتاق فکر مدیران آموزشگاه‌ها استفاده کند.

احمدی با بیان اینکه شرکت صنایع آموزشی قدمت بالایی دارد و در تغییرات نظام آموزشی کشور از وضعیت سنتی به ساختار مدرن نقش مهمی ایفا کرده است گفت: برای برون رفت از وضعیت موجود و برای رسیدن به نقطه مطلوب و درخشان، ساختار این شرکت نیاز به تحول جدی دارد.

احمدی با اشاره به اینکه صنایع آموزشی به عنوان یک برند خوشنام ملی می‌تواند احیا شود و بازار خاورمیانه را تصاحب کند اعلام کرد: در این مسیر، حاکمیت نیز پشتوانه و حمایتگر ما خواهد بود.

مدیرعامل صندوق ذخیره لزوم تهیه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت از سوی شرکت صنایع آموزشی به منظور خروج از زیان و سودآور شدن را یادآور شد وگفت: از وقتی فعالیتم را در صندوق آغاز کردم برای خودم نسبت به اعضای یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفری اعضای صندوق تعهد ایجاد کردم و در رسانه‌ها هم اعلام کردیم که شرکتی که برای سودآوری برنامه نداشته باشد باید تعیین تکلیف شود.

احمدی راه سودآور شدن شرکت صنایع آموزشی را توجه دانش‌روز و اقتصاد دیجیتال عنوان کرد و افزود: حرکت در این مسیر زمینه رقابتی‌شدن شرکت را ایجاد و باعث توسعه بازار فراتر از بازار آموزش و پرورش خواهد شد.

لزوم تمرکز بر بازار آموزشی کشور

وی با تاکید بر تمرکز فعالیت شرکت صنایع آموزشی بر حوزه  بازار آموزشی کشور خطاب به مسئولان این شرکت، بهره مندی از همه فرصت‌های موجود در مراکز آموزشی از جمله مهدکودک‌ها را با هدف توسعه و احیای شرکت خواستار شد. از سوی دیگر توسعه محصولات مبتنی بر فناوری و دانش‌روز باید به طور جدی در دستور کار باشد.

مدیرعامل صندوق ضرورت بازاریابی توسعه گرا و حضور در بازاریهای منطقه‌ای خاورمیانه و اوراسیا را یادآور شد و افزود: طبق آمارها، گردش مالی جهانی صنعت اسباب‌بازی ۱۰۰ میلیارد دلار در سال است و سهم ایران از این حوزه ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده که ۳ دهم درصد است، بنابراین باید بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار صنعت اسباب‌بازی، به خصوص اسباب‌بازی‌های آموزشی را به دست آوریم و متناسب با پیشرفت‌های فناورانه و روزآمد، محصولات ارزشمند، کاربردی و جذاب را به دست کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برسانیم.

بازار منطقه تشنه محصولات شرکت صنایع آموزشی

وی در همین زمینه افزود: بازار ۲۰۰ میلیونی پاکستان یک فرصت کم نظیر برای محصولات شرکت صنایع آموزشی است و اگر بازار لوازم نوشت‌افزار ‌کمک آموزشی را هم به سایر بازارهای اضافه کنیم، علاوه بر جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، بازار کشورهایی مانند عراق، افغانستان و برخی کشورهای اوراسیا تشنه محصولات صنایع آموزشی است.

مدیرعامل صندوق با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه فناوری‌های اشتغال‌زا در کشور، یادآور شد: یکی از حوزه‌های فناورانه، حوزه‌های دانش‌بنیان و خلاق است، بنابراین می‌توان با ایجاد مرکز نوآوری در شرکت صنایع آموزشی از طریق هم‌افزایی کارآفرینان و دانشجویان و تیم‌سازی آنها در شرکت‌های نوآور، موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

احمدی با اشاره به نفوذ ۴۰ درصدی آموزش و پرورش در سیستم اداری کشور و حضور حدود ۲۰ میلیون دانش آموزش خاطر نشان کرد اگر این بازار را تصاحب کنید سود آن به جیب معلم برمی‌گردد. مضافا به اینکه اگر محصولات مناسبی عرضا کنید این جمعیت عظیم ذی نفعان، خودشان مبلغ شرکت صنایع آموزشی  می‌شود.

احمدی در پایان با بیان اینکه در این بازار ، رقبای جدی برای ما وجود دارند افزود: در حال حاضر بیش از ۱۷۰ شرکت در حوزه صنایع آموزشی در کشور فعالیت دارند بنابراین لازم است هیات مدیره و تیم مدیریتی شرک صنایع آموزشی به صورت جدی و عملیاتی، روی برنامه‌های خروج از زیان و توسعه بازار در داخل و خارج تمرکز نماید زیرا اینها مطالبات جدی صندوق و فرهنگیان کشور است.

در این دیدار مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت صنایع آموزشی گزارشی از روند فعالیت‌ها، اقدامات، چالش ها و برنامه‌های این شرکت ارائه کردند.

لازم به ذکر است؛ شرکت صنایع آموزشی با سابقه حدود ۵۰ ساله خود، یکی از مهم‌ترین برندهای کشور در حوزه صنایع آموزشی است و به عنوان بازوی اجرایی وزارت آموزش و پرورش در طراحی، تولید و تامین وسایل آموزشی و کمک آموزشی کشور فعالیت می‌کند.

این شرکت که از زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و به خدمت‌رسانی به جامعه آموزشی کشور مشغول است در زمینی به مساحت ۴۰ هزارمتر مربع استقرار یافته و حدود ۳۵۰۰ محصول و وسایل آموزشی و کمک آموزشی تولید و عرضه می کند.

طراحی و تولید طیف وسیعی از محصولات منطبق با سرفصلهای کتاب‌های درسی و فناوریهای مقاطع زمانی مختلف با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ماموریت اصلی این شرکت است.

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    غلط زیادی

  • ناشناس ارسالی در

    صندوق ذخیره فرهنگیان ، به نام فرهنگیان و به کام مسئولین و مدبران کل ! از روز نخست تاسیس تا امروز کدام خدمت را به فرهنگیان انجام داده؟ بجز اینکه حیات خلوت رانتخواران و وابستگان به مدیران بوده ؟ کاش حساب و کتابی در کار بود

  • جهان ارسالی در

    من الان که ۶ ماه قبل از صندوق ذخیره ی فرهنگان انصراف دادند تا حالا تقریبا ۶ماه میشود که پول منو ندادند پس همه ی این حرفا شعار هستش

  • بازنشسته فرهنگی ارسالی در

    بزک نمیر بهارمیاد .....رسانه محترم چرا ب ا اعصاب وروان ‌وافکار بازنشستگان بازی م ی کنید وتیتر پر ‌پیمان برای بازنشستگان م ی زنید فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان چه تا ثیری برمعیشت فرهنگیان دارد زمانی که همه فرهنگیان پس از بازنشستگی از عضویت صندوق خارج شده اند،وقتی واریزی دولت وجود واریز ی دولت هم محاسبه نمی شود.وجدان کاری داشت ه باشید ‌اگه جرأت وجسارت وشهامت و شجاعت دارید از اجرای همسان سازی بازنشستگان را پیگیری کرده وتیتر بزنید.

  • ممد قلی ارسالی در

    همه اش با آب وتاب خوندم چیزی بهم نمیرسه فرهنگی بازنشسته. عیب کسان منگر احسان خویش. دیده فرو بر به گریبان خویش.

  • حمید ارسالی در

    همکاران گرامی.درهرکجادهرشغلی باکمترین مق دارسرمایه گذاری کنیدبهترازاین صندوقه.منا زسال۷۱عضوصندوقم هیچ کاری نکردند.الان یک سهام مالکانه داریم که هیچ ارزشی ندارد!!! !!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    بزک نمیر بهارمیاد کمپزه باخیار میاد

  • ناشناس ارسالی در

    ترا خدا دست از سر باز نشستگان بر دارید
    هر روز جیبشان پر پول می کنید اما در اصل سفره هایشان کوچک

  • مرادی ارسالی در

    اگراین رتبه بندی سندافتخارشد.....پس بدبخ ت به مابازنشستگان فرهنگی ۴۰۰که بابرگ برگ آن سوخته شدیم وبوی کبابمان راکسی استشما م نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بازنشسته ارسالی در

    همش الکیست نقشه برای جیب خودشون هست به ا سم فرهنگیان

  • بازنشسته عضو صندوق ارسالی در

    مدیر محترم صندوق ،سلام.کسانی که زمین نیا ز ندارند،پس از صندوق وارزش مالکانه هیچ ع ایدشان نمیشود.کسانی که زمین نیاز ندارند، لطفا معادل پولی بهشون بدهید.تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    آخه ترا خدا ما شش ماهه جون میکنیم و اوم دیم برا دو ریال کار یک معلم را از ما کشی دین حالا بعد از شش ماه چرا حق التدریس ما را پرداخت نمی کنید ما هم عید داریم ماه روزه داریم خدا را خوش نمیاد

  • ابراهیم ارسالی در

    چرا دروغ میگویید سر فصل با متن نمی خواند

  • بی نام ارسالی در

    فقط حرف مفت

  • ناشناس ارسالی در

    زمین و اسمان بهم میدوزه این مسول صندوق ذخیره

  • معلم تازه بازنشسته ارسالی در

    سلام. والا ما که از بدو تاسیس صندوق ذخیره فرهنگیان عضو بودیم و هیچ چیز عایدمون نشد. حتی یک ریال. اصلا بدرد مون نخورد.

  • ناشناس ارسالی در

    چرافقط ازفرهنگیان صحبت میشه

  • بازنشسته ارسالی در

    فقط فقط.....شعر

  • رحمان سائیلی ارسالی در

    همش وعده و وعید در عمل هیچ و پوچ

  • محمدرضا عموزاد ارسالی در

    باسلام یک سال بازنشت شدم با معادل دکتری سی صد میلیون بازنشتگی دادند بخدا همه را دادم قرض و بدهکاری چیزی برام نموند شب یه صدقه بود همه رفت با تورم ۹۰۰ درصدی

  • سیدجعفر شاه نوری ارسالی در

    خجالت نکشید

  • محسن یوسفی کوپائی ارسالی در

    خاک بر سرتان با تیتر زدنتنون . چه ربطی داشت . پول خودمون را چند ساله خواباندن حالا به خودمون بر میگردونند . هر چی خریده بودیم 10 برابر از این پولی است که اینا بهمون بر میگردونند . شما فرهنگیان را مسخره خودتون نکنید لطفا درد ما با این وصصع قابل درمان نیست.

  • احمد عصری ارسالی در

    همیشه شما حرفمفت می‌زنید. خبرگزاری مزخرف

  • ناشناس ارسالی در

    چرا دروغگوی به این بزرگی رو تواخبارتون م یزارید شماها به آموزش و پرورش خیانت میکن ید نکنید این کارو دولت به بازنشسته هزارو چهارصد دوازده سیزده تمن حقوق میده که کف اف دوهفته هم نمیده معوقه بازنشستگان رو ن داده چی دارید میگید براخودتون

  • ناشناس ارسالی در

    این چه ربطی به واریزی برای بازنشستگان دا شت یابو 😡

    چنبره زدن تو صن دوق نم پس نمیدن

    😡

  • علی آخرتی ارسالی در

    سلام
    یعنی چه پولدار میشوند
    عبارت دیگه ای اگه بنویسی بازم صفحه شما بازدید داره .
    مواظب زبان و قلم مان باشیم
    ۴۰ ساله از این چرت و پرتا به خورد مردم میدید.

  • ناشناس ارسالی در

    ای تف تو روحتون،فقط حرف مفت ودروغ می زنی د،چیزی از خودتون واختلاس هاتون اضافه نمی ادفقط می خواهید افکار عمومی را منحرف کنی د.

  • معلم ارسالی در

    برای جذب مخاطب دروغ ننویسید!

  • فاطمه ارسالی در

    سلام
    آموزش و پرورش زرنگ باشه به حق التدریس هایی که تا الان بهشون حقوق ند ادن بدهند .

  • ناشناس ارسالی در


    خدا لعنت کند کسانی که به دروغ دراین سایت های دروغی هر روز می گویند حسا ب بازنشتگان
    پر شد یا در این ماه همسان سازی اجرا مئ شود
    گاهی افرا د با ز نشسته فریب این تبلیغات می خورند < br /> واز بازار خرید می کنند ولی در پای ان ماه نه چیزی
    به حقوق شان افزو ده نمی شود که هیچ بلکه کسوراتی ممکن است دران ماه شامل حالشان
    هم بشود

  • معراج ولی زاده ارسالی در

    خبر مزخرف وبی ارتباط با عنوان و نوعی فری بکاری و دزدی از احساسات و وضعیت مردم
    دروغ پردازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها