|
کدخبر: 322060

نمایشگاه/ماه رمضان/عید نوروز

آغاز به کار نمایشگاه بهاره در تهران/جزییات جدید از ساعات برگزاری در ماه رمضان

نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در تهران از تاریخ ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه و جشنواره فروش با هدف عرضه اقلام مورد نیاز سال نو و سفره افطار با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شهروندان برگزار می‌شود.

اقتصاد آغاز به کار نمایشگاه بهاره در تهران/جزییات جدید از ساعات برگزاری در ماه رمضان

این نمایشگاه و جشنواره فروش در شش نقطه مختلف تهران برگزار می‌شود و با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و با مشارکت جامعه صنفی پایتخت تنظیم شده است. هدف اصلی این رویداد، ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای تامین نیازهای سال نو و افطار ماه مبارک رمضان به مردم است.

این جشنواره با هدف تامین کالای مورد نیاز خانواده‌های تهرانی و با هدف کمک به حفظ توان خرید اقشار کم بضاعت و جبران بخشی از افزایش قیمت‌ها برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بهاره و ضیافت مبارک رمضان تهران که در ۶ نقطه برگزار می‌شود اقلامی چون انواع پوشاک،  کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه و همچنین انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ تنظیم بازاری با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهد .

بنا براین گزارش، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، نمایشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پایتخت از ۱۵ اسفند کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد و ساعت کار نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ است و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۲ خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه غرب پارک ارم، در منطقه شرق(تهرانپارس) فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی(ره) و سالن مجموعه حجاب در مرکز شهر،  بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد خبری نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان، عرضه کالا در ۶ مجموعه اعلام شده تحت نظارت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار داشته و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند و نمایشگاه‌های دیگری که ممکن است در سطح شهر تهران برگزار شود، مورد تایید نبوده و مجموعه‌های صنفی تهران بر کیفیت و قیمت آنها نظارت ندارند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور مقامات دولتی و صنفی برگزار خواهد شد.

افزایش سهمیه میوه تنظیم بازار استان یزد برای نوروز ۱۴۰۳

مدیر تعاون روستایی استان یزد: بر اساس برنامه ریزی ها، مقدار ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال والنسیا و تامسون خریداری و در سردخانه داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است تا در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ توزیع شود.

سید حسین دشتی گفت: با هدف آرامش و ثبات در بازار میوه شب عید و مطابق دستورالعمل‌های اجرایی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه استان مقرر شد به همت اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان یزد و شرکت تعاونی پیشگامان به عنوان مباشرین ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال والنسیا و تامسون با نظارت مدیریت تعاون روستایی استان برای توزیع در سطح استان یزد در روز‌های پایانی سال جاری تامین و در سردخانه‌هایی داخل و خارج استان ذخیره سازی شود.

دشتی در خصوص روند اجرایی تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار اظهار داشت: از بهمن ماه سال جاری تاکنون ۸۰ درصد سیب و پرتقال تنظیم بازار استان یزد تامین و ضمن حمل در سردخانه‌های تعیین شده در داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است. 

وی در ادامه افزود: زمان و مراکز توزیع پس از تصمیم ستاد تنظیم بازار و ابلاغ کمیته راهبردی در هفته جاری اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها