|
کدخبر: 322044

نمایشگاه بهاره تهران آغاز به کار می‌کند

جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در تهران از ۱۵ اسفند ماه کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

اقتصاد نمایشگاه بهاره تهران آغاز به کار می‌کند

در نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان، اقلام مورد نیاز سال نو و سفره افطار شهروندان با بالاترین کیفیت و مناسب‌تربن قیمت  عرضه می‌شود.

 این نمایشگاه و جشنواره فروش در ۶ نقطه تهران با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف تامین کالای مورد نیاز خانواده‌های تهرانی و با هدف کمک به حفظ توان خرید اقشار کم بضاعت و جبران بخشی از افزایش قیمت‌ها برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بهاره و ضیافت مبارک رمضان تهران که در ۶ نقطه برگزار می‌شود اقلامی چون انواع پوشاک،  کیف و کفش، شال و روسری، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه و همچنین انواع محصولات خوراکی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر، گوشت و مرغ تنظیم بازاری با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهد .

بنا براین گزارش، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، نمایشگاه و جشنواره بهاره در پنج نقطه پایتخت از ۱۵ اسفند کار خود را آغاز و تا ۲۵ اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد و ساعت کار نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۲۱ است و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۲ خواهد بود.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران، نمایشگاه‌های بهاره تهران در منطقه غرب پارک ارم، در منطقه شرق(تهرانپارس) فرهنگسرای اشراق، مصلی امام خمینی(ره) و سالن مجموعه حجاب در مرکز شهر،  بوستان ولایت و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد خبری نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان، عرضه کالا در ۶ مجموعه اعلام شده تحت نظارت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار داشته و اقلام با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند و نمایشگاه‌های دیگری که ممکن است در سطح شهر تهران برگزار شود، مورد تایید نبوده و مجموعه‌های صنفی تهران بر کیفیت و قیمت آنها نظارت ندارند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور مقامات دولتی و صنفی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها