|
کدخبر: 321944 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

پرده دست دوم هم قیمتی شد! / گران ترین پرده بازار چند است؟

اگر شما هم به فکر تعویض پرده اتاق یا منزل تان هستید در این گزارش قیمت جدید انواع پرده را بررسی کرده ایم. برای اطلاع از نرخ های جدید همراه ما باشید.

اقتصاد پرده دست دوم هم قیمتی شد! / گران ترین پرده بازار چند است؟

تعویض و نو کردن برخی از وسایل خانه، نزدیک فصل بهار و نوروز باستانی همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. برخی از لوازم خانه تاثیر به سزایی در ایجاد تنوع در شمایل ظاهری خانه دارند و پرده یکی از آن ها است. انتخاب پرده با توجه به سلیقه افراد گستردگی خاص خودش را دارد و البته به تغییرات مد در دکوراسیون خانه نیز برمی گردد. اغلب این قسمت از وسایل خانه را خانم ها انتخاب می کنند اما برای برخی از پنجره ها مثل اتاق خواب کودکان یا نوجوانان سلایق شخصی افراد نیز دخیل است.

به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز سری به سایت های خرید و فروش آنلاین زده است تا از قیمت جدید انواع پرده در دکوراسیون خانگی، اطلاعات جدیدی را ارائه دهد. با این گزارش همراه باشید.

قیمت پرده های دست دوم در بازار

شاید برای شما هم  جالب باشد که بدانید برخی ها بعد از مدتی استفاده از وسایل خانه و دلزدگی از آن، اقدام به فروش آن می کنند. پرده هم یکی از وسایل خانه است که می توان آن را در سایت های فروش به علاقمندان فروخت. برخی از پرده ها مناسب با یک متراژ و یک پنجره است و اگر سابقه جا به جا شدن داشته باشید، شاید برای منزل جدیدتان کاربرد نداشته باشد و به همین بهانه، برای فروش گزینه مناسبی است. در تصویر زیر یک نمونه پرده دست دوم را برای فروش می بینیم که فروشنده قیمت آن را ۵ میلیون تومان اعلام کرده است. اگر شانس با شما یار باشد و این پرده با متراژ پنجره منزل شما تطابق داشته باشد، شاید گزینه بدی برای خرید نباشد! البته برخی بعد از مدتی برای تنوع و خرید پرده نو، تصمیم به فروش می گیرند.

پرده-قدیمی

پرده زبرا چه قیمتی است؟

در آگهی بعدی قیمت یک مدل پرده به اسم «زبرا» را می بینیم که ظاهر آن در تصویر کاملا مشخص است. قیمت این پرده با ابعاد ۳۰۰ سانتی متر در ۲۸۰ سانتی متر به قیمت ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان عنوان شده است.

پرده-زبرا

پرده های ارزان بازار چه قیمتی هستند؟

در تصویر زیر چند نمونه پرده مدل پانچ را می بینیم. قیمت پرده به ابعاد و جنس پارچه ارتباط خیلی زیادی دارد و از طرحی تا طرحی دیگر و از جنسی تا جنسی دیگر، متفاوت خواهد بود. در تصویر زیر قیمت پرده های طرح دار پانچی در محدوده ۵۷۶ هزار تومان قرار دارد.

پرده-ارزان

قیمت پرده های نسبتا گران بازار

در تصویر زیر نیز چند نمونه دیگر پرده مدل پانچ را می بینیم. قیمت این پرده ها از ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان به فروش می رسد.

پرده-تصاویر

در زمان خرید پرده به نکات زیر توجه کنید

در زمان خرید پرده برای منزل، موارد زیر را می‌توانید مد نظر داشته باشید:

۱. اندازه و اندازه‌گیری: مطمئن شوید که ابعاد پرده با ابعاد پنجره‌ها یا درب‌ها سازگار است. قبل از خرید، دقیقاً اندازه‌گیری کنید تا پرده به درستی مناسب شود.

۲. جنس و بافت: انواع مختلفی از پرده‌ها وجود دارند، از جمله پنبه، کتان، ابریشم و پلی استر. انتخاب جنس و بافتی که به سبک دکوراسیون منزل شما می‌پردازد و نیازهای شما را برطرف می‌کند، مهم است.

۳. رنگ و طرح: انتخاب رنگ و طرح مناسب با دکوراسیون داخلی منزلتان می‌تواند ظاهر و جذابیت آن را بهبود بخشد. همچنین، توجه کنید که رنگ پرده با رنگ دیوارها و سایر عناصر داخلی هماهنگ باشد.

۴. نورپردازی: مطمئن شوید که پرده‌های انتخابی، قادر به کنترل نور خورشید و نور محیط خارجی هستند. اگر می‌خواهید اتاق را تاریک کنید یا نور طبیعی را بشارت دهید، پرده‌هایی با قابلیت بسته شدن کامل یا با قابلیت تنظیم نور می‌توانند مناسب باشند.

۵. عملکرد و کاربرد: بررسی کنید که پرده‌ها قابلیت باز و بسته شدن آسان دارند و می‌توانند به راحتی تمیز شوند. همچنین، در نظر داشته باشید که آیا پرده‌ها می‌توانند حفاظت از حریم خصوصی شما را فراهم کنند یا نه.

۶. قیمت: تعیین بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید پرده اختصاص دهید و در محدوده قیمت مناسب خود بمانید. قیمت پرده‌ها معمولاً بر اساس جنس، طرح و کیفیت آنها متفاوت است.

با توجه به موارد فوق، می‌توانید بهترین پرده را برای منزل خود انتخاب کنید. همچنین، معاینه کیفیت و آزمون پرده قبل از خرید نیز توصیه می‌شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها