|
کدخبر: 321932

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت پپه کوین

افزایش ۷۰ درصدی قیمت میم کوین پرحاشیه!

تصمیم بایننس برای حمایت از پپه کوین از طریق جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید، اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت کرده و علاقه دوباره کاربران به این میم‌کوین را برانگیخته است.

اقتصاد افزایش ۷۰ درصدی قیمت میم کوین پرحاشیه!

قیمت پپه کوین (PEPE) امروز ۴ مارس تا ۷۰ درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت در بحبوحه احساسات مثبت موجود در بازار کریپتو، به ویژه در بخش میم‌کوین‌ها اتفاق افتاده است.

علاوه بر این، اعلامیه اخیر صرافی بایننس در مورد پپه، تأثیر زیادی در رشد قیمت این میم کوین داشته است. طبق گزارش‌ها، این صرافی تصمیم گرفته است جفت ارزهای جدید این میم‌کوین محبوب را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کند.

در همین راستا، چندین جفت معاملاتی از جمله PEPE/FDUSD در بایننس قابل معامله خواهند بود.

تصمیم بایننس برای حمایت از پپه کوین از طریق جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید، اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت کرده و علاقه دوباره کاربران به این میم‌کوین را برانگیخته است.

این تصمیم نه تنها نشان‌دهنده شناخت بایننس از پتانسیل پپه کوین است، بلکه راه‌های جدیدی را برای دسترسی و تعامل با این ارز دیجیتال ایجاد می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه کوین با افزایشی ۳۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۷۰۵۷ دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات آن بار رشدی ۱۳۱ درصدی به ۳.۳۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

شایان ذکر است که قیمت PEPE طی هفته و ماه گذشته نیز به ترتیب ۴۰۶ و ۶۸۰ درصد رشد داشته است.

ارز دیجیتال پپه چیست؟

پپه کوین (PEPE) یا همان رمزارز پپه، که در اواسط آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، میم‌ کوینی است که تیم توسعه‌دهنده‌ آن برای راه‌‌اندازی، از شخصیت محبوب قورباغه پپه، الهام گرفته است. هدف از راه‌اندازی این ارز دیجیتال، رشد مجدد بازار میم ‌کوین‌ها و سبقت گرفتن از توکن‌هایی است که در گذشته با مضمون سگ (Inu) در بازار میم کوین‌ها تسلط پیدا کردند. پپه کوین، راه‌اندازی مرموز، مخفیانه و بدون پیش‌فروش داشت و به عنوان کوینی برای مردم معرفی شد.

حساب رسمی پپه در توییتر، این توکن را به عنوان میم‌‌ترین میم‌ کوین موجود توصیف کرد و اضافه می‌کند که:

    دوره سگ‌ها به پایان رسیده است!

گزاره‌ بالا، اشاره‌ای به نسل قبلی میم ‌کوین‌ها، مانند دوج‌ کوین است که ارز دیجیتالی بسیار محبوب به حساب می‌آید. همانطور که گفتیم، نام ارز دیجیتال پپه از قورباغه‌ای معروف به همین نام الهام گرفته و در ابتدا هم توسط مت فیوری در سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. مت فیوری راه‌اندازی رمزارز پپه را با جنبش سیاسی Alt-right و سایر گرایش‌ها مرتبط معرفی کرده و درست مانند چندین توکن مشابه دیگر، این توکن هیچ ارتباط رسمی با فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی ندارد.

رمزارز پپه توسط کاربری ناشناس ایجاد و در توییتر محبوب شد. قرارداد توکن پپه در Etherscan نشان می‌دهد که سازنده‌ی این میم‌ کوین، حسابی کاربری با آدرس ۰x۲afae۷۷ بوده که توکن و نقدینگی اولیه را در بلاک ۱۷۰۴۶۱۰۵ مستقر کرده است.

توکنومیکس ارز دیجیتال پپه (PEPE) ساختاری ساده و شفاف دارد. این ارز دیجیتال بدون هیچ مالیات یا وعده‌ای عرضه شده است و تعداد کل توکن‌های آن ۴۲۰٫۶۹ تریلیون است که به خودی خود، ادای احترامی به اعداد معروف ۴:۲۰ و ۶۹ است. از این میزان عرضه، ۳۹۲٫۵۵ تریلیون توکن به صورت خودکار به حوضچه نقدینگی اضافه شده و توکن‌های LP آن نیز سوزانده شده‌اند. بنابراین، قابلیت تغییر حجم نقدینگی وجود ندارد و قیمت پپه فقط بستگی به عرضه و تقاضا دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها