|
کدخبر: 321927

بازار خودرو / خودرو خارجی / قیمت خودرو

این خودرو خارجی را در سامانه بخرید / جزئیات فروش اعلام شد

فرآیند پرداخت وجه خودروی بستیون تی77 برای مشتریان منتخب سامانه یکپارچه، از امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد و تا انتهای اسفندماه 1402 ادامه خواهد داشت.

اقتصاد این خودرو خارجی را در سامانه بخرید / جزئیات فروش اعلام شد

در سال ۲۰۰۶، شرکت فاو با استفاده از دانش فنی مزدا، بسترن را به عنوان یک زیرمجموعه جدید تأسیس کرد. محصولات اولیه بسترن حتی از پلتفرم‌های مزدا استفاده می‌کردند و جالب‌تر این است که برخی از آنها در کارخانه‌های مزدا در چین تولید می‌شدند. با توجه به حضور بسترن در بازار چین به مدت ۱۳ سال، فاو متقاعد شد که بسترن جایگاه مناسبی در میان مشتریان خود دارد. به همین دلیل، تصمیمی انقلابی برای تغییر نام بسترن گرفته شد و آن با نام جدیدی به دنیا آمد!مشتریان فاو از سال ۲۰۱۹ دیگر شاهد محصول جدیدی از خانواده بسترن نبودند چراکه فاو، عرضه محصولاتش را با برند بسترن متوقف کرد. ولی این به معنای پایان کار بسترن نبود، چون نسل جدید محصولات بسترن حالا با نام جدید بستیون (Bestune) به بازار چین معرفی شدند. البته برند جدید بستیون، فقط در نام، تغییر نکرده بلکه زبان طراحی‌اش نیز نسبت به بسترن، ارتقایافته است. بستیون، هم لوکس‌تر و هم مدرن‌تر شده که یعنی بازار مشتریان سخت‌پسند فاو را نشانه گرفته است.

هواداران بسترن خوب می‌دانند که فاو، تاکنون لوگویی مختص این برند نداشت و همه محصولات بسترن را با همان لوگوی عقاب‌نشان و آبی‌رنگ فاو به بازار می‌فرستاد. ولی بستیون دیگر از این قاعده پیروی نمی‌کند و لوگوی اختصاصی خودش را دارد. اگر به لوگوی مستطیل شکل بستیون دقت کنید، می‌بینید که شبیه یک پنجره نیمه‌باز طراحی شده است؛ فاو از این لوگو به‌عنوان «پنجره‌ای رو به جهان» تعبیر می‌کند.

بستیون T۷۷ ؛ نخستین محصول فاو بستیون

با داغ‌شدن بازار شاسی‌بلندها، بستیون نیز تصمیم گرفت تا نخستین محصولش کراس‌اور باشد، نه یک سدان. نام این خودرو را بستیون T۷۷ گذاشته‌اند که ابتدای سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه پکن، نسخه کانسپت آن را با نام T-Concept برای نخستین‌بار دیدیم. اما نسخه تولیدنهایی‌اش از سال ۲۰۱۹ و با نام T۷۷ به بازار آمد.

از جلوپنجره بسیار بزرگ این خودرو، چراغ‌های مجهز به LED جلو، پرهیز از خطوط اغراق‌آمیز در نمای جانبی، اتصال چراغ‌های عقب به یکدیگر و نهایتا انبوهی از خطوط تیز و شکسته طراحی، همگی بیانگر زبان طراحی کاملا جدید فاو برای بستیون است. بستیون T۷۷ به‌لحاظ ابعاد در سگمنت کراس‌اورهای متوسط جای می‌گیرد و تقریبا جثه‌ای مشابه بزرگترین عضو خانواده بسترن، یعنی بسترن X۸۰ دارد.

جزئیات فروش:

جدول-قیمت۱۱

 

منبع: ایران جیب
  • ناشناس ارسالی در

    از نظر شما خارج فقط چين است ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها