|
کدخبر: 321841

اختصاصی گسترش نیوز؛

آتش سوزی مجدد در متروی تهران / مسئولین مردم را به صبوری دعوت کردند!

در تازه‌ترین گزارش‌ها، خط یک متروی تهران بار دیگر با مشکلاتی روبرو شده و عرضه‌ی سرویس‌های خود را با تأخیری بیش از حد معمول مواجه ساخته است. این اختلالات منجر به توقف‌های طولانی‌مدت قطارها شده‌اند. این دومین اختلال در یک روز است.

مسافران شهر زیر زمینی امروز آرامش نداشتند و در هنگام آغاز کار و در زمان پایان روز کاری خود با اختلال در مترو مواجه شدند. این اختلال در خط یک متروی تهران بود و تنها پاسخ مسئولان در برابر این اختلال ها تشکر از سعه صدر مردم بود. در ادامه نگاهی به اخبار و گزارش های ارسال شده به گسترش نیوز در خصوص اختلال مترو خواهیم داشت. 

اختلال صبح گاهی مترو

هادی زند، مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: صبح امروز به علت نقص فنی قطار در ایستگاه علی‌آباد و ایستگاه طالقانی سرویس‌دهی در خط ۱ دقایقی دچار اختلال و موجب ازدحام جمعیت شد.

اختلال عصر در متروی تهران

در زمان پایان ساعت کاری شهروندان تهران قطار در ایستگاه دروازه دولت به سمت کهریزک دچار نقض فنی شده و مسافران تخلیه شده اند و ازدحام جمعیت در ایستگاه دروازه دولت ایجاد شده است. شرکت مترو تهران اعلام کرد: به‌علت آتش‌سوزی در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک در محدوده ایستگاه ۱۵ خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطار‌ها نیز متوقف شده است.

مترو

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات آتش سوزی در ایستگاه متروی شوش گفت: در ساعت ۱۹:۱۰ یک مورد حادثه حریق در ایستگاه متروی شوش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی ادامه داد: بلافاصله۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد. در محل حادثه مشاهده شد که حادثه در محل پست برق ایستگاه است که پشت خط ریل بوده و با محل مسافرگیری ارتباطی ندارد. در این محل تجمع دود هم صورت گرفته بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: بلافاصله با همکاری عوامل مترو تخلیه مسافران انجام شد و براساس پروتکل های حوادث در مترو ایستگاههای قبل و بعد ایستگاه شوش نیز مسافرگیری صورت نگرفت. گروهی از آتش نشانان نیز بلافاصله با حضور در محل پست برق اقدام به اطفاء حریق کرده و در حال حاضر عملیات اطفاء به پایان رسیده و برق ایستگاه نیز وصل شده و خدمات رسانی نیز آغاز شده است.

این دومین آتش سوزی در هفته اخیر است و سه روز پیش  یکی از واگن‌های قطار در ایستگاه مترو گلشهر دچار حریق شده و مسافران این خط در حال پیاده شدن از این خط هستند. 

هادی زند در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۰اسفند ماه، قطار اعزامی از پایانه در  ایستگاه گلشهر بخاطر آتشی که در طبقه پایین واگن چهارم ایجاد شده بود، تخلیه مسافری داشت.

وی با تاکید بر اینکه در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده است، گفت: بعد از عملیات اطفا حریق در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه این قطار به پایانه اعزام و قطار دیگری در ساعت ۱۳:۳۵برای  مسافرگیری وارد خط شد.

در تصویر زیر وضعیت مردم  روبرو ایستگاه محمدیه را مشاهده می کنید که خبرنگار گسترش نیوز مستقر در این مترو ارسال کرده است. 

محمدیه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها