|
کدخبر: 318566

اختلال مترو | نقشه مترو | خط ۳ مترو

اختلال مجدد در مترو تهران / مردم آواره کوچه و خیابان شدند + فیلم

برای دومین بار در یک هفته گذشته شاهد اختلال در متروی تهران و آوارگی مردم در آغاز روز کار هستیم.

اقتصاد

گزارش‌ها از اختلال در تردد خط ۳ مترو تهران به‌سمت آزادگان در صبح امروز خبر می‌دهد.

یکی از مخاطبان گفته حدود نیم ساعت است قطار در ایستگاه میرزای شیرازی متوقف شده و مردم مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شدند.

این دومین اختلال در یک هفته است و شنبه همین هفته نیز در خط یک متروی تهران شاهد اختلال فنی بودیم.

در روز شنبه در خط یک متروی تهران، به علت بروز یک اختلال، حرکت قطارها به سمت تجریش بین ایستگاه‌های شهید همت و حقانی از ساعت ۰۷:۱۹ دقیقه متوقف شد.

همزمان با آغاز هفته، شهروندان تهرانی گزارش داده‌اند که خط یک متروی تهران با مشکلاتی روبرو شده است و سرویس دهی در این خط با اختلال همراه است.

شهروندان می‌گویند چند قطار مترو، مسافرانش را در ایستگاه شهید بهشتی پیاده و در نهایت اعلام کرده است که در این ایستگاه مسافرگیری نمی‌کند. جمع کثیری از مسافران برای اینکه به موقع به مقصد خود برسند از ایستگاه متروی شهید بهشتی خارج شده و در خیابان منتظر حضور اسنپ و تاکسی هستند.

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مبنی بر وقوع اختلال در سرویس دهی خط یک مترو، اعلام کرد که به دلیل بروز نقص فنی، حرکت قطارها در مسیر کهریزک به سمت تجریش بین ایستگاه‌های شهید همت و حقانی از ساعت ۰۷:۱۹ دقیقه متوقف شده و سرویس دهی در خط یک مترو با اختلال همراه شده است.

وی با بیان اینکه تکنسین ها و کارشناسان فنی این شرکت بلافاصله بعد از بروز نقص فنی برای رفع آن و خروج قطار از خط اقدام کردند، افزود: بعد از کوپل قطار و تخلیه مسافری در ساعت ۸:۰۳ حرکت قطارها در این مسیر  در حال انجام است و ترافیک مسافری در این خط به زودی در شرایط نرمال قرار خواهد گرفت.

زند در پایان از سعه صدر مسافران قدردانی و بابت تأخیر پیش آمده از آنها عذرخواهی کرد.

خط ۱ مترو تهران، یک خط درون‌شهری به طول ۳۷٫۵ کیلومتر کیلومتر با ۲۹ ایستگاه است که ایستگاه مترو تجریش در آغاز خیابان شریعتی را به ایستگاه مترو کهریزک در گوشه جنوب غربی بهشت زهرا می‌رساند.

این خط در ایستگاه مترو شهید صدر با خط ۱۰، در ایستگاه مترو شهید حقانی با انشعاب دوم خط ۱ و خط ۹، در ایستگاه مترو مصلای امام خمینی با خط ۸، ایستگاه مترو شهید بهشتی با خط ۳، در ایستگاه مترو شهدای هفت تیر با خط ۶، در ایستگاه مترو دروازه دولت با خط ۴، در ایستگاه مترو امام خمینی با خط ۲، در ایستگاه مترو میدان محمدیه با خط ۷، در ایستگاه مترو پایانه جنوب با خط ۸، در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب با خط ۱۱ تقاطع و در ایستگاه مترو شاهد-باقرشهر با انشعاب اول خط ۱ تبادل دارد.

اگر ساکن شهر تهران باشید، از ترافیک و شلوغی‌های آن آگاه هستید و هزینه‌های رفت‌وآمد نیز احتمالاً برای شما دغدغه شده است. برای تردد در این شهر بهترین راه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است تا میزان ترافیک کمتر شود و بتوانید سریع‌تر خود را به مقصد برسانید. علاوه بر این، هزینه‌های مربوط به تردد و رفت‌وآمد شما هم کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. تنها وسیله نقلیه مقرون به صرفه که هیچ گونه ترافیکی ندارد، مترو شهر تهران است. مترو تهران، بسیار پیشرفته و روز به روز در حال توسعه است. خطوط جدیدی نیز در حال راه‌اندازی هستند که به لطف آنها، مترو تهران تقریباً در تمامی سطح شهر ایستگاه دارد. برای این که بتوانید بدون دغدغه از این وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید، می بایست با ساعت کار، نقشه مترو، ایستگاه ها و تمام مطالب مربوط به مترو آشنایی داشته باشید.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها