|
کدخبر: 321745

پرداخت وام / واریز وام / وام بدون ضامن / وام فوری

وام ۳۰۰ میلیونی بدون سود برای همه / شرایط پرداخت اعلام شد

تاجیک در خصوص وام‌های دیگر نیز توضیح داد: دو وام دیگر را هم در وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم که این کار با همکاری وزارت اقتصاد انجام می‌شود.

اقتصاد وام ۳۰۰ میلیونی بدون سود برای همه / شرایط پرداخت اعلام شد

مجتبی تاجیک: در معاونت جوانان، تسهیلات اشتغال به جوانان را در سه دسته مختلف پیگیری می‌کنیم. یکی از این دسته‌ها، تسهیلاتی با مبالغ کم و بدون سود است که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. این مبالغ، با توجه به نوع شغل و وضعیت بومی هر استان، تعیین می‌شود.

بیش از ۵۰ درصد از این وام‌ها به صورت پرداخت غیرنقدی ارائه می‌شود و تلاش می‌کنیم تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار در آن شغل پرداخت شود. این امکان از طریق دو بانک عامل رسالت و صندوق کارآفرینی امید فراهم است. هر استان می‌تواند حدود ۴ میلیارد تومان از این وام را دریافت کند، اما تعداد زیادی از متقاضیان قادر به دریافت آن نمی‌باشند. این وام مناسب برای جوانانی است که به تازگی تصمیم به شروع کار خود گرفته‌اند.

تاجیک در خصوص وام‌های دیگر نیز توضیح داد: دو وام دیگر را هم در وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم که این کار با همکاری وزارت اقتصاد انجام می‌شود. مبالغ و درصد سود این وام‌ها بیشتر است که مناسب توسعه اشتغال است. رقم آنها با کار کارشناسی در هر استان، متفاوت است.

تاجیک با بیان اینکه در حال حاضر وام تبصره ۱۸ در مرحله تعیین بانک‌های عامل است، گفت: به طور عمده مراکز مشاوره‌ای و باشگاه‌های ورزشی از مهمترین مصادیق گروه‌هایی هستند که برای دریافت این وام اقدام و آن را از مسیر استان‌ها و ستاد وام تبصره ۱۸ و ۱۶ کار را دنبال می‌کنند.

تاجیک در پاسخ به این سوال که جوانان برای دریافت این وام‌ها به کجا باید مراجعه کنند؟ اینطور توضیح داد: وام‌ها دارای زمان‌بندی است. به طور مثال وام بانک رسالت برای تسهیلات ارزان در مرحله تکمیل پرونده و رسیدگی کامل است. همچنین وام صندوق کارآفرینی در مرحله پرداخت و وام از محل تبصره ۱۸ در مرحله تعیین صندوق عامل است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مرجع رسیدگی به این موضوع ادارات کل ورزش و جوانان استانهاست‌ که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌ وزارت ورزش و جوانان به آدرس msy.gov.ir  یا تماس تلفنی، از ابلاغ آیین نامه‌های مربوطه با مراجعه به سایت مذکور و درگاه‌های ادارات کل سراسر کشور مطلع شوند.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی با اقساط ماهی ۵ میلیون

بانک شهر یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور کمک به مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه، «اساتید» نام دارد که سقف آن به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

افرادی واجد شرایطی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک شهر هستند باید سپرده گذاری مورد نیز این تسهیلات را داشته باشند و حداقل به مدت سه ماه میانگین سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. ضامن رسمی کسر از حقوق به همراه سند ملکی ارائه بدهند. سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و گیرندگان آن ظرف ۴۸ ماه امکان بازپرداختش را دارند. البته در صورتی که بانک شهر مجوز بدهد، امکان بازپرداخت این تسهیلات تا ۶۰ ماه نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماه، مقدار هر قسط این تسهیلات ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان است. کل سود وام ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان بود و جمع رقم تسهیلات و سود آن تقریبا به ۳۳۹ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان می‌رسد.

بانک شهر که با سهامداری شهرداری‌های تهران و دیگر کلانشهرهای کشور در سال ۱۳۸۷ شکل گرفت، طی همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته خدمات پولی و بانکی مناسب را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه بدهد.

این بانک در نظر دارد تا با تداوم فعالیت خود و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد شرایط به برترین بانک خصوصی کشور تبدیل شود. همچنین با ادامه فعالیت مجاز بانکی و پولی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

منبع: فردانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها