|
کدخبر: 321704

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

کمپینگ خیلی هم کم هزینه نیست / صندلی تاشو مسافرتی ۲ میلیون ناقابل

کمپ کردن نیازبه تجهیزات اولیه مثل چادر، میز و صندلی برای استراحت دارد. هزینه ۷۰۰ هزار تومان به بالای این صندلی ها که تنها بخش کوچکی در این برنامه محسوب می‌شود.

اقتصاد کمپینگ خیلی هم  کم هزینه نیست / صندلی تاشو مسافرتی ۲ میلیون ناقابل

صندلی‌ها و میزهای تاشو، به عنوان یکی از بهترین وسایل مخصوص نشستن و خوردن در سفرهای مختلف، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. این سری از صندلی‌ها و میزهای تاشو به گونه‌ای طراحی می‌شوند که قابلیت جمع شدن به اندازه یک کیف یا لپ تاپ را داشته باشند. این محصولات از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما بهترین آنها شامل آلومینیوم ضد زنگ و فایبرگلاس مقاوم است. یکی از ویژگی‌های این صندلی‌ها ظرفیت دو و چهار نفره آنها است. همچنین، در ساختار و ارگونومی آنها تفاوت‌هایی وجود دارد و به این ترتیب، صندلی‌ها و میزهای تاشو به صورت سرهم یا مجزا تقسیم بندی می‌شوند. در مدل سرهم، تمام صندلی‌ها به میز متصل هستند، در حالی که در مدل مجزا، صندلی‌ها از میز جدا می‌شوند، اما هر دو مدل امکان جمع شدن و کوچک شدن به سایزهای کوچکتر را دارند. این محصولات سفری وزن سبکی دارند و با دست قابل حمل هستند. با استفاده از این صندلی‌ها، می‌توان در هر سفر کوتاه یا بلند و در هر شرایط آب و هوایی با آرامش استفاده نمود.

اگر قصد دارید در سفرهای کوتاه یا بلند مدت به طور کامل لذت ببرید و در هر جایی از مسیر که دلتان خواست، بتوانید استراحت کنید و از زیبایی‌های طبیعت ایران لذت ببرید، باید به خرید تجهیزات مسافرتی فکر کنید و بدون شک، صندلی سفری یکی از مهمترین اقلامی است که برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگران عزیز ضروری است.

صندلی‌های سفری از قابلیت تاشو بدون برخورداری می‌کنند و به  همین دلیل، اندازه کمی را برای ذخیره‌سازی نیاز دارند. عمدتاً قابلیت تحمل وزن قابل قبولی دارند و از یک کاور محافظ نیز استفاده می‌کنند. در ادامه، ما به شما راجع به برخی قیمتهای موجود در بازار اطلاع خواهیم داد.

نوع صندلی قیمت صندلی
میز مسافرتی تاشومیز-تاشو-مسافرتی
۷۰۰٫۰۰۰ تومان

ست-میز-دونفره

ست دونفره صندلی ساحلی

۱٫۴۵۰٫۰۰۰ تومان

صندلی تاشو مسافرتی

صندلی-تاشو-سفری

۱٫۵۹۰٫۰۰۰ تومان

 

صندلی تاشو و تخت شو

صندلی-سفری

۲٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها