|
کدخبر: 321689

جزئیات حضور هیات تجاری روسیه در ایران

در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری-اقتصادی روسیه و ایران در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فوریه در تهران، بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی وخصوصی به ریاست الکساندرنواک معاون رئیس دولت روسیه به ایران سفر کردند.

اقتصاد جزئیات حضور هیات تجاری روسیه در ایران

بنیاد روس کنگرس یکی از بزرگترین برگزار کنندگان رویدادهای مهم وتاثیر گذار روسیه ازجمله فوروم اقتصادی سنت پیترزبورگ ، یکی از شرکت کنندگان در این کمیسیون به شرکت‌های ایرانی درخصوص فرصت شرکت در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ که در روزهای ۵ تا ۸ ژوئن مصادف با۱۶ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۳در شهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود، اطلاع رسانی نمود.

در حاشیه کمیسیون مشترک بین دولتی، جلساتی نیز بین بنیاد ROSCONGRESS و اتاق تعاون ایران وهمچنین اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی تهران، سازمان توسعه تجارت، اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و روسیه، موسسه پژوهش‌های بین‌المللی انرژی صورت گرفت.

طرفین در مورد فرمت های احتمالی مشارکت در مجمع بین المللی اقتصادی سنت پیتربورگ ۲۰۲۴ و سایر پروژه های بنیاد ROSCONGRESS بحث و تبادل نظر کردند.

نماینده اتاق تعاون ایران در روسیه ( PARSKAREN@BK.RU, МОБ. +۹۸۲۱-۸۸۴۰۲۵۶۶)می تواند درخصوص حضور در این مجمع و اقامت در سنت پیتربورگ مساعدت و هماهنگی های لازم را بعمل آورد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها