|
کدخبر: 321249

قیمت روز خودرو / قیمت خودرو / نرخ ارز

خبر مهم برای جانبازان / ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد + جزییات

از امروز، فرآیند ثبت نام برای خودروهای وارداتی جانبازان آغاز شده است. حدود ۳ هزار نفر از جانبازان مستحق این طرح در دوره اول فروش به تعویق افتاده بودند، اما هم‌اکنون می‌توانند ثبت نام کنند.

اقتصاد خبر مهم برای جانبازان / ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد + جزییات

از امروز، جانبازان ویژه به نسبت ۷۰ درصد امکان ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی جانبازان را دارند. این افراد می‌توانند در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی و بخش اختصاصی برای خودروهای جانبازان ثبت نام کنند. همچنین، مهم است به این نکته اشاره کنیم که ثبت نام در این طرح تا تاریخ ۱۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی‌ست، ۱۱ مدل خودروهای لوکس و گران‌قیمت از برندهایی همچون مرسدس بنز، BMW، فولکس واگن و غیره برای این طرح درنظر گرفته شده است. ابتدا جانبازان ۷۰ درصد امکان ثتب‌نام را را خواهند داشت، سپس جانبازان ۷۰ درصد عادی و پس از آن، جانبازان زیر ۵۰ الی ۶۹ درصد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

ضمناً ثبت‌نام برای جانبازان ۷۰ درصد عادی در روزها ۸ و ۹ اسفند و ثبت‌نام برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفند قابل انجام است. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

خودرو-وارداتی

همچنین لازم به ذکر است، جانبازانی که پیش‌تر در سامانه ثبت‌نام کرده و قصد ویرایش اطلاعات و خودرو خود را دارند، می‌توانند از امروز اقدام کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزها ۷ اسفندماه قادر به ثبت نام و ویرایش خودرو انتخابی خود هستند، روزهای تعیین‌شده برای سایر جانبازان ۷۰ درصد ۸ و ۹ اسفندماه است. جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه می‌توانند به سیستم یکپارچه عرضه خودرو وارداتی برای جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir مراجعه و برای ثبت نام یا ویرایش محصول انتخابی اقدام کنند.

پیش ثبت‌نام فعلی تنها به منظور اطلاع نسبت به نوع درخواست و نیازسنجی خودروهای درخواستی جانبازان است و پس از بررسی نهادهای مربوطه، نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت‌های واردکننده از طریق اطلاع‌رسانی به آگاهی ثبت نام‌کنندگان خواهد رسید. با توجه به اصلاحیه انجام‌شده در آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو برای جانبازان، سقف قیمت خودروها تغییر کرده و مدل‌های جدیدی در سامانه به چشم می‌خورند. فهرست خودروهای عرضه‌شده برای جانبازان ویژه ۷۰ درصد را در ادامه قابل مشاهده است.

نام برند مدل خودرو سال تولید
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
بی ام و ۲۲۰i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان ۳۱۸i ۲۰۲۴
تویوتا کمری هیبرید ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C180 ۲۰۲۴
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات ۵۰۰X هیبرید ۲۰۲۴
منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها