|
کدخبر: 320868

قیمت میوه/تره بار/بازار روز

قیمت میوه و سبزیجات در بازار اعلام شد / توت فرنگی میوه لوکس زمستان

میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران قیمت‌های عمده‌فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ بهمن تا ۶ اسفند) را اعلام کرد.

اقتصاد قیمت میوه و سبزیجات در بازار اعلام شد / توت فرنگی میوه لوکس زمستان

قیمت مختلف انواع میوه‌های تولید داخل در فروشگاه‌های میوه مناطق مرکزی شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو نارنگی ۴۹.۸۰۰، سیب زرد ۲۸ تا ۶۴.۸۰۰، سیب قرمز ۳۰ تا ۶۴.۸۰۰، لیمو شیرین ۳۹.۸۰۰، کیوی ۴۹.۸۰۰، ازگیل ۹۰، توت فرنگی ۱۵۰، پرتقال ۲۳.۸۰۰، پرتقال تو سرخ ۲۹.۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۷۹.۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گوجه فرنگی ۱۱.۸۰۰ تا ۱۳.۸۰۰، هویج ۹.۸۰۰ تا ۱۳.۸۰۰، کاهو رسمی ۱۹.۸۰۰، کاهو سالادی ۲۵.۸۰۰، خیار مینی اصفهان ۳۶.۸۰۰، خیار رسمی ۳۵.۸۰۰، خیار گلخانه‌ای ۳۲.۸۰۰ و لیمو ترش ۳۴.۸۰۰ تومان تعیین شده است.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۱۴.۹۰ تا ۱۷.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۱۸.۹۰۰ تا ۱۹.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۴.۹۰۰ تا ۲۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

میوه-قیمت

 قیمت خوب میوه و گوشت شب عیدی در بازارهای  میوه و تره بار

معاون استاندار تهران اعلام کرد که در تهران، متولی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری، با همکاری ۴۰۰ بازارچه، برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم، اقلام مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در اختیار عموم قرار خواهد داد. این اقلام با کیفیت و با اختلاف قیمت حداقل ۴۰ درصد نسبت به بازار عرضه خواهند شد و قیمت‌های مناسبی داشته باشند.

محمد علیمهری با اشاره به ایام پیش رو عید نوروز و ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره‌مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹ نمایشگاه بهاره در شهرتهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰روز برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان افزود: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم برپا می‌شود البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی‌گری تعاون روستایی میوه با کیفیت و  ارزان و اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد در اختیار مردم می‌گذارد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالاهای کالابرگی تاکید و خاطرنشان کرد: در تامین کالای کالابرگ در استان تهران هیچ محدودیتی نداریم. تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه در استان است که از این تعداد ۱۴هزار و ۸۰۲در شهر تهران و ۱۶هزار در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها