|
کدخبر: 320677

فروش خودرو/سامانه یکپارچه/خودرو برقی

شرایط فروش اولین خودروی شاسی بلند برقی / در این تاریخ منتظر فروش ویژه باشید

فروش اسکای ول ET5 به عنوان اولین شاسی بلند هوشمند برقی تولید داخلی آغاز شده است. در ادامه، با جزئیات فروش اسکای ول ET5 آشنا می‌شویم.

اقتصاد شرایط فروش اولین خودروی شاسی بلند برقی / در این تاریخ منتظر فروش ویژه باشید

اسکای ول ET۵ به عنوان اولین شاسی بلند برقی ایران محسوب می‌شود که توسط گروه نبکا با همکاری کرمان موتور و گروه مپنا تولید شده است. در همین راستا شرکت سازنده قصد دارد نخستین سری از این خودرو برقی را ویژه بهمن ماه به متقاضیان عرضه کند.

شرایط فروش اسکای ول ET۵ در بهمن ۱۴۰۲

در این طرح اسکای ول ET۵ به شکل نقدی با موعد تحویل ۲۰ روزه، در مدل ۱۴۰۲ و با نرخ جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو به شکل محدود در خارج از سامانه یکپارچه از طریق وب‌سایت گروه نبکا به آدرس nebkaev.ir به فروش می‌رسد. همچنین این خودرو در رنگ‌های سفید صدفی، مشکی متالیک، سورمه‌ای متالیک و بادمجانی متالیک قابل سفارش خواهند بود.

ضمن اینکه در این طرح قیمت مصوب درب کارخانه ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اما به قیمت نهایی آن حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه‌های جانبی نظیر مالیات و عوارض نیز اضافه می‌شود. از این رو قمیت نهایی آن به ۲ میلیارد و ۳۰۰ تا ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خواهد رسید.

گفتنی است اسکای ول ET۵ به یک موتور برقی با قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو یک باتری ۷۱.۹۸ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با هر بار شارژ کامل می‌توان مسافتی تا ۵۲۰ کیلومتر را پیمود. این خودرو از قابلیت شارژ سریع تا ۸۰ کیلووات نیز بهره می‌برد که با آن باتری‌ها ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ خواهند شد. باتری این خودرو برقی دارای ظرفیت شارژ مجدد ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ بار بوده و گارانتی آن نیز برای ۸ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر خواهد بود.

۱. قیمت: قیمت اسکای ول ET۵ به طور کلی در محدوده‌ای قرار دارد. اطلاعات دقیق درباره قیمت ممکن است در نمایندگی‌ها و وبسایت رسمی اسکای ول قابل دریافت باشد.

۲. سیستم قدرت: اسکای ول ET۵ با یک سیستم قدرت برقی کار می‌کند. این خودرو با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، عملکرد برقی بالا و صفر انتشار آلاینده را ارائه می‌دهد.

۳. امکانات هوشمند: اسکای ول ET۵ دارای امکانات هوشمندی است که باعث راحتی و فراگیری تجربه رانندگی می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ناوبری، پشتیبانی از اتصال به اینترنت، سیستم صوتی پیشرفته و دیگر ویژگی‌های مرتبط اشاره کرد.

۴. محدودیت های فروش: ممکن است برای فروش اسکای ول ET۵ محدودیت‌هایی وجود داشته باشد، از جمله محدودیت در تعداد خودروهای موجود یا محدودیت زمانی. برای اطلاعات دقیق‌تر، به نمایندگی‌های رسمی اسکای ول مراجعه کنید.

۵. خدمات پس از فروش: اسکای ول علاوه بر فروش خودرو، خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد. این شامل خدمات تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی و خدمات مربوط به شارژ و انرژی است.

منبع: طلا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها