|
کدخبر: 320649

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | رمزارز وی چین

پیش بینی جدید علی مارتینز / افزایش ۱۴ برابری قیمت این توکن!

طبق پیش‌بینی مارتینز، توکن VET یک افزایش قیمت تا ۰.۰۵۴ دلار خواهد داشت، پس از آن وارد یک دوره اصلاح قیمتی می‌شود و سپس تا انتهای سال قیمت ۰.۷۰ دلار را می‌بیند. این به معنای افزایش قیمتی فوق‌العاده نسبت به قیمت فعلی است.

اقتصاد پیش بینی جدید علی مارتینز / افزایش ۱۴ برابری قیمت این توکن!

با اینکه وی چین در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر نیست، اما چشم‌انداز رشد این رمزارز نظر علی مارتینز، تحلیلگر بازار کریپتو، را به خود جلب کرد. از نظر مارتینز وی چین می‌تواند ۱۴ برابر افزایش قیمت داشته باشد.

همچنین از نظر این تحلیلگر، روند قیمتی بیت کوین صعودی است. وی چین ارز دیجیتال بومی پلتفرم VeChain در رتبه ۳۰ حوزه ارزهای دیجیتال قرار دارد و به دلیل یک افزایش قابل توجه، در رادار مارتینز قرار گرفت.

طبق پیش‌بینی مارتینز، توکن VET یک افزایش قیمت تا ۰.۰۵۴ دلار خواهد داشت، پس از آن وارد یک دوره اصلاح قیمتی می‌شود و سپس تا انتهای سال قیمت ۰.۷۰ دلار را می‌بیند. این به معنای افزایش قیمتی فوق‌العاده نسبت به قیمت فعلی است.

به همین دلیل سرمایه‌گذاران و فعالان بازار مسیر این رمزارز را دنبال می‌کنند تا ببینند آیا وی چین مسیر پیش‌بینی‌شده مارتینز را خواهد رفت یا خیر؟ از طرف دیگر مارتینز معتقد است که بیت کوین آماده ادامه مسیر صعودی خود است.

وی اشاره می‌کند که دارندگان بیت کوین دچار نگرانی نسبت به حرکت این رمزارز شده‌اند؛ احساسی که به طور تاریخی قبل از افزایش قیمت‌های بیشتر در بین معامله‌گران دیده می‌شود.

مارتینز سفر احساسات سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت کوین را از تسلیم به امید و سپس از خوش‌بینی به باور، ترسیم می‌کند. این چرخه اغلب با سرخوشی در قله‌های بازار به اوج می‌رسد که نشان‌دهنده دریچه‌ای برای سود بیشتر است.

وی چین چیست؟

وی چین (VeChain) یک شرکت خدمات بلاک چین است که هدف اصلی آن ایجاد «اکوسیستمی برای کسب و کار عاری از اعتماد و توزیع شده» است تا روند اطلاعات شفاف، همکاری کارآمد و مؤثر و انتقال ارزش با سرعت‌بالا را فراهم کند. این پروژه به مدت دو سال است که در بازار حضور یافته و در حال حاضر یک محصول کارآمد را هم به مشتریان خود عرضه کرده است؛ امری که هنوز در عرصه ارزهای دیجیتال رایج نشده است.

در صنایع مختلف مانند صنایع کالاهای لوکس، کشاورزی ، لجستیک، صنایع غذا و دارو و دولت‌ها از این تکنولوژی و بلاکچین (VeChain) استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال VET کارایی‌های زیادی دارد، با استفاده از این فناوری امکان رهگیری هر کالایی در زنجیره تامین وجود دارد؛ همچنین می‌توانید کالا را امتحان کنید و از صحت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید و بدانید که آیا مواد غذایی کیفیت خودشان را حفظ کرده‌اند یا خیر؟

شرکت وی چین وابسته به شرکت BitSe است که این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های بلاکچین کشور چین به حساب می‌آید. تیم مربوط به کشور سنگاپور دارای بیش از ۱۵۰ عضو قدرتمند است و در میان مدیران برتر خود افراد با استعداد زیادی دارد.

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، تیم وی چین به مرحلهٔ بسیار مهمی در راه‌اندازی شبکه اصلی این پلتفرم رسید. با راه‌اندازی شبکه اصلی، این شبکه از بلاکچین اتریوم خارج و به بلاکچین خودش منتقل شد. در نتیجه، این تیم شروع به معاوضه VEN به‌جای VET کرد. اقدامات بعدی این شبکه گسترش اکوسیستمی با نرم‌افزارهای غیرمتمرکز بیشتر و مشارکت‌های استراتژیک تجاری است.

انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که شما باید با استفاده از ارز دیجیتال مورد نظر و بستری که می‌خواهید در آن این کیف پول‌ها را راه‌اندازی کنید، کیف پول خود را انتخاب کنید؛ به طور مثال کیف پول‌هایی که بر روی موبایل راه‌اندازی می‌شوند با کیف پول‌هایی که بر روی کامپیوتر  نصب می‌شوند و کیف پول‌های سیستم عامل IOS با کیف پول‌های Android و ... متفاوت هستند.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها