|
کدخبر: 319780

سامانه یکپارچه خودرو / پیش فروش خودرو / بازار خودرو

قیمت این ۷ خودروی وارداتی اعلام شد+ جدول

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت نهایی ۷ خودروی وارداتی را در مبادی ورودی اعلام کرد.

اقتصاد قیمت این ۷ خودروی وارداتی اعلام شد+ جدول

مرحله دوم عرضه خودروهای وارداتی، از تاریخ ۱۶بهمن‌ماه ۱۴۰۲شروع شد. در این مرحله، برای دومین‌بار امکان ثبت نام از متقاضیان جدید فراهم شده است البته به شرطی که حساب وکالتی با موجودی ۵۰۰ میلیون تومان را داشته باشند.بعد از گذشت حدود یکسال، بالاخره شرایط دومین مرحله فروش خودرو وارداتی از طریق سامانه یکپارچه اعلام شد. ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ آغاز شده و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ نیز ادامه دارد.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان می‌رسانیم، قیمت قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی به شرح جدول زیر اعلام می شود.

تبصره: قیمت مندرج در جدول ، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

واردات خودروها به ایران تحت تأثیر سیاست‌ها و مقررات گمرکی و تجاری دولتی قرار دارد. این شامل مالیات و گمرک، استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی، و سیاست‌های تجاری ایران می‌شود. همچنین، تحریم‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی نیز تأثیرگذارند. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است به منابع مربوطه یا سفارتخانه‌ی ایران مراجعه کنید.

جدول-قیمت۱

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها