|
کدخبر: 319364

قیمت روز خودرو / قیمت خودرو / وادرات خودرو

جواهر آلمانی زیر پای جانبازان + شرایط و جزییات

پیرو آیین‌نامه اجرایی بند و تبصره ۷ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ شرایط خرید خودرو ویژه جانبازان فراهم شده و همچنین خودروهای ب ام و و مینی در مدل‌های ۲۰۲۴ توسط شرکت پرشیا خودرو ویژه این طرح در سامانه قرار گرفته است.

اقتصاد جواهر آلمانی زیر پای جانبازان + شرایط و جزییات

افراد جانباز می‌توانند طبق زمان‌بندی اعلام شده ظرف مدت ۹ روز، برای ثبت‌نام خودروی وارداتی خود از بین محصولات BMW و MINI اقدام کنند.

افراد مشمول این طرح جهت انجام مراحل اولیه ثبت نام خودروهای ب ام و و مینی از تاریخ چهارم بهمن‌ماه می‌توانند به سایت سامانه مراجعه کنند. پس از انجام ثبت نام برای جانبازان مشمول از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام جانبازان در سه سطح جانبازی شامل جانبازان ۷۰ درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا ۳۵ هزار یورو و سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزش ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد با سقف ارزش ۲۵ هزار یورو به ترتیب از تاریخ چهارم تا پنجم برای سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم برای سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن‌ماه برای مشمولین سطح سه انجام می‌گردد.

ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد. بدیهی است انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذی صلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

افرادی مشمول این طرح جهت انجام مرحله مقدماتی ثبت‌نام خرید خودروهای ب ام و میتواند به آدرس https://janbazan.saleauto.ir/cars/۰۰۲۲/۲۳۹ مراجعه کنند و یا در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۹۴۷۰۴۸ تماس جاصل فرمایید.

جانبازان عزیز کشورمان الزاما در زمان بندی تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه می‌باشند.

بی ام و

تاریخچه خودرو bmw

شرکت BMW یا “بایریشه موتور ورکه” (Bayerische Motoren Werke) یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت در جهان است. تاریخچه این شرکت به سال ۱۹۱۶ بازمی‌گردد، زمانی که شرکتی به نام Rapp Motorenwerke تاسیس شد. در سال ۱۹۱۷، هرمان پاش به همراه یک گروه سرمایه‌گذار، آن را خریداری کرد و شرکت کیان را تحت نام Bayerische Motoren Werke AG تاسیس کرد. این شرکت ابتدا به تولید موتورهای هواپیما می‌پرداخت و پس از جنگ جهانی اول به تولید خودروهای مورد توجهی مانند مدل ۳/۱۵ “دایملر” و ۳۰۳ اقدام کرد.

در دهه ۱۹۶۰، BMW به طور منفرد به تولید اتومبیل‌های اسپورت و لوکس مانند مدل‌های “سری ۰۲” و “سری ۳” پرداخت. این موفقیت‌ها منجر به افزایش شهرت و محبوبیت جهانی BMW شد. در حال حاضر، BMW یکی از برندهای معتبر و معروف در صنعت خودروسازی است و خودروهایی با کیفیت بالا و طراحی شیک تولید می‌کند.

در دهه ۱۹۷۰، BMW با معرفی مدل ۵ سری و ۳ سری به دنیای خودروسازی فوق‌العاده محبوبیت پیدا کرد. سپس در دهه ۱۹۸۰ مدل‌های محبوب سری ۷ و ۶ را معرفی کرد.

در سال ۱۹۹۴، BMW موتورسیکلت‌ها را با خرید برند “رول سه” (Rolls-Royce) تکمیل کرد. این شرکت همچنین به تولید خودروهای لوکس و با کیفیت مانند سری ۷ و X۵ وارد شد.

در سال‌های اخیر، BMW به تولید خودروهای الکتریکی نیز وارد شده است و مدل‌هایی نظیر i۳ و i۸ را روانه بازار کرده است. این شرکت همچنین در تحقیقات و توسعه فناوری‌های پیشرفته برای خودروهای خودرو، از جمله سیستم‌های خودران، فعالیت گسترده‌ای دارد.

به طور کلی، BMW به عنوان یکی از برندهای برجسته و تاریخ‌دار در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود و همیشه به عنوان یکی از ارائه‌کنندگان خودروهای لوکس و با کیفیت در جهان شناخته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • علی ارسالی در

    چرا با این کار ها در مملکت ایجاد نا عدالتی و تفرقه می کنید مگر اوایل جنگ کسی به جبهه رفت می توانست پیش بینی کند که سالم بر میگردد یا شهید یا جانباز همه یک هدف داشتند فردی روز اول شهید شد یا جانباز فردی هم چندین سال در جبهه بود چیزی نشد ایا گناه کرد که چیزی نشد و از برکات جنگ محروم این کار ها باسم جانبازان است و بکام پولداران نکنید اینکار ها را که خیانت به ملت و مملکت است

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که مسئولین مملکتی ما یا واقعا..... هستند یا اینکه ملت ایران را..... فرض می کنند. در وحله اول کدوم یک از جانبازان سرافراز نور چشم ما این مبلغ را دارند که بیان برای خرید خودرو BMW سرمایه‌گذاری کنند. که اگر داشتند خرج تهیه مسکن و خیلی از ضروریات زندگی شون می کردند. ثانیا این کلک ها دیگه قدیمی شده به اسم جانبازان عزیز قصد واردات خودرو گران قیمت BMW را دارید و طبق معمول همه آن خودروها تحویل آقازاده‌ها شده و بازی هميشگي فخر فروشی به مردم و دور دور کردن شبانه و عشق و حال آقا زاده ها. اگر دولت قصد خدمت دارد برود مشکلات مسکن و درمان و اقتصادی این عزیزان (جانبازان) را برطرف کند. مسلما هیچکدام آنها نیازی به خودرو بی ام و ندارند. لطفاً اون تصمیم گیرنده گان این طرحها خودشون رو به خ.... نزنند. و اینقدر نمک به زخم مردم نزنند.

  • ایثارگر ارسالی در

    هر چی به اینها جانبازان واقعی 50 درصد بب الا بهید کم از این عده بیشاز 40 درصد از این عزیزان واقعی نیستن خود م میدام خدا نبخش که کسایکه این جنایت بزرگ رو انجام د ادنامثال ماها که 40 سال یک ریا لی از این دولت وسفره انقلاب بما نرسیده خدا نبخشه

  • Kolavan ارسالی در

    اقایانی که هر ساله دل بقیه جانبازا رو می شکونید و با یه حواله خودرو خارجی بین جان بازان عزیز فرق میذارید ،به نظرتون گناه ا ونا که همپای اینا بودن و دوشادوششون جنگی دن ولی شهید یا درصد بالا جانباز نشدن ،چی ه؟؟؟؟باید بمیرن ؟؟؟؟یه کم نا عدالتی رو ب ذارید کنار،با تمام احترامی که برای جانبا زان و ایثارگران درصد بالا قائلم اما پدر بدبخت من تمام هشت سال رو تو خط مقدم بود چند بار هم زخمی شد اما متاسفانه بیست و پ نج درصد بهش دادن خب چن سال دیگه باید صبر کنیم تا یه موتور سهمیه ای به ما بدین ،د ر همین حد متاسفم واسه اونا که یه همچین ف رق هایی رو بین این عزیزان میذارن ،ظلمه ی ارو سالی یه ماشین خارجی یکی هم در حسرت ی ه موتور گازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها