|
کدخبر: 318946

بازار خودرو / فروش خودرو / فروش کوییک

سورپرایز سایپا برای مردم / این محصول پرطرفدار به فروش می رسد + جزییات

گروه خودروسازی سایپا جزئیات و ضوابط فروش مدل کوییک GX-L را منتشر کرده است، تا خریداران اطلاعات لازم را برای پرداخت کامل مبلغ و انجام ثبت‌نام دریافت نمایند.

اقتصاد سورپرایز سایپا برای مردم / این محصول پرطرفدار به فروش می رسد + جزییات

در هفته‌های گذشته، سایپا این فرصت را به مشتریان خود ارائه داده است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، محصولات مورد نظر خود را جایگزین کنند. در میان گزینه‌های موجود، مدل‌های متنوعی از خودرو کوییک قابل انتخاب بودند که از آن میان می‌توان به مدل کوییک GX-L اشاره نمود.

اکنون شرایط فروش کوییک GX-L از سوی سایپا اعلام شده است تا متقاضیان نسبت به تکمیل وجه و ثبت نام خود اقدام کنند. سایپا جهت فراخوان مشتریان، پیامک اطلاع‌رسانی را برای آن‌ها در تاریخ پنجم بهمن ۱۴۰۲ ارسال کرده است. موعد تحویل خودروها در این شرایط فروش ۹۰ روزه است، بنابراین متقاضیان خودروهایشان را پس از آغاز سال جدید تحویل خواهند گرفت.

شرایط فروش کوییک GX-L در بهمن ۱۴۰۲:

فروش-کوییک

مشخصات کوییک GX-L

سایپا در سال ۱۴۰۲، نسخه جدیدی از محصولات خانواده کوییک را با نام کوییک GX‌ روانه بازار کرد. این خودرو در قالب تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که کوییک GX-L یکی از آن‌ها است. کوییک GX-L نسخه ارزان‌تر و ساده‌تری نسبت به کوییک کوییک GX-H‌ محسوب می‌شود. برای مثال رینگ‌های خودرو در این تیپ از نوع ۱۴ اینچی فولادی هستند.

کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرمی صندلی ها، نمایشگر ۷ اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، شیشه دودی و GPS نیز از روی کوییک GX-L حذف شده‌اند و مالک باید به صورت شخصی اقدام به نصب آن‌ها کند.

دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور پایش فشار باد تایرها، فرمان هیدرولیک، رینگ فولادی، تهویه الکتریکی دستی، نشانگر تعویض دنده GSI، سنسور پارک عقب تجهیزات مشترک بین دو خودرو هستند که در نسخه ارزان‌تر نیز قابل دسترسی خواهند بود. با این حال در بخش فنی، تفاوتی میان کوییک GX-L و کوییک کوییک GX-H‌ وجود ندارد. هر دو خودرو این خانواده به موتور M۱۵GSI‌ مجهز خواهند بود که نسخه ارتقا یافته موتور M۱۵‌ محسوب می‌شود.

ایران+پیش+فروش

طرح های فروش خودرو

طرح‌های فروش خودرو روش‌ها و برنامه‌های مختلفی هستند که توسط خودروسازان و نمایندگی‌های فروش خودرو ارائه می‌شوند تا خرید خودرو را برای مشتریان جذاب‌تر و در دسترس‌تر کنند. این طرح‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

فروش اقساطی: مشتریان می‌توانند خودرو را با پرداخت قسطی خریداری کنند، که شامل پرداخت بخشی از مبلغ به صورت پیش‌پرداخت و مابقی را طی چند ماه یا چند سال پرداخت می‌کنند.

فروش فوری: این طرح‌ها به خریدار اجازه می‌دهند تا خودرو را بلافاصله و با پرداخت نقدی تمام مبلغ، خریداری کند.

پیش‌فروش: خودروسازان ممکن است از طرح‌های پیش‌فروش برای جذب سرمایه استفاده کنند که در آن مشتریان خودرو را قبل از تولید یا تحویل به صورت قسطی رزرو می‌کنند.

تخفیفات ویژه: برخی اوقات خودروسازان تخفیفات ویژه‌ای بر روی قیمت خودروها اعمال می‌کنند تا فروش را تحریک کنند.

تسهیلات وام خودرو: به طوری که شرکت‌های خودروسازی یا نمایندگی‌ها می‌توانند با بانک‌ها و موسسات مالی همکاری کنند تا وام با بهره پایین برای خرید خودرو ارائه دهند.

بازگشت پول: که در آن مشتریان خودرو را با قیمت کامل خریداری کرده و سپس مبلغی از قیمت خودرو به آنها باز می‌گردد.

تبادل و معاوضه: در این طرح‌‌ها افراد می‌توانند خودروی کنونی خود را به عنوان بخشی از پرداخت در قبال خودروی جدید قرار دهند.

مزایای همراه خودرو: مانند بیمه بدنه رایگان، خدمات پس از فروش، یا هدایایی مانند سیستم‌های پیشرفته ناوبری یا تجهیزات اختیاری نصب شده.

طرح‌های فروش خودرو باید با دقت مطالعه شوند تا مزایا، شرایط و محدودیت‌های آن‌ها توسط مشتریان درک شود. همچنین، مهم است که خریداران قبل از تصمیم‌گیری نسبت به بررسی اعتبار شرکت و سابقه طرح‌هایشان اقدام کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها