|
کدخبر: 318912

بازار خودرو/واردات خودرو/فروش فوری خودرو

متقاضیان این خودرو بخوانند/فروش ویژه کوییک در بهمن ماه

به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط می‌رساند که بر اساس اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، افرادی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه امسال ثبت نام اولیه نموده و در دی ماه خودروی ثبت نامی را به خودروی کوییک GX-L تغییر داده‌اند، و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ به شماره‌ی آنان پیامکی ارسال گردیده است، این افراد می‌توانند وجه خودرو را واریز نموده و ثبت نام خود را مطابق شرایط ذیل انجام دهند.

اقتصاد متقاضیان این خودرو بخوانند/فروش ویژه کوییک در بهمن ماه

بازار خودرو  به‌طور معمول توسط شرکت سایپا ، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

فروش-خودرو

در سال ۱۴۰۲، مشتریان خودروی کوییک GXL اعلام کردند که خودروی آن‌ها بدون سیستم کنترل پایداری و پوزیشن تحویل گرفته شده است. این موضوع با توجه به مقررات اجباری ۸۵گانه است که همه خودروها باید با سیستم کنترل پایداری و پوزیشن لایت عرضه شوند.

شرکت سایپا ادعا کرده است که محصول جدید خود را با رعایت استانداردهای جدید تولید کرده است. با این حال، سازمان استاندارد باید توضیح دهد که چرا این خودرو به مرحله تولید دست یافته و توانسته مجوز را دریافت کند.

تفاوت تیپ های کوییک جی ایکس

در آذر ماه سال ۱۴۰۲، به مناسبت رونمایی از مدل جدید کوییک GX، سایپا اعلام کرد که قصد دارد این خودرو را با دو نسخه مختلف به بازار عرضه کند. نسخه اول که کمترین قیمت را دارد، به نام کوییک GX-L یا لوآپشن شناخته می‌شود.

سخه اولیه کوییک در سال ۱۳۹۷ به بازار ایران عرضه شد. سپس در سال ۱۳۹۸ مدل با سقف رنگی آن، با نام کوییک R، معرفی شد. شرکت سایپا در سال ۱۳۹۹ با معرفی مدلی تحت عنوان کوییک S، فیس‌لیفت این خودرو را انجام داد.

در سال های گذشته، شرکت سایپا اعلام کرد که نسخه فول آپشن مدل کوییک به نام کوییک G را نیز روانه بازار خواهد کرد. اما پس از سه سال انتظار، نسخه کوییک G در سال ۱۴۰۲ در دو نسخه ساده و سقف رنگی (R) عرضه می شود. این اقدام، بخشی از برنامه ریزی سایپا برای توسعه و تنوع در محصولات خود در بازار خودروی کشور است.

 

منبع: اقتصاد۱۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها