|
کدخبر: 318543

سهام عدالت/ سود سهام عدالت / سهام متوفیان

جزئیات جدید درباره واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کردند.

اقتصاد جزئیات جدید درباره واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

علی دانشی  در خصوص کسانی که یارانه آنها به صورت کالا برگ است، گفت: کسانی که می‌خواهند یارانه کالابرگ به صورت نقدی تبدیل شود ۸ تا ۱۰ روز بعد از اینکه یارانه آنها واریز شد صبر کنند و از یارانه استفاده نکنند که یارانه کالابرگ آنها به صورت نقدی خواهد شد.

مدیر امور رفاهی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد خبر خوبی هم برای کسانی که فاقد سهام عدالت هستند، داشت و گفت: با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای برگزار و در حال پیگیری سهام عدالت کارگرانی که فاقد سهام بوده هستیم و اقدامات صورت گرفته اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: منظور از کارگران کسانی است که در کارخانه‌ها در حال کار بوده و یا کارگران فصلی فاقد سهام عدالت است.

این مسوول در خصوص سهام عدالت افرادی که فوت کردند گفت: کارهای انحصار ورثه افرادی که فوت کردند باید در دادگاه انجام شود.

زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: درباره زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: همانند سال گذشته، امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر ماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود به هر حال شرکت‌ها از مهلت قانونی خود در حال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند به محض این که سودها کامل شد مرحله دوم که مرحله تسویه است انجام خواهد شد.

وی به سهامداران هشدار دادکه مراقب پیامک های جعلی باشند و تاکید کرد: نکته مهم این است که نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم این کلمه هیچ در خصوص سهام عدالت بسیار راهگشا باشد. بنابر این هر لینک، پیامک و... در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

دولت و سهام عدالت

دولت می‌تواند نقش مهمی در توزیع سهام عدالت داشته باشد. دولت می‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌هایی را اجرا کند که به توزیع منصفانه‌تری از ثروت و منافع در جامعه کمک کند و به افراد فرصت‌های بیشتری برای دسترسی به منافع اقتصادی و اجتماعی بدهد.

دولت می‌تواند اقداماتی را انجام دهد که به توزیع منصفانه سهام عدالت در بین افراد کمک کند. این اقدامات می‌تواند شامل تعیین سقف برای حداکثر سهامی باشد که یک فرد می‌تواند دریافت کند، ایجاد برنامه‌های توسعه اجتماعی و اقتصادی برای مناطق محروم، و تعیین ضوابط و شرایط مناسب برای توزیع سود سهام عدالت باشد.

علاوه بر این، دولت می‌تواند قوانین و مقررات مناسبی برای توزیع سهام عدالت در شرکت‌ها و سازمان‌ها تعیین کند و نظارت بر اجرای صحیح این قوانین را بر عهده بگیرد. همچنین، دولت می‌تواند از طریق سیاست‌های اقتصادی و مالی، تشویق به توزیع عادلانه‌تر سهام عدالت را انجام دهد.

دولت‌ها در سطح بین‌المللی همچنین می‌توانند با ایجاد سیاست‌ها و توافق‌هایی مانند مالیات بین‌المللی و توافقنامه‌های تجاری، به توزیع عادلانه‌تر منافع در سطح جهان کمک کنند.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها