|
کدخبر: 318482 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

دکل های مخابراتی تهران جمع می شوند؟

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، توضیحاتی را درباره جمع آوری دکل های مخابراتی تهران ارائه داد.

اقتصاد دکل های مخابراتی تهران جمع می شوند؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه برگزاری دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وجود دکل های مخابراتی سطح پایتخت گفت: متاسفانه مدتی، جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در طول این مدت همواره، دکل های مخابراتی نصب شده است و اکنون جمع‌آوری‌ این دکل ها، کار سخت و دشواری است. اما امیدوار هستیم برای جمع‌آوری این دکل‌ها برنامه‌ریزی هایی صورت گیرد.

چمران در ارتباط با حادثه پلاسکو و ضمن گرامیداشت شهدای این حادثه ادامه داد: این حادثه هر سال یک هشداری جدی برای ساختمان های ناایمن است. امیدواریم با همکاری صاحبان ساختمان ها و سازمان آتش نشانی و دیگر سازمان های مربوطه، ایمنی ساختمان ها حاصل شود. ساختمان های ناایمن خطرناک هستند و هرلحظه ممکن است حادثه ای در شهر رخ دهد.

وی با بیان اینکه امروز متمم بودجه بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات مالی صورت گرفته، بودجه ۷۶ همتی شهرداری در متمم به بیش از ۱۰۰ همت افزایش یافته است.

چمران گفت: اجرای یک دوربرگردان دیگر در بزرگراه ارتش باقی مانده است که به زودی اجرایی خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری می رسد. پل B۹ در نگهداشت، فرایند مکانیزه دارد. با توجه‌ به سردسیر بودن منطقه و احتمال یخ بندان، از موادی که آسیبی به آسفالت نمی‌زند در این پل استفاده خواهد شد تا شاهد تخریب آسفالت نباشیم و نگهداشت زمین به خوبی صورت گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها