|
کدخبر: 318428

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت بیت کوین

بیت کوین ۵۲ هزار دلاری / تحلیلگر معروف پیش بینی کرد!

با تجزیه و تحلیل نمودار روزانه، AM Crypto خاطرنشان می‌کند که بیت کوین زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه خود است که معمولاً یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود. با این حال، AM Crypto پیش‌بینی می‌کند که سطح حمایتی ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار می‌تواند فرصتی را برای رشد مجدد بیت کوین فراهم کند.

اقتصاد بیت کوین ۵۲ هزار دلاری / تحلیلگر معروف پیش بینی کرد!

تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، AM Crypto، پیش‌بینی می‌کند که در ۷ روز آینده احتمالاً بیت کوین (BTC) در یک روند صعودی قرار بگیرد و به سطح ۵۲ هزار دلار برسد. AM Crypto با استفاده از شاخص‌های تکنیکال تحلیل خود را توضیح داد.

با تجزیه و تحلیل نمودار روزانه، AM Crypto خاطرنشان می‌کند که بیت کوین زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه خود است که معمولاً یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود. با این حال، این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که سطح حمایتی ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار می‌تواند فرصتی را برای رشد مجدد بیت کوین فراهم کند.

علاوه بر این، AM Crypto با تحلیل بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مانند ۳۰ دقیقه و ۱ ساعته، بیان می‌کند که با گذر بیت کوین از مرز ۴۳۳۷۲ در چند روز پیش، قیمت در حال ساخت کف‌های بالاتر بوده است و شاخص قدرت نسبی (RSI) و همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز از احتمال تشکیل یک روند صعودی حمایت کرده‌اند.

در همین حال، RSI یک واگرایی صعودی تشکیل داده، اما هنوز قیمت بیت کوین زیر ۴۳ هزار دلار باقی مانده است. در واقع، به نظر می‌رسد که قیمت به آرامی در حال افزایش است و برای ادامه این روند، باید بالاتر از یک سطح قیمتی مشخص باقی بماند و در انتظار تأیید بیشتر باشد.

از سوی دیگر، AM Crypto سطح ۴۲۸۰۰ دلار را یک سطح مقاومتی مهم می‌داند که برای حرکت قیمت به سطوح بالاتر به طور پایدار، باید پرقدرت شکسته شود تا BTC بتواند سطح ۵۲ هزار دلار را لمس کند.

عوامل مؤثر در این پیش‌بینی صعودی شامل الگوهای تاریخی است که بیت کوین پس از نوسان در یک ناحیه کوچک برای یک دوره طولانی، تمایل به افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این، عدم تعادل نقدینگی در نمودار ماهانه، حرکت احتمالی به سمت ۵۲۰۰۰ دلار را نشان می دهد. در نهایت، تجزیه و تحلیل AM Crypto با یادآوری احتمال حرکت‌های غافلگیرکننده در بازار ارزهای دیجیتال، به پایان می‌رسد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین شبکه‌ای از کامپیوترها و سرورها در سراسر جهان است که از‌طریق اینترنت به یکدیگر متصل هستند و نرم‌افزار اصلی بیت کوین را اجرا می‌کنند. این کامپیوترها که نود (Node) نام دارند، برتری‌ای بر یکدیگر ندارند و فقط پایگاه داده بیت کوین را که به آن بلاک چین می‌گویند، در خود ذخیره می‌کنند. هرکسی در هر‌جای دنیا می‌تواند با راه‌اندازی این نرم‌افزار در هر کامپیوتری، بخشی از این شبکه باشد.

همه مردم می‌توانند از‌طریق نرم‌افزار اصلی (Bitcoin Core) یا کیف پول بیت کوین به یکدیگر بیت کوین انتقال دهند. این انتقال (تراکنش) از‌طریق نودها دریافت و روی بلاک چین ثبت می‌شود. وقتی‌ تراکنشی روی بلاک چین ثبت شد، همه نودها آن را ذخیره می‌کنند و دیگر هیچ‌کسی نمی‌تواند این تراکنش را تغییر دهد یا حدف کند.

بر‌اساس این تعریف، اول اینکه بیت کوین پول است؛ یعنی کارکرد همان پولی را دارد که همه ما می‌شناسیم و هرروز و هر‌ساعت با آن سروکار داریم. دوم اینکه این پول الکترونیک است؛ یعنی حالت فیزیکی ندارد؛ بلکه به‌طورکامل دیجیتال است و نقل‌وانتقال آن هم در بستر دیجیتال اتفاق می‌افتد. سوم اینکه بیت کوین همتابه‌همتا است؛ یعنی واسطه یا نهاد مرکزی مانند بانک در بیت کوین وجود ندارد؛ بلکه انتقال آن به‌صورت کاملاً مستقیم از فردی به‌ فرد دیگر انجام می‌شود.

آسان‌ترین راه برای درک اینکه بیت کوین چیست، تشبیه آن به «اینترنتِ پول» است. اینترنت کاملاً دیجیتال است، هیچ‌کسی مالکیت یا کنترل آن را در‌اختیار ندارد، کاملاً بدون مرز است، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته در‌دسترس قرار دارد و همه می‌توانند ازطریق آن به‌راحتی به یکدیگر داده بفرستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها