|
کدخبر: 318427

بیمه بدنه/بیمه خودرو/ایران خودرو

قیمت بیمه بدنه خودروی دنا +جدول

بیمه بدنه خودرو یک بیمه اختیاری است که می‌تواند خودرو را در مقابل خسارت‌های ناشی از حوادثی مانند تصادف، سرقت و خسارت‌های دیگر، مانند ناشی از آتش‌سوزی، جبران کند. در صورتی که شما مقصر یک حادثه باشید، بیمه بدنه به شما کمک می‌کند تا خسارت‌های مالیی که به خودرو وارد شده و پوششی از سوی بیمه شخص ثالث ندارند، تا حد مشخصی جبران شوند. این نوع بیمه به شما اطمینان می‌دهد که در صورت وقوع حادثه، از آسیب‌های مالی ناشی از آن بی‌نیاز نخواهید بود.

اقتصاد قیمت بیمه بدنه خودروی دنا +جدول

دنا یکی از خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران‌خودرو است. ایران‌خودرو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران است و در زمینه تولید و عرضه محصولات خودرویی فعالیت می‌کند.

دنا، یک خودرو سدان کوچک است که به طور اختصاصی توسط ایران‌خودرو تولید می‌شود. این خودرو در سال ۱۳۸۸ (۲۰۰۹ میلادی) به بازار عرضه شد و بر اساس پلتفرم پژو ۲۰۶ تولید می‌شود. دنا در نسخه‌های مختلفی از جمله دنا ۱، دنا ۲ و دنا پلاس عرضه می‌شود. این خودرو با قیمت مناسب و امکانات متناسب با دسته‌بندی خود، جزو خودروهای محبوب در بازار ایران است.

همچنین، ایران‌خودرو غیر از خودرو دنا، محصولات دیگری نیز تولید می‌کند. برخی از محصولات ایران‌خودرو شامل خودروهای سدانی مانند سمند، تیبا، پراید و دیزلی‌ها، و همچنین خودروهای شاسی‌بلند مانند پیکان و دیزلی‌ها است. ایران‌خودرو همچنین در زمینه تولید خودروهای سنگین نیز فعالیت می‌کند و محصولاتی مانند کامیون‌های باری، اتوبوس‌ها و وانت‌ها را تولید می‌کند.

این محصولات ایران‌خودرو، معمولاً با توجه به نیازهای بازار داخلی و با توجه به قوانین و مقررات مربوط به صنعت خودروسازی در ایران طراحی و تولید می‌شوند. البته ارائه محصولات با کیفیت و بازارپسند نیز از اهداف ایران‌خودرو است و در سال‌های اخیر تلاش‌هایی در جهت بهبود کیفیت و استانداردهای خودروها انجام شده است.

خودروی دنا، یک خودرو سدان کوچک است که توسط شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شود. در زیر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات این خودرو را بررسی خواهیم کرد:

طراحی: دنا دارای طراحی ساده و کلاسیک است. بدنه‌ای بزرگ و فضای داخلی مناسب را ارائه می‌دهد. ابعاد آن نیز مناسب برای شهری و ترافیک شلوغ هستند.

موتور: دنا با موتور‌های بنزینی عمل می‌کند و در نسخه‌های مختلف از موتورهای با ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کند. این موتورها عموماً به طور قابل توجهی از لحاظ اقتصاد سوخت و عملکرد مناسب هستند.

امکانات داخلی: دنا با فضای داخلی مطلوب و راحتی برای مسافران عرضه می‌شود. دارای صندلی‌های راحت و قابل تنظیم است که برای سفرهای طولانی مناسبند. همچنین، دارای سیستم صوتی، کنترل‌های جانبی در فرمان، سیستم‌های ایمنی (مانند سیستم ترمز ABS و سیستم پایداری الکترونیکی ESP) و سایر امکانات راحتی و سرگرمی است.

امنیت: خودروی دنا از سیستم‌های امنیتی مختلفی مانند سیستم قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و همچنین دو کیسه هوا راننده و سرنشین جلو برخوردار است.

قیمت: یکی از مزیت‌های خودروی دنا، قیمت مناسب آن است که در مقایسه با خودروهای دیگر در بازار، قابل توجه است.

لازم به ذکر است که خصوصیات و ویژگی‌های فنی خودروها ممکن است بین نسخه‌ها و مدل‌های مختلف دنا متفاوت باشند.

در ادامه قیمت بیمه بدنه خودروی دنا پلاس بدون هیچ گونه تخفیفی آورده شده است.با توجه به ارزش خودرو قیمتهای متفاوتی وجود دارد و این قیمتها بر اساس حداقل ترین تعهدات گردآوری شده است.

 

سال تولید خودرو قیمت بیمه بدنه
سال ۱۴۰۰ قیمت حدودی ۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰

۱,۷۳۸,۶۱۴تومان

سال ۱۴۰۱ قیمت حدودی ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۸۰۶,۰۰۲تومان
سال ۱۴۰۲قیمت حدودی ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۲,۵۱۰تومان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها