|
کدخبر: 318418

سهمیه آرد / نانوایی / قیمت نان

چالش جدید نانوایان / سقف فروش نان مشخص شد

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران اظهار کرد که برای کسب امتیاز لازم در کارنامه نانی‌نو، نانوایان تهران باید در فروش هر کیسه‌ ارد به ۲۲ نفر در نان تافتون، ۳۲ نفر در نان بربری و ۴۰ نفر در نان لواش از کارت بانکی متفاوت استفاده کنند. این اقدام به منظور تشویق نانوایان به ارائه خدمات بهتر و افزایش کیفیت محصولات نانوایی است.

اقتصاد چالش جدید نانوایان / سقف فروش نان مشخص شد

 امیر کرملو، رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران، اعلام کرد که در اعتراض به کاهش سهیمه‌های آرد، برخی اعضای اتحادیه نانوایان روز گذشته به دیدار رئیس اتاق اصناف تهران رفته و تصمیم گرفته شود یک کمیته ۱۰ نفره از این اتحادیه جلساتی مشترک با مسئولان مربوطه در حوزه نان برگزار کنند. این اقدام در نظر دارد تا نگرانی‌ها و مسائل مربوط به کاهش سهیمه آرد را بررسی کند و راهکارهای مناسب را برای حل این مسئله ارائه دهد.

وی افزود: به تازگی آرد نانوایان بر اساس کارنامه ای که سامانه نانی‌نو برای نانوایان صادر می‌کنند،اختصاص می‌یابد و نانوایان باید بتوانند نان را به تعداد مشخصی از افراد با کارت های بانکی مختلف، به فروش برسانند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: بر اساس ابلاغی که به نانوایان صورت گرفته است، باید به ازای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد ۲۲۰ تا ۲۳۰ قرص نان تافتون، ۱۰۰ تا ۱۱۰ قرص نان بربری و ۴۰۰ قرص نان لواش پخت کنند.

وی تصریح کرد: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو باید هر کیسه آرد دریافتی را در نان تافتون  به ۲۲  نفر، در نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش نیز باید حداقل به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران  ادامه داد: نانوایی که در روزهای گذشته اقدام به نصب بنر برای محدودیت فروش نان به مردم کرده بود، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شد؛ البته گفته شده تخلفات دیگری نیز داشته است.

وی اظهار دشت: نانوایان به دنبال ایجاد محدودیت برای فروش نان به مردم نیستند اما باید وضعیت آنها با سامانه نانی نو نیز تعیین تکلیف شود.

کرملو  گفت: هیچ نانوایی مغازه خود را تعطیل نکرده است و هر گونه تعطیلی نانوایی از خطوط قرمز ما به حساب می‌آید و در صورتی که هر نانوایی اقدام به این کار کند، به طور قطع با وی برخورد خواهد شد.

نمونه هایی از کارنامه های صادرشده از نانی نو برای نانوایان به شرح زیر است:

نانوایی

نانوایی۲

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها